- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
válasz Hieronymus #8 üzenetére
"Ugye a követési távolság az a távolság, ami elegendő a megállásra, bármi történjék is az elöl haladóval"
nem bármi. nem kell arra tervezned, hogy egyszercsak ott megáll, ahol van, a fizika törvényeivel szemben. "hirtelen fékezés" esetén kell tudni megállni mögötte.
szerk: 50km/h sebességnél az ideális eset fékútja ~20méter. ekkora féktávolságot betartatni még elméletben is lehetetlen, ezért nem is ez a cél.
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
nem, ez nem azonos a bármi történjék is elvvel, még elvben sem, nemhogy gyakorlatban, és ezt nem fogod tudni kimagyarázni.
a légzsákos elképzelésed is értelmetlen.
még valami?All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!