- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Hiftu
senior tag
Azt ugye érzed, hogy ezeket nem a cégeknek kellene megtanítaniuk? Ha mégis, akkor mennyit is kellene fizetni az egyetemistáknak a cég felé ezért? A mérnöki órabér elég drága tud lenne. Ugye aki tanít téged az nem ingyen dolgozik a cégnél.
[ Szerkesztve ]
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
MCGaiwer
addikt
aaha igen, szóval ha építkezésekre járok zuglágerként, akkor egy bizonyos idő után már faszán tudok házat is tervezni gondolom, nem is kell a mérnöki diploma...
aki normális elméleti oktatáson kívül tanul programozni az egy jó favágó lehet, de erdész nem (leszámítva a zseniket).
Tipikus, szükséges, de nem elégséges feltétel.
rengeteg olyan tapasztalt programozóval találkoztam, akik bár használni tudják a technológiát, de nem értik teljesen a mögötte álló logikát. Manapság egy minőségi fejlesztést végző munkahelyen ez már nem elég. Olyan kódot és struktúrát kell csinálni, ami könnyen bővíthető, és olcsón fenntartható. Úgy tekintek az egyetemi info oktatásra mint az általános iskolára a gimnázium előtt, ahol az alapokat megadják, amire később lehet építeni, de magában persze semmire sem jó. Itt mondjuk a gimnázium a munkahely, az egyetem meg az általános.
[ Szerkesztve ]
Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó
-
hehe, ez a hsz olyan dolgot sugall, ami egyáltalán nem biztos, hogy igaz
lásd: 10 éve programozásból élsz vs. jó programozó vagyazt nem akarják a munkaadók megérteni, hogy az egyetemen nem az ő konkrét munkahelyi igényeikhez képeznek szakembert, hanem olyan embert képeznek, aki elvileg bárhol képes elfogadható idő alatt betanulni és utána dolgozni. a tisztelt diákok meg azt nem értik, hogy az egyetemi tananyagnak nem csak az a lényege, hogy egy konkrét munkahelyen felhasználd, hanem az is, hogy a megtanulásával trenírozd az agyad arra, hogy képes legyen bármit megtanulni. ugyanúgy, ahogy pl. a futók is járnak edzésre, nem csak az olimpián futkorásznak 5 percet.
a hpc programozás azért elég keményen olyan terület, amihez jól jöhet az egyetemi tananyag. vagy ha a te egyetemeden nem tanultál semmit, ami a hpc-hez kell, akkor rossz egyetemre jártál. .net-hez matlog és progmódszertan nem árt. ad tervezéshez illik rendes gráfelméletet tudni (még az ms is matematikusokkal csináltatta meg az ad updatelő algoritmusát, konkrétan Lovász volt az egyik).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Ott a lényeg a második bekezdésben, a hozzáadott érték.
bambanonek igaza van abban, hogy trenírozni kell, viszont a hogyan a kérdés. Szerintem arra, hogy megtanuljon a diák tanulni arra eszközt kell adni (van metodika arra is!), ahelyett, hogy félösszefüggő adathalmazokkal bombáznánk a diákot, aztán majdcsak kifejleszti a sajátját. Ugyanúgy, félig releváns tudásanyagra ott vannak a domain expertek.
ne csak a 20 alap design template-et tudja visszaböfögni, de érteni, netán megvalósítani meg egyiket sem tudja. Mert a mai helyzet sajnos ez.
viszont ahhoz kell legalább 10-15-20 kredit célirányos prog labor, hogy ezeket implementálni is tudják, ahol legalább írtak 2-5000 sor kódot egyedül (ami jórészt OO kell, hogy legyen).Elosztott rendszerek 20 éve lejárt anyaga alatt mit értesz? Kommunikációs protokollok nem nagyon változtak az évek folyamán, thread support meg az összes nagyobb iteratív nyelvben van. Viszont szinkronizációt ugyanúgy csak pár módon lehet működően megoldani.
A gond az, hogy kapsz valami bemutatót a gráfelméletről, de kötni nem tudod sehová
Jaja, kell elmélet, de kell gyakorlati alkalmazás is.Egyébként itt R programozás magisteren/masteren kötelező, cloud computing szintén, BSCn alapok vannak (értsd működőképes elosztott rajzprogi at-most-once failure modellel / hibatűrő rendszerként és kapnak egy rajzprogramot amiben nincs semmilyen hálózati támogatás).
---
Ja igen, és szemináriumok, prezentációk. Jó előadókézség és kommunikációs kézség muszáj kb minden területen, akkor is, ha az adott anyag erősen szakmai. Ez ahogy tudom nagyrészt hiányzik és erre elég nehéz ráfogni, hogy miért nem a tananyag része. Gimnáziumra meg megint nem lehet ráfogni, ugyanis a szakmai eredmények prezentálása nem adott területen domain experteknek rész eléggé értelmetlen.
Lehet, hogy information fusionhoz lesz köze a diáknak, de prezentálnia biztosan kell majd, legyen az daily scrum vagy meeting a befektetőkkel.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
"pontosan azt mondom, hogy nem az egyetemen válsz jó programozóvá.": én értem, hogy azt mondod, de én meg azt mondom, hogy nem igaz.
"Teljesen mindegy, hogy matematikusként, progmatosként, fizikusként, villanymérnökként végzel, ugyanolyan eséllyel lehet belőled valaki a "szakmában".": és ez baj, mégpedig nagy baj.az, hogy egy fizikus vagy villanytanos, pláne közgazdász vagy orvos azt hiszi, hogy belőle igazán jó programozó válhat, az egyrészt baj, másrészt tévedés.
"a cégek meg nem azt várják el, hogy neki képezzenek": de, a cégek konkrétan ezt várják. legalábbis amikor kb. 2 éve kíváncsiságból benéztem egy állásexpóra a d.e.-n, akkor azt mondták az ott megjelent dékán szemébe bele.
"Így viszont van egy rosszul felépített bizonytalan kártyavár a pályakezdőknél": nem vitatom, hogy ez gyakran így lehet, viszont ez nem annak a következménye, hogy rossz az egyetemi oktatás, hanem annak, hogy a diák ihb veszi az egyetemet. (Iszunk Hányunk Belefekszünk).
nem mondtam, hogy gui-t gráfelméleti alapokon kell tervezni. de pl. redundáns hálózatot igen. de pl. active directory forestet igen.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari