Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #71562240

    törölt tag

    válasz mave13 #48348 üzenetére

    Elnézést, de illúzióromboló lesz:
    A tippem: javítsa meg a szerviz, hiszen arra való. Főleg hogy a jelek szerint garanciális a készülék.
    Minek cseréltek hátul mikrofont? Miért nem csinálta meg a szerviz? Miféle szerviz az ilyen?
    Nehéz lesz innen a távolból olyan ötletet adni, ami újdonságként hathatna akár neked, de legfőképpen a szerviznek, amelynél ott volt javításra a telefon. A lehetséges ötletek adják magukat (eldugult a nyílás stb.), te is írtál kettőt, nem ötletre van szükség, hanem hogy a szerviz rendesen ellássa a feladatát. Adjunk a szerviznek ötleteket? (Hiszen nyilván az itt netán felmerülendő ötletekkel is újra csak a szervizbe kerülne a telefon.) Ezzel persze nem azt mondom, hogy ne kérdezd itt, hiszen érthető, hogy kétségbeesetten kapaszkodsz a lehetséges szalmaszálakba, de nem tudok napirendre térni afölött, hogy innen látatlanban kéne megoldásnak érkeznie egy olyan (egyszerű) hibára, amit a szerviznek szervizelnie kellett (volna). És végül is azt akarom mondani, hogy nincs olyan eldugott, egyedi ötlet, amit hozzá lehetne tenni a köztudott ismeretekhez, főleg nem a szerviz tudásához képest. Csak közismert, közhelyes ötletek lehetnek, nincs olyan különleges típushibája vagy konstrukciós jellemzője a telefonnak, ami alapján innen újszerű ötletet lehetne adni, amin a megoldás múlhatna. (Sajnos.) Egyszerűen meg kell találnia a szerviznek a hibát és megjavítania - ha valódi szerviz az a szerviz. (Felteszem, ha idáig fajult a dolog, ráadásul elhoztad javítatlanul, akkor nem a márkaszervizben volt, hanem valami "sufniban"?!)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák