- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AllTheBest
senior tag
Ez a legrosszabb dolog amit ebben a helyzetben tehettek. Bár elsőre orosznak tűnik, szóval nem meglepő, hogy gyors le akarták vinni az útról. Remélem rendbejön és a kisbusz tulaját rendesen megbüntetik...
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
SUPREME7
őstag
válasz AllTheBest #1 üzenetére
Miért? Az a szaggatott vonal nem azért van ott, hogy ott meg lehet fordulni? Még indexelt is. A motorosnak simán ki kellett volna kerülnie. Vagy rohadt gyorsan ment és/vagy nem figyelt.
-
Mr.Csizmás
félisten
megfordulni nem hinném
btw. a motoros nézte be, mert indexelt a kisbusz.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
kemotox
addikt
Szerintem is elég furcsa ez a megfordulás, de jelezte szándékát.
De a lényeg: Ruszkik. Már megint a ruszkik Kíváncsi vagyok van-e olyan videó az interneten, ami JÓL közlekedő oroszokról szól -
T.G.B
tag
válasz Mr.Csizmás #3 üzenetére
hát nem azt mondom hogy a motoros nem hibázott, de a kisbuszos két sávban haladt, a motoros lehet csak azt hitte sávot volt és úgy gondolta simán elmegy még mellette.(ráadásul a külső sáv és a belső sáv között záró vonal van)
supreme7 hát ha csak az indexet figyeled az nem egy életbiztosítás, hiába rakja ki balra az indexet ha aztán jobbra indul el és csak utána fordul be balra, ilyen esetben azért érdemes lett volna belenézni a tükörbe hogy tudd nem e csak bénázásnak gondolják ezt a manővert.
[ Szerkesztve ]
-
buherton
őstag
Egyértelműen a motorosok voltak a hibásak. Ha nem tudod, hogy az előtted lévő mit akar, akkor ki kellene várni. Elméletileg, ha balra fordulsz, akkor illik hátra nézni, hogy nem-e akar valaki előzni, de ebben az esetben ezt is el lehetett hagyni, mert záróvonal volt.
Nekem volt egy hasonló esetem, amikor egy főútról akartam befordulni balra motorral, és mögöttem pár kocsi volt. Besorolok a felező vonal mellé majd lassítok és már éppen fordultam volna be, amikor egy idióta BMW-s elkezdte vagy 130-al előzni azt a pár kocsit, ami mögöttem volt. Ha reflexből nem nézek bele a tükörbe majd hátra befordulás előtt, nem biztos, hogy itt lennék, mert pont telibe talált volna.
[ Szerkesztve ]
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
"ilyen esetben azért érdemes lett volna belenézni a tükörbe hogy tudd nem e csak bénázásnak gondolják ezt a manővert."
Az európai közlekedési szabályok szerint nem kell meggyőződnöm arról, hogy a mögöttem közlekedő megtartja a követési távolságot vagy sem. (Ugye a követési távolság az a távolság, ami elegendő a megállásra, bármi történjék is az elöl haladóval.)
Ez alól egyetlen kivétel van, a jelzett előzési szándék esetében. Akkor is csak az elől haladó előzési szándékát korlátozza. például lekanyarodási szándékot nem, mert nagyobb forgalom esetén hosszú ideig tartaná fel a forgalmi sávot a lekanyarodni vágyó jármű.Ráadásul a bénázók a közlekedés legveszélyesebb elemei, mert kiszámíthatatlan tettük. A legkevesebb "baj" azokkal van akik egyértelműen cselekednek, még akkor is ha a közlekedési szabályokat nem teljesen tartják be.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
plömplöm
őstag
válasz Hieronymus #8 üzenetére
"Ugye a követési távolság az a távolság, ami elegendő a megállásra, bármi történjék is az elöl haladóval"
nem bármi. nem kell arra tervezned, hogy egyszercsak ott megáll, ahol van, a fizika törvényeivel szemben. "hirtelen fékezés" esetén kell tudni megállni mögötte.
szerk: 50km/h sebességnél az ideális eset fékútja ~20méter. ekkora féktávolságot betartatni még elméletben is lehetetlen, ezért nem is ez a cél.
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
"..fizika törvényeivel szemben. "hirtelen fékezés" esetén kell tudni megállni mögötte."
Ez azonos a bármi történjék is elvvel. Hol itt a gond? (Nyilván nem UFO-k fogják lándzsákkal földhöz szögezni lándzsákkal az elöl haladót.)
"..ekkora féktávolságot betartatni még elméletben is lehetetlen, ezért nem is ez a cél."
A ráfutásos baleseteknél a ráfutó fogja elvinni a balhét, mert nem tartotta be a követési távolságot. Ez alól egyetlen kivétel létezik, amikor a mögötte haladó jármű tolja rá, az előtte haladóra.
Ez egyetlen pillantással ellenőrizhető. Ha hármas koccanásnál a középső autó légzsákjai nem nyílnak ki, a hátsó járműben viszont igen, akkor a hátsó viszi el az teljes balhét. Illetve a legelső jármű vezetője, aki azt mondja, hogy egyetlen ütközést tapasztalt.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
félisten
Nekem azon akadt meg a szemem, hogy a furgon vezetője az autót nézi hol sérült. Véletlenül sem a sérülteket. dirr barátom, fussunk neki újra mit nézel.
-
plömplöm
őstag
válasz Hieronymus #10 üzenetére
nem, ez nem azonos a bármi történjék is elvvel, még elvben sem, nemhogy gyakorlatban, és ezt nem fogod tudni kimagyarázni.
a légzsákos elképzelésed is értelmetlen.
még valami?All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
T.G.B
tag
válasz Mr.Csizmás #6 üzenetére
bár így jobban megnézve, mikor a motoros bejön a képbe olyan mintha valami megdobná a motort, lehet csak bele hajtott egy kátyúba és elvesztette az irányítást
-
Négyet villan az index, mire a kormányt elkezdi balra tekerni (legalábbis ennyi látszik, lehet hogy korábban kezdte).
Valszeg azért harapott a jobb sávba a furgon, hogy gyorsabban tudjon fordulni, és akár az is lehet, hogy a motorosok a furgon irányváltoztatásának hittek az index helyett, és balról, még akár gyorsítva is akarták kikerülni.Szerintem egyértelműen a motoros hibája, láthatóan nem is ötvennel mentek.
Hogy a furgonos az autóját nézegeti, az ugyanakkora tahóság, mint a harmadik motoros, aki üldögél és előre bámul.
-
félisten
Az autósok más időben működnek, mert azt hiszik a motor képes olyan manőverekre mint az autó. Azt napi szinten tapasztalom, hogy milyen amikor nem érzékelik a sebességet. Az a tipikus kijön és pillanatra satu, kis füst a gumikból és lassulás gyök2-re az autó mögé.
A motor ment gyorsan az tény. Gyök2-vel megállt volna minden előtt. -
Jim Tonic
nagyúr
Mindkettő hibás, szerintem. Abszolút szabálytalanul fordul a kisbusz, és a motoros sem figyelt kellően.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Doze
aktív tag
A motoros hibás, gyorsan mentek, ráadásul elég vaksi is volt, index is megvolt. A kisbuszt max annyiért lehet megvágni. hogy kicsit jobbra húzódott balra kanyarodás miatt. Ahogy elnézem nem megfordulni akart csak lekanyarodni... de gyanítom, ha meg van szaggatva a vonal és tábla nem tiltja akkor meg is lehet ott fordulni.
-
Nem szabadot volna a sérültet megemelni, de ellenben bíztonságosabb helyre került a mentők kiérkezéséig. Így utólag az ember mindig okos. de ott azonnali reakció döntött.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
T.G.B
tag
felvételen nem látszik semmi gátló tényező ami miatt indokolt volt ez a manőver... (de lehet csak én látom így, nem vezettem még ekkora kisbuszt) de így is úgy is szabálytalanul csinálta mert ahol elkezdett átmenni a másik sávba ott még záróvonal volt.
amúgy 0:09- nél ahol be ér a képbe a motoros olyan mintha dobna valami a motoron egy kicsit így az se kizárható hogy egy kátyúba ment bele a motorral ami megdobta a gépet és elvesztette felette az irányítást a vezető.
-
Jim Tonic
nagyúr
Ezt gondold végig, szerintem. Mivel nincs padka vagy bármi egyéb akadály, ami miatt ennyire rá kellene fordulni az ívre, ezért kizárható, hogy sima balkanyar volt.
#T.G.B.: Az egy blokkoló első fék lesz szerintem, amitől feljött a motor hátulja. Aztán elengedi, hogy ne legyen pofára esés.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
AllTheBest
senior tag
Szerintem csak balra szeretett volna fordulni, ezzel nincs is baj ha nem megy át a másik sávba is kicsit, ez gondolom megtévesztette a motorost ezért nem lassított időben. Kanyarodni azért nagyon nem így kell... Azt nem mondom, hogy a motoros nem ment gyorsan és ezt akár még ki is lehetett volna kerülni, ha időben kapcsol.
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Drenadar
veterán
válasz AllTheBest #24 üzenetére
az oroszok amúgy sem tudnak kanyarodni... a legtöbb válogatás videóban külső sávból index és körbenézés nélkül egyszer csak bekanyarodik... jó itt más a helyzet, de azért ez sem egy normális sofőr, de a motoros sem az...
-
AllTheBest
senior tag
Azt egy szóval sem mondtam, hogy a motoros nem hibás, hisz nem épp a legmegfelelőbb sebességgel haladt.
Ororszoknál nem szívesen vezetnék, nagyon felelőtlenek ott az emberekEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
válasz AllTheBest #26 üzenetére
Nincs ott felelőtlenség, csak a véralkohol szinttel van baj. Vagy túl alacsony vagy túl magas.
Egy teljesen biztos, részegen tilos vezetni. Bár maximális véralkoholszintet nem határoznak meg a szabályok.
Vod-kaland.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
batmanéhes
tag
válasz Kolondrum #15 üzenetére
Ha a motorod nem képes hamarabb megállni, mint egy kocsi, akkor az futóbicaj nem motor. A hogyan kell csinálni megint egy téma, de képes kéne legyen rá.
Egyértelmű motoros fail, és nem értem miért kéne ott pedáloznia, mikor az álló, szabályos kocsijába belecsapódik valami tavaszi elborult vérű madár és lezúzza.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz batmanéhes #29 üzenetére
A kulcs a sebesség. Miről kell megállni. Egy rendkívül fürge közlekedési eszközről van szó amit az autók, buszok, biciklisek akadályoznak. Kicsit nyers, de így látom. Nincs ahhoz fogható amikor reggel hajnalban senki nem akadályoz és élhetsz.
-
JoeYi
őstag
minden motorosnak hálásak a donorra várók
-
AllTheBest
senior tag
Azért azt a kis ,,minden,, szót szerintem nem kéne odaraknod... Ez az általánosítás elég durva... Nem minden motoros járkál debil módon mindenhol. Mellesleg ezek a ,,donor,, motorosok néha jó dolgokat is tudnak tenni...
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
félisten
Ebbol a videobol semmit sem lehet megallapitani, latni kellene egy felvetelt a masik iranybol. Furgonos nem ertem miert huzodik at jobbra, anelkul is be tudott volna fordulni. Nem latszik, hogy ez befolyasolta-e a kesobbieket. A motoros sebesseget sem lehet meallapitani, mikor mar lathato, nem ment tul gyorsan.
-
JoeYi
őstag
válasz AllTheBest #34 üzenetére
nem kell debilnek lenned, ha óvatos vagy akkoris egyszercsak belekerülsz egy helyzetbe ahol az autós nem látott meg időben. Semmit se számít hogy kinek volt elsőbsége ha szegény motoroslánynak úgy koppan a feje 9tonnás vas sarkán mint itt a videóban.
Lehet bunkó vagyok, de amentősök beszélnek így a motorosokról, tőlük olvastam.
Apropó: "Az elfogadott uniós álláspont szerint egy motorkerékpáros, illetve segédmotoros kerékpáros halálozási kockázata átlagosan 18-szor(!) nagyobb, mint egy személygépkocsi vezetőé."
Amúgy nem is tudom miért szólok hozzá Asszem csak időtöltésből. Úgysem teszi le egy motros se emiatt a motorját, ahogy a bagós se csak azért mert rákos tüdő képet mutatnak neki
-
AllTheBest
senior tag
Igaz, hogy nem mindig a motoros a hibás. Ettől függetlenül ÉN szívesebben halok meg motoron mint betegségben, mert én motoron élek igazán. Azzal meg nem lesz bajom ha valaki megkapja a szerveim... A haláltól nem félek, lehet, hogy ezért motorozok a régebbi baleseteim ellenére is.
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
JoeYi
őstag
válasz AllTheBest #39 üzenetére
erről van szó. Amúgy én azon a véleményen vagyok hogy aki egyedül van az csinálja, de akinek anyja, felesége vagy gyerekei vannak az velük szemben igazságtalan. És nem csak az esetleges halál miatt, elég egy szilánkosra tört izület, vagy egy eltört gerinc, és aztán lehet belenézni a szemükbe és mondani hogy megérte
-
AllTheBest
senior tag
Ezzel tisztában vagyok én is. Motorozni csak akkor szabad/érdemes, ha az embernek nincsen felesége vagy gyerekei. Én még fiatal vagyok, ezért még ,,nyugodtan,, motorozok.
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Eastman
őstag
Csaj nagyot kapott, meg sem szabadott volna mozdítani. Nem látom a furgonost hibásnak. A szabálysértést akarta elkerülni azzal, hogy kizárólag a szaggatott vonalon halad át. Ezért „szedte alá”.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Def26
félisten
motorosok... Nem véletlen a kialakult kép róluk.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gmail
- Fűnyíró topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...