- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
válasz #06658560 #20 üzenetére
"Nem ezt írtad, hanem zéró emissziót. ami nem igaz."
Jól van kössél még bele ilyenekbe, a cikkírónak is küldheted, ott is nulla CO2 kibocsátást ír, ami az eszközre igaz is!
"Valamint a használat módja, karbantartás [...] A futárgépek pedig jellemzően nem a patika állapotban tartott példányok között találhatók."
Tételezzük fel, hogy nem sokat törődnek a karbantartással, munka végeztével csak leb*ssza a robogót, következő melós fogja, viszi, hajtja. Ezek a körülmények mindkét gép esetén igazak, de egy elektromosban egyszerűen sokkal kevesebb dolog romolhat el, pláne ha direct-drive agymotor. Mennyi csörgő-zörgő normál futárrobogót láttam/hallottam könyörögni a használója segge alatt, ilyen szintre egy DD motoros gépet leamortizálni sokkal több időbe és erőfeszítésbe telik De CVT esetén is ha azt nézzük, hogy a váltó ugyanannyi bántást kap, a BLDC motor sokkal megbízhatóbb, így legalább emiatt kitolódik a szervízciklus.
"Csakhogy nem a robottal, hanem a benzines robogóval kell összemérni!"
Most én a két megoldás között lavírozok, és azt mondom, a jelenleg hagyományos megoldásokkal operáló futárok helyett, nem ilyen lassú, földi robotot kéne üzembe állítani, hanem elektromos robit alájuk tolni. Ha a működést, a munkát szeretnék hatékonyabbá tenni, akkor egyelőre ez lenne az ésszerű lépcsőfok, mert a benzineseknél olcsóbban, hatékonyabban működnek, és a földi robotoknál sokkal gyorsabbak.
(P.H.)