- MG5 menetpróba
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobilhasználat külföldön
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekker
őstag
Több fingjuk van arról az embereknek, hogy mi az a HTC, mint a Lenovóról vagy a Xiaomiről. Ez a két gyártó mobilfronton nem hiszem hogy sokat költene reklámra, csupán versenyképesebb áron mérik a termékeiket.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
vicze
félisten
Pfff, azt se tudom hol kezdjem megcáfolni a hülyeségeket. Veszem gyártó sorrendbe.
Tök szép és jó, hogy globális következtetéseket vonsz le a saját elég apró környezetedből, csak nem feltétlen terjeszthető ki az egész világra... Főleg Kínára ami végképp más világ.Egyet tisztázzunk, "név eladja a telefonokat" = reklám reklám reklám, akkor van neve valaminek, ha belevered a nevet az emberekbe, ahogy sokan Nokiát vettek, mert az "A telefon". Ez így van így volt így lesz. Xiaomi-t is a neve adja el, mert sikeres márkát csináltak belőle. Az égvilágon mindent "A név" ad el.
HTC:
Hát a HTC nem itthon reklámoz...(kb. ismeretlen márka 95% számára) Bár nézhetnél BL vagy EL meccseket és ott láthatnád eleget a logót, mivel tavaly 2évre leszerződtek az UEFA-val. Az egyéb marketing nagy része a két legfontosabb piacra koncentrálják US-re és UK-re, inkább mérsékelt sikerrel sajnos, pedig nagyon sokat költöttek rá tavaly. Itthonról épp kivonulófélben van, úgyhogy nem is fogsz reklámot látni már...
"Kevés" modell, ez tök vicces, az egyik topikban azt károgják, hogy túl sok telójuk van már és fossák mint a Samsung, a másikban meg nincs elég modell, na most akkor melyik?
Szerintem jóval kevesebbet kéne kiadni, mert nagyon nem tiszta a termékpaletta jelenleg se.
Nem volt veszteséges évük továbbra se és azzal, hogy a 2-ből belinkelted az egyik veszteséges negyedévet nem lesz tőle igazad. A forgalom valóban folyamatosan csökken, ez így van és zsugorodtak is, ez valószínű a N9 most valamennyire megfordítja.Xiaomi:
Xiaomi a fenét nem költ marketingre ne viccelj már. Elég sokat költöttek és foglalkoztak azzal, hogy növeljék a volument(őrület marketinggel), amit főleg a nagyon alacsony profit százalékú telók adnak azért ki. A viszonylag alacsony profit nagy része ott is bizony marketingre megy el, és minél nagyobbak akarnak lenni, annál többet kell költeni rá, de nem ettől sikeresek főleg. Azon spórolnak, hogy nincsenek üzleteik nem lobbiznak szolgáltatónál és nincs semmilyen más kereskedelmi partnerük, sőt még nagyon raktárat se tartanak fenn, csak a saját weboldalon lehet megvenni a terméket, így jól felmérni a keresletet és alacsonyan tartani a raktárkészletet, ezzel nagyon kis méretűn tudják a céget tartani és nagyon alacsony az egész fenntartási költsége. (Kínai cégek többsége így csinálja, csak nem tudnak marketingre költeni.)
Persze itthon nem láttál az utcán reklámot neked = nem reklámoznak...Sony:
Mióta átvette az Ericssontól nem volt a mobil részlegnek nyertséges negyedéve folyamatosan a bevétel pedig csak egyre nő, mivel szarrá van reklámozva még itthon is mint a fene, sokat érnek vele... Na ennyire adja el a név, és ennyit ér a reklám. Épp most vonulnak ki az alsó és középkategóriából és csak a felső kategóriára fognak koncentrálni szóval pár modelljük lesz összesen.
A nagy múltú név és a sok marketing nem adta el a készülékek, pedig azzal próbálták. (Ezért szólj nekik, hogy rossz úton vannak...)Samsung:
Csak úgy halkan jegyzem meg, hogy kb. 10x-es összeget költenek(2012/2013) marketingre az Apple-hez képest, ha jól emlékszek a számokra. Így sikerült nevet csináljanak és a legnagyobb gyártóvá váljanak, és egyáltalán nem azért mert olyan csuda jó termékeik lennének. Szóval elég jól megéldegélnek a nevükből, ahogy az Apple is aki aztán végképp nem rakott le semmi nagyot(na jó de az i6+-t, hehe) 5éve és mégis rekordprofitot csinál, mert a névvel el tud adni egy 200$-os telót 700-ért. (Ezért szólj nekik, hogy rossz úton vannak...)Biztos kihagytam valami megint, vagy félreértelmezhető valami, de így is túl hosszú...
Szerk: Még annyi, hogy mindegyik nagy gyártó lassan át fog térni az Apple stratégiájára, ahogy pl Samsung teszi most az A sorozattal és a nagy profithányadra rámenni, a alsó kategóriát meg átadják a kis kínaiaknak mert velük úgyse tudnak versenyezni végső soron.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad X250 (két akkus változat+samsung 860 Evo SSD)
- Üzletből, garanciáHP EliteBook 840 G8 14"FULLHD IPS üzleti ultrabook, i7-1165G7 4mag/16RAM/512SSD
- HP Probook 6450b laptop alaplap + I3 CPU
- Ps5 Digital Edition, 2023 Decemberén vásárolt
- Új Razer Blade Gamer AMD Rysen 9 16RAM/1TBSSD/NVIDIAGeForce RTX3070 14,1"2K 165Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest