- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
Más "jobb" helyeken mindenkinek kell jogsi aki részt vesz a forgalomban, kivéve a gyalogosoknak.... nálunk 0 kresz tudással biciklivel bárki belevetheti magát a forgalomba...
És hiába mondod bicajosok közt arányaiban 20x annyi hülye közlekedni nem tudó van mint pl autósok vagy motorosok közt...
-
Doze
aktív tag
válasz Runner_fxr #20 üzenetére
Itt az a probléma hogy megint aránytalan a rendszer... hiába mondják/mondjuk hogy így meg úgy a magyar közlekedési kultúra... nem olyan rossz... egy Román/Bolgár/szlovák rendszámú autóst pl 20 kilométerről ki lehet szúrni mert olyan bal*szul/agresszíven vezet...
Visszatérve az aránytalanságokra: mikor motoroztam annó nem győzte az oktató/rendőrség/sőt maga a motoros társadalom ismételgetni: csak Óvatosan, mert nincs kaszni körülötted, kisebb is vagy, defenzív vezetés ugyebár.... az autósoknak is adagolták : "Figyelj Rájuk"... most bringásokra??? nekik aztán meg pláne figyelni kellene (de hogy mikor oktatás sincs?!)
Ehhez képest most Biciklis így, úgy, amúgy... de hogy megregulázzák a fajtájukat ááá azt nem... piálhatnak, kreszt sem kell tudni, de azért én figyeljek rájuk.