Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mekker

    őstag

    válasz Ájvé #23 üzenetére

    Több fingjuk van arról az embereknek, hogy mi az a HTC, mint a Lenovóról vagy a Xiaomiről. Ez a két gyártó mobilfronton nem hiszem hogy sokat költene reklámra, csupán versenyképesebb áron mérik a termékeiket.

    Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz Ájvé #23 üzenetére

    A HTC mondjuk a Bajnokok Ligája egyik főszponzora, azért azt nem kevesen nézik.

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • vicze

    félisten

    válasz Ájvé #23 üzenetére

    Pfff, azt se tudom hol kezdjem megcáfolni a hülyeségeket. Veszem gyártó sorrendbe.
    Tök szép és jó, hogy globális következtetéseket vonsz le a saját elég apró környezetedből, csak nem feltétlen terjeszthető ki az egész világra... Főleg Kínára ami végképp más világ.

    Egyet tisztázzunk, "név eladja a telefonokat" = reklám reklám reklám, akkor van neve valaminek, ha belevered a nevet az emberekbe, ahogy sokan Nokiát vettek, mert az "A telefon". Ez így van így volt így lesz. Xiaomi-t is a neve adja el, mert sikeres márkát csináltak belőle. Az égvilágon mindent "A név" ad el.

    HTC:
    Hát a HTC nem itthon reklámoz...(kb. ismeretlen márka 95% számára) Bár nézhetnél BL vagy EL meccseket és ott láthatnád eleget a logót, mivel tavaly 2évre leszerződtek az UEFA-val. Az egyéb marketing nagy része a két legfontosabb piacra koncentrálják US-re és UK-re, inkább mérsékelt sikerrel sajnos, pedig nagyon sokat költöttek rá tavaly. Itthonról épp kivonulófélben van, úgyhogy nem is fogsz reklámot látni már...
    "Kevés" modell, ez tök vicces, az egyik topikban azt károgják, hogy túl sok telójuk van már és fossák mint a Samsung, a másikban meg nincs elég modell, na most akkor melyik? :D
    Szerintem jóval kevesebbet kéne kiadni, mert nagyon nem tiszta a termékpaletta jelenleg se.
    Nem volt veszteséges évük továbbra se és azzal, hogy a 2-ből belinkelted az egyik veszteséges negyedévet nem lesz tőle igazad. A forgalom valóban folyamatosan csökken, ez így van és zsugorodtak is, ez valószínű a N9 most valamennyire megfordítja.

    Xiaomi:
    Xiaomi a fenét nem költ marketingre ne viccelj már. Elég sokat költöttek és foglalkoztak azzal, hogy növeljék a volument(őrület marketinggel), amit főleg a nagyon alacsony profit százalékú telók adnak azért ki. A viszonylag alacsony profit nagy része ott is bizony marketingre megy el, és minél nagyobbak akarnak lenni, annál többet kell költeni rá, de nem ettől sikeresek főleg. Azon spórolnak, hogy nincsenek üzleteik nem lobbiznak szolgáltatónál és nincs semmilyen más kereskedelmi partnerük, sőt még nagyon raktárat se tartanak fenn, csak a saját weboldalon lehet megvenni a terméket, így jól felmérni a keresletet és alacsonyan tartani a raktárkészletet, ezzel nagyon kis méretűn tudják a céget tartani és nagyon alacsony az egész fenntartási költsége. (Kínai cégek többsége így csinálja, csak nem tudnak marketingre költeni.)
    Persze itthon nem láttál az utcán reklámot neked = nem reklámoznak...

    Sony:
    Mióta átvette az Ericssontól nem volt a mobil részlegnek nyertséges negyedéve folyamatosan a bevétel pedig csak egyre nő, mivel szarrá van reklámozva még itthon is mint a fene, sokat érnek vele... Na ennyire adja el a név, és ennyit ér a reklám. Épp most vonulnak ki az alsó és középkategóriából és csak a felső kategóriára fognak koncentrálni szóval pár modelljük lesz összesen.
    A nagy múltú név és a sok marketing nem adta el a készülékek, pedig azzal próbálták. (Ezért szólj nekik, hogy rossz úton vannak...)

    Samsung:
    Csak úgy halkan jegyzem meg, hogy kb. 10x-es összeget költenek(2012/2013) marketingre az Apple-hez képest, ha jól emlékszek a számokra. Így sikerült nevet csináljanak és a legnagyobb gyártóvá váljanak, és egyáltalán nem azért mert olyan csuda jó termékeik lennének. Szóval elég jól megéldegélnek a nevükből, ahogy az Apple is aki aztán végképp nem rakott le semmi nagyot(na jó de az i6+-t, hehe) 5éve és mégis rekordprofitot csinál, mert a névvel el tud adni egy 200$-os telót 700-ért. (Ezért szólj nekik, hogy rossz úton vannak...)

    Biztos kihagytam valami megint, vagy félreértelmezhető valami, de így is túl hosszú... :(

    Szerk: Még annyi, hogy mindegyik nagy gyártó lassan át fog térni az Apple stratégiájára, ahogy pl Samsung teszi most az A sorozattal és a nagy profithányadra rámenni, a alsó kategóriát meg átadják a kis kínaiaknak mert velük úgyse tudnak versenyezni végső soron.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák