Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Tigerclaw #35 üzenetére

    "És sajnos az a baj, hogy ahelyett hogy elvennék azoknak a jogosítványát, akik a megengedettnél sokkal gyorsabban hajtanak, csak pénzbüntetést kap, amíg nem okoz ezzel balesetet. Tehát az államnak ez csak bevételi forrás."

    A tények nem ezt mutatják: amikor rákapcsoltak a bírságolásra az "objektív felelősség" bevezetésével, a közlekedési balesetek áldozatainak száma kb. a felére csökkent.

    (#37) tgbrfv: "Ez a cikk jó példa arra, hogy a sebességhatárokat a lehető legalacsonyabb mértékben kell megszabni."

    Egyáltalán nem jó példa rá. A sebességhatárokat értelmesen kell megszabni, hogy ha valahol ott egy harmincas tábla, akkor az tényleg azt üzenje, hogy itt valami problémás hely van, itt tényleg jó ötlet lassítani.

    "És ha egy ilyen helyen sebességkorlátot vezetnek be, és még esetleg mérnek is, akkor elindul a rinyakórus."

    Azzal nincs semmi gond, hogy ha tényleg veszélyes helyeken mérnek, de:
    1. a veszélyes helyeket inkább minél gyorsabban számolják fel - az útépítő munkások többet tudnak tenni a biztonságért, mint a traffizó rendőrök
    2. ami miatt reklamálni szoktak, azok az útépítés befejézse után otthagyott, funkciójukat vesztett sebességkorlátozó tábláknál mérő rendőrök

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák