- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"Elektromos robogónál miért lenne több emisszió, mint egy ilyen kis robotnál?"
Nem ezt írtad, hanem zéró emissziót. ami nem igaz.
"Egy elektomos (pl. BLDC) motor jóval egyszerűbb szerkezet mint egy benyás, ha nem tuningolják szét, hogy túl tudja terhelni tekercseket, akkor soha nem fog leégni, innentől max csapágyat és meghajtó ékszíjat kell cserélni de ilyen a benyásakban is van. Sőt ha az elektomosban agymotor van, akkor tényleg csak 2 csapágy össz-vissz, ennyi ami elkopik nagy ritkán."
Elektromos motorja válogatja, mennyire egyszerű. Valamint a használat módja, karbantartás azt, mennyire lesz széthajtva. A futárgépek pedig jellemzően nem a patika állapotban tartott példányok között találhatók.
"Nem kérdéses, egy elektromos robi feltöltése kb. ~100Ft, egy km kb. ~2-3Ft."
De, kérdéses, hogy mikor basszák rá a jövedéki adót, valamint arra az ÁFÁ-t
"Szerintem jelenleg összemérhető az ára egy ilyen robottal"
Csakhogy nem a robottal, hanem a benzines robogóval kell összemérni!