- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
anulu
félisten
válasz attila9988 #30 üzenetére
egyén függő. mennyire értesz hozzá, esetleg mikor lenne szükséged egy olyan hiba miatt hivatalos supportra, aminél már megállt a tudomány nálad. van akinek ez azt jelentheti, hogy egy LibC frissítés miatt nem megy egy appliance, de akár azt is, hogy csak mondjuk open driver van a hangkártyádhoz, és bugzik vele az S/P-DIF.
amíg nincs a rendszerrel gond, nem kell semmilyen segítség, magadnak rendben tudod tartani, addig az esetleges "fizetés" kockázata minimalizálható. ha képben vagy annyira, hogy ezt meg tudd tenni.
#31: igen, pl. a beleölt idő, szívás, tapasztalatszerzés, fórumolvasás is egyfajta "fizetés".
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB