Új hozzászólás Aktív témák

  • Patics

    tag

    válasz jooker82 #4362 üzenetére

    Oké, de honnan tudja a PcSuite, hogy ázsiai? Ha a kezembe veszem a telót, én nem tudhatom meg? Titok? :F

    Értem, hogy a KDZ-vel tudnám frissíteni, de ez legális? Nem jár garanciavesztéssel???

    Már szóvá tettem az eladónak, elsőre letagadták, mintha nem is értenék, hogy miről beszélek. Csodálkoztak, hogy tényleg? Van ázsiai is meg európai is? Aztán két óra mulva visszahívtak, hogy "Hát.. van itt egy európai is, csak az 3000-el drágább de kicserélik nekem." Persze ki kell fizetnem a 3000-et és bukott a 2000-es képernyővédő fóliai is. El is vitték a régit és az újra várok már múlt hét hétfő óta...

    Hogy mit csináltak: na azt én se nagyon tudom. Sajnos nincs boltjuk, a "telephelyük" egy omladozó családi ház, Illetve van egy ujgsm nevü bolt Pesterzsébeten, de nekik csak annyi közük van a webáruházhoz, hogy átveszik és továbbítják a javításra leadott telókat. Szóval nagyon zavaros...

    No, az esetem kivonatolva:

    1. Meghozta a telefont a futár... 102 ezer.. Az autójában adta át, számlát elfelejtett hozni, majd postán küldi... Kicsomagoltam, nézegettem, szuper. Levettem a gyári, reklámos kijelzővédőt, alatta valami sérülés van a kijelzőn. Mintha az üveglap alatt, középtájon lenne egy 2 mm-es fehér cérnaszál... szerintem annak nem kellene ott lennie. Most várom a futárt, ha igaz, nem sokára jön és kicseréli. Ez is jól kezdődik... De megjött a futár, kicserélte azonnal, azt mondta, ilyen hibát még nem látott...

    2. Mivel első lelkesedésemben össze-vissza állítgattam mindent, csináltam egy "gyári alapbeállítás visszaállítást". Látszólag ugyanúgy viselkedett utána, mint amikor megvettem, elölről állíthattam be mindent, azonban a fríssítést már nem ajánlja fel. Ha kérem, hogy ellenőrízze a frissítéseket, az a válasz: "Regisztrált hiba - Készüléke még nincs regisztrálva."

    3. Végre sikerült a PC Suite programmal frissíteni a telefon szoftverét, V10B-ről frissült is V10E-re. Csakhogy most már egyáltalán nincs magyar nyelv...

    4.Leadtam javításra, 3 nap után visszadták, hogy készen van, azt mondták, "bizonyára megakadt a frissítés, azért maradt le a magyar nyelv". No, nézem, magyar nyelv ok. Szoftververzió 10B. Regisztrációt nem kér.
    Ha a telefonon lévő frissítő progit indítom, azt mondja a legfrisebb szoftver van rajta. Ha a Pc-Shuite progit indítom, azt mondja van elérhető újabb verzió. Na de ez a kisebb gond. Beteszem a SIM-et, indítom, erre kiírja 10 másodpercenként: "Sajnos a com.android.phone folyamat leállt". És persze megszakad a kapcsolat a szolgáltatóval.

    5. Frissítettem.. ugyanaz történt mint legutóbb. Hiba nélkül frissült 10E verzióra. Telefonkapcsolat helyreállt.
    Magyar nyelv ismét nincs... Pedig megigérték, hogy "javítás" után nyugodtan frissíthetem, megmarad a magyar nyelv.

    No, ez után jött az újabb reklamáció, a vásárlástól való elállással "fenyegetés", és ekkor ajánlották fel, hogy kicserélik eus-ra, de mivel jött 3 nap mulva a hosszú hétvége és sok a munkájuk, "rám már csak jövő héten kerül sor". Így most itt tartok, várom, hogy majd talán holnap ...

Új hozzászólás Aktív témák