- MG5 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Netfone
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ájvé
veterán
Sokan rendelnek Kínából még nyugatról is, persze a nagy része nem ilyen, de azok meg úgy is a brandeket nézik csak és megveszik az aktuális csúcsmodellt. HTC eddigi években veszteséges volt, ebben az évben lettek nyereségesek újra.
Szerinted ha egy cég évente megduplázza a készülék eladásokat az veszteséges lesz?
Szerinted ha egy cég nem költ marketingre (reklámok), mert egyéb módon közelít a felhasználókhoz (fórum, rajongói oldalak stb), az kinek jó?
Marketingre az összes nagy gyártó sokat költ, kivétel a Xiaomi meg még 1-2 cég ami említhető lenne. Ezt kapásból megspórolják, így készülék fejlesztési költségekbe se kell beleszámolniuk (még Samsung, Apple stb mind kénytelen belekalkulálni ezt is a készülék árba, persze így is bőven nyereséges nekik elnézve a készülék árakat).etohun:
Azért azt se felejtsd el, hogy sokkal nagyobb réteg engedheti meg magának egyáltalán az okostelefonokat a nyugati piacokon, szóval sokkal nagyobb a potenciális vásárlói réteg.[ Szerkesztve ]
-
Ájvé
veterán
Nekem nem úgy tűnik.
Nem minden negyedévbe volt veszteséges, ez igaz, de akkor is piacot egyértelműen veszített és folyamatosan lefelé halad a lejtőn (most utolsó jelentésben javult az eredménye).
Xiaominak nem kell marketingra költenie, ez benne a jó. Felhasználók által szereznek piacot, vagyis nem a reklámra építenek, hanem a közösségre. Ez benne a jó.
Lenovo más kérdés, ők biztos sokat fognak fordítani erre.
Xiaomi még mindig nem lépett hivatalosan a nyugati piacokra, csak partner céggel van jelen. Lenovo is csak most jelent meg. Szóval majd kiderül mi lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest