- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alchemist
addikt
Az egyik barátom szerint az is szempont, hogy telefonon taxit rendelni sokkal gyorsabb és egyszerűbb, mint egy internetes app-pal vacakolni.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
GeorgeV
aktív tag
FOGADJUNK, HOGY A RENDSZER MAGYARORSZÁGON MEGBUKIK. Itt minden fordítva működik, mint máshol.
-
Vincent_
aktív tag
Olvasd újra, amit írtam. A barátom nem sofőr, csak kénytelen volt végignézni az esetet, mint egy utas. Bővebben inkább nem ecsetelném.
A PÁV 1/2, stb. vizsgával bíró BKV/BKK sofőrök közel nincsenek a tesztoszteron-túltengéses önjelölt utcai versenyző taxisokhoz úgy gondolom. + odacsípni véletlenül valaki kezét az ajtóval (BKV-sofőr) vagy puszta kézzel péppé verni valakinek a fejét (taxis, a fenti megtörtént esetben) nagyon nem ugyanaz.
De értem én, szegény taxisok, mi lesz most...
Hogy jön ide az MLM?
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
SzaboZE
addikt
Változnak az idők, régen a liftkezelő is szakma volt, a taxis is múlt idő lesz
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
FF23
senior tag
válasz Vincent_ #153 üzenetére
Ja értem. Egyébként nemrég volt valami egy villamosvezetővel meg egy buszos is lebólintott egy orrot, de hagyjuk a BKV-t. (nem BKV-zok és nem taxizok)
Úgy jön ide, hogy ennek is a privátszféra jogainak, lehetőségeinek... kiterjesztése az üzleti modell, mikor két civilt összehoz, hogy üzleteljenek, majd a brutójából minden sarc nélkül -ÁFA...- lecsíp 20%ot.
A dolog lényegében ellenőrizhetetlen, egy jelöletlen kocsiban ül mondjuk két ember, pénz nincs jelen, "nehogy már ne az vegyek fel, akit akarok" majd egy privát számláról érkezik valami egy privát számlára, nem pedig cégesre. A költségek levonása után persze adózva már nem érné meg...
Na meg mi alapján adózna? Engedélyköteles tevékenységet engedély nélkül milyen papíron vallhat be az ember hívatalosan? Feljelenti magát?Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
Hintalow
senior tag
Én csak örülni tudok neki, a leírtak alapján sokkal jobbnak hangzik, mint a jelenlegi taxis rendszer.
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Vincent_
aktív tag
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Komplikato
veterán
Mivel elementárisan sok tévképzet és nyíltan hülyeség is le lett írva a topikban az Über ellen és mellett is, gondoltam belinkelem ezt a kis bejegyzést az Über működéséről.
(A példák Spanyolországiak.)"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
LonGleY
veterán
Teljesen király, nem is tudom, hányszor gondoltam rá, hogy bár lenne hasonló, a buzeráns taxisok helyett ilyennel még néha közlekednék is, ha épp nem tudok bringával menni valahova.
-
tomazin
veterán
örülök, amikor olyanról mondanak emberek véleményt, amit meg sem tapasztaltak, hanem "biztos a legrosszabb fog történni" hozzáállást hirdetik, hogy az biztos úgy van.
elég sok úton vagyok túl oszkárral mind utas, mind autósként és eddig egyetlen egyszer sem volt probléma. sőt elárulnám léteznem olyan állatfajok is, mint stoppos (akiknek nincs visszajelzés a neve mellett, mikor felveszed). képzeld egyetlen egy sem akart még megkéselni, kirabolni, pedig voltak elég furcsa szerzetek. -
az autó ezredmásodperc alatt halálos fegyverré alakítható, egy épelméjű stoppos ezt tudja. ha nem akar meghalni, nem macerálja a sofőrt. az reálisabb esély, hogy a sofőr bántja a stoppost, mint fordítva, főleg, ha a stoppos nőnemű.
a taxiról meg annyit, hogy én utaztam már olyan taxiban, hogy lógott a bele és a sofőr a piros lámpáknál kiugrott hóért, azzal mosta le az ablakot. pedig elvileg ellenőrzik őket. ha még ennyi ellenőrzés se lesz, mi lesz? frédibéni fékezés, kollektíven az utassal?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
"ha még ennyi ellenőrzés se lesz, mi lesz?"
Sot, mi lesz, ha jon a vilagvege? Ugyanilyen jogos kerdes es ugyanugy semmi koze az Uberhez, ugyanis ott minden egyes sofor folyamatosan ertekeles alatt van, ellentetben a mostani taxisokkal, akik nem. Vagyis az Uber nem kevesebb, hanem tobb ellenorzest ad.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
azbest
félisten
Főleg, hogy jó eséllyel ugyanazok a taxisok állnak át a másik cég mögé, mint akik most is fuvaroznak. Leginkább a taxis cégek sírhatnak amiért új konkurens készült beszállni az üzletbe. Persze a feketéző taxisok is sírhatnak, mivel csak elektronikusan lehet fizetni, így nem lehet csalni.
-
ezt már egyszer mondtam, akkor se ment át. az uberes felhasználói értékelés nem terjed ki, mert nem tud kiterjedni egy csomó lényegi paraméterre. te, mint utas, nem fogod értékelni a sofőr egészségi állapotát, annál is inkább, mert nem lesz a sofőrnek erre vonatkozó vizsgálati eredménye.
a rendes taxis cégeknél rendszeres pályaalkalmassági vizsga, sűrített hivatalos gépjármű műszaki vizsga van, emellett rendszeresen szemlézik az autókat és a sofőröket is. ugyanezt az uberen nem lehet megtenni. az uberes utas nem fogja tudni beleírni az értékelésébe, hogy a sofőrnek jó a szeme, mert a sofőr nem ment el kötelezően vizsgálatra, tehát nincs róla papír. ugyanígy azt sem fogja tudni leírni, hogy ideje lenne már szervizbe vinni az autót, csak akkor, amikor már annyira nyilvánvalóan szétborult a verda, hogy életveszélyessé vált, vagyis későn.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BlackPriest
őstag
azt viszont le tudod írni, hogy 20 perc alatt 2 gyalogost, 1 bringást és egy galambot akart elütni, ebből a galamb összejött, amúgy meg udvariatlan volt és a tilosban állt meg. valóban, a szemét nem tudod ellenőrizni, de ugye nem gondolod, hogy egy rosszul látó taxis nem fogja 5000ért ugyanúgy megkapni az alkalmas pöcsétet, mint bárki más?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz BlackPriest #169 üzenetére
ha egy rosszul látó taxis illegálisan szerez engedélyt és bajt okoz, akkor a hatóságok fel fogják göngyölíteni az egész láncot és mindenkit felelősségre vonnak. nem állítom, hogy mindig minden esetben hibátlan a mostani rendszer, de legalább rendszerszinten benne van az ellenőrzés és a javítás lehetősége, így ez visszatartó erővel bír.
ha meg elvárásként sem fogalmazódik meg, akkor lehetetlen kijátszani és felelősség sincs abban a kérdésben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
FF23
senior tag
-
BlackPriest
őstag
mert ugye ha egy átlag sofőr illegálisan szerez jogsit, őt nem büntetik meg...
de miért ne fogalmazódna meg elvárás? ugyanúgy, ahogy mondjuk az aprón is a több pozitív és 0 negatív visszajelzésű tagoktól vesz az ember szívesebben, itt is a visszajelzéseket fogja nézni, nem a legközelebbit választani (ha tudatos "vásárló"). taxisnál felhívod a számot és kérsz egy taxist, ott biztosan nem tudod előre, jó normális e.
de ez amúgy pont annyival jobb, mint az igonál a waze, utóbbin napra kész, képekkel illusztrált közlekedési infók vannak, előbbin meg vakarod a fejed, hogy miért áll a sor
én azt mondom ki kell próbálni, ha jó, működni fog, ha nem jó, elhal magától, mert úgysem veszi senki igénybe
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz BlackPriest #172 üzenetére
semmi baj nincs az uberrel, míg az első komoly balesetet össze nem hozzák.
csak ha uber balesetezik, akkor majd mindenki pingvinezik, ha meg hivatalos rendes taxiban, akkor szépen kinyomozzák, hogy mi volt a probléma és lesz felelős.pont ugyanaz a helyzet, mint a szőkített gázolaj meg a háztáji szerelő a garázsban. amíg megy vele a szekér, addig örömébódottá, de amikor megzakkan, akkor jön a csodálkozás, hogy de miért. ha meg rendes kúton tankoltál volna és számlára javíttattad volna a kocsidat, akkor lenne kin érvényesíteni a garanciális igényedet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BlackPriest
őstag
de te úgy beszélsz, mintha egy mezei közúti balesetet nem vizsgálnának meg, egy mezei sofőrnél nem lenne orvosi alkalmassági, egy mezei autónál nem lenne műszaki vizsga, ellenben mindezt maradéktalanul számonkérik a taxisokon és mellettük ultrabiztonságban vagyok, sosem parasztok, stb. most függetlenül attól, hogy mit gondolok a taxisokról úgy általában is nyilvánvalóan trükköznek az alkalmasságin, a kocsival, a díjazással, a borravalóval, a modort most ne vegyük ide, mert nem mérhető.
azt még elfogadnám, ha valaki azt mondja, hogy legyen jól szabályzott az uber, de kategorikusan azt kijelenteni, hogy szar, veszélyes, fekete gazdaságot fellendítő marhaság. szerintem (meg abban a nem kevés országban, ahol amúgy kiválóan működik)
mod: de ha már komoly baleset, ha az utcán elüt egy boyracer jogsi nélkül, akkor tiltsuk be az autózást, mert veszélyforrás?
[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz BlackPriest #174 üzenetére
nekem, mivel az előző kanyarban még 40 alatt voltam, 10 évre adták meg az orvosi alkalmasságit, úrvezető B szinten. Ehhez képest a páv2, ami taxihoz kell, "kicsit" szigorúbb. A kocsimat két évente bárhol vizsgáztathatom, a taxikat tudtommal taxinak kell évente vizsgáztatni a közlekedési hatóságnál. Rendes (és ez itt hangsúlyos) taxis cégnél ennél sokkal sűrűbben van házi szemle, ahol átnézik az autót és a sofőrt is.
tehát nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy annak a valószínűsége, hogy rendes taxicégnél kifogásolható állapotú sofőrbe vagy kocsiba fuss bele, kisebb, mint az ubernél, mivel az uberben egy csomó minden nem szabályozott, ergo nem számonkérhető.
"az utcán elüt egy boyracer jogsi nélkül, akkor tiltsuk be az autózást, mert veszélyforrás": a jogsi nélküli boyracer most is rendszeren kívüli cselekmény, amit büntetnek. az uber pedig rendszerbe iktatná a követelmények jelentős csökkentését, ez a baj. kicsit sarkítva: mintha az uber nem várná el, hogy legyen jogsija a sofőrnek.
továbbra sem biztos, bekövetkezett eseményekről beszélek, hanem valószínűségekről. a valószínűség pedig az uber ellen szól. uberben utazni egyértelműen kockázatosabb, mint rendes taxis céggel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BlackPriest
őstag
a kocsidnak mindenhol ugyanannak a követelménynek kell megfelelni ugyanannyiért függetlenül attól, hogy a mozaikban vizsgáztatod (ahol számos taxist láttam vizsgázni olyan kocsival, amivel engem már be sem engedtek volna, érdekes mód minden vizsgabiztost ismertek). szóval az autó téma kilőve, de amúgyis a balesetek nagy részét nem az autók műszaki állapota okozza, hanem a sofőrök.
az orvosi vizsgálatokban ugyanúgy nem hiszek, mindegy hogy 10 vagy fél évente kell megújítani, ugyanúgy a haverja adja meg az engedélyt...vagy lelkiismeretes, vagy nem
nem látom be miért lenne kockázatosabb, a taxinál nem tudod előre ki és milyen állapotú autóval jön, maximum reméled, hogy nem vásárolt alkalmasságival és műszakival közlekedik, az uberben több ember véleményét is elolvashatod, lehet kép az autóról, etc. engem nem fogsz meggyőzni úgy érzem
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz BlackPriest #176 üzenetére
"engem nem fogsz meggyőzni úgy érzem": mert akinek az a hozzáállása, hogy biztosan minden taxis megszegi a jogszabályokat, azt valóban nem lehet meggyőzni arról, hogy az uber rosszabb.
de ha el bírnád fogadni azt, hogy a taxisok zöme jogkövető, és csak egy kisebbség szabálysértő, akkor megértenéd, hogy miért rosszabb az uber.
az uber a szabálysértő taxisok szintjén fog állni, ettől nyilvánvalóan jobbak azok, akik megtartják a mostani szabályokat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
azbest
félisten
A cikk nagy része általánosságban fogalmaz és a megkérdezett panaszkodók álláspontját mutatja be. Ezek viszont sokszor hamis állítások és nem fedik az itthoni tényeket. Viszont azért kitér erre is:
"De a sofőrök esetében is igen széles a skála: van olyan város, ahol az egyszerűbb kategóriában valóban csak az életkort írják elő (egyébként életkori minimum – 18 év – az utasok esetében is van), de akad, ahol bizonyos idejű vezetési gyakorlatot is kérnek, sőt olyan is van szép számmal, ahol a hivatásos jogosítvány is előírás. Ugyanez a helyzet a biztosítással is: itt is különféle szintű szerződéseket kérnek a különböző városokban."
Tehát az adott várossal egyeztetve adaptálódnak a helyi szabályokhoz. Ha nálunk szigorúbbak a szabályok, akkor lehet, hogy csak hivatásosok végezhetik. Szabadúszó taxisok most is vannak gondolom, legfeljebb beregisztrálják magukat az uberhez. Vagy éppen érdeklődés hiányában megszűnik, mert nem lesz, aki utast szállítana, mert túlságosan átlátható a számlázás az elektronikus fizetés miatt.
-
BlackPriest
őstag
valóban nem, mert több érv szól az über mellett user oldalról, mint bármelyik taxi társaság mellett. a jogi része engem nem érdekel, azzal bíbelődjenek a jogászok.
nem bírom elfogadni, mivel nem ezt látom
ezt meg a semmiből varázsoltad elő, semmi bizonyítékod nincs rá, csak előre temetsz valamit, amit nem ismersz és ha ismered is, nem tudhatod itthon miképp lesz szabályozva. na ezért nem tudsz meggyőzni
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz BlackPriest #179 üzenetére
"több érv szól az über mellett user oldalról": ez igaz, csak lemaradt az a néhány nagyon súlyos érv, ami ellene szól.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz BlackPriest #182 üzenetére
szerintem is, ha átcsaptál személyeskedésbe. hint: pontosan értem, hogy mit írsz, csak nem értek vele egyet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz BlackPriest #184 üzenetére
lásd: nem fogod megérteni
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Danex
addikt
Annyi az egészben a lényeg, hogy a taxis nem isten, nem halhatatlan, nem hibátlan. Jobban van szabályozva. (az, hogy a szabályozást ,hogy tartják be már más kérdés)
Az Uber-nél megvan ugyan az a emberi tényező, és a több százezer Pesten közlekedő személy is eljut A-ból B-be és le merném fogadni, hogy a statisztika azt mutatná, hogy nem mennek neki a villanyoszlopnak naponta. A lényeg megvan?! Igen, a söfőr bele akar menni a falba, hogy aztán fizethessen?! NEM.
A sofőrös részéről ennyit.
A kocsis része meg... emberek millióit lehetne megkérdezni, hogy figyelj csak, naponta használod a kocsidat, mint a taxis... 2 havonta viszed ellenőrzésre?
Egyetlen dolog szól jelenlegi infók alatt a taxi javára, az pedig a valamivel részletesebb útvonalismeret. És a pimasz vezetés határának (talán!) ismerete. (De egy normális GPS esetén már ez is...)
Az Über mellett meg az ellenőrzött, fíx (olcsóbb) ár (a hosszab útvonal ellen véd az előre kalkulált útvonal) és a valamivel szabadabb sofőr/autú választásának lehetősége.
Onnantól kezdve, hogy a belépésnél, ellenőrzik az EÜ-t, kocsira előírás, jogsit nincs kérdés... ,mert ha ezekkel érvelsz akkor taxin kívül minden kocsit ki kéne tíltani, mert a leírásod alapján mind meghal vagy nekimegy a falnak a nap végére.
-
Vincent_
aktív tag
Tegnap este a Deákon végigbiciklizve jó körképet kaptam a taxisok mai helyzetéről. Szinte kivétel nélkül mind a megállni tilos jelzésre fittyet hányva, a biciklisávra, buszmegállóra, külső sávra belógva, ráparkolva, a kocsiból kint állva az út szélén röhögcsélve várták a "kuncsaftot" (=hozzá nem értő külföldit, akit el lehet vinni városnézésre). A többsége kopasz, "harcedzett". Ezt látja egy turista.
Az úton való viselkedésüket már korábban leírtam. Nem tudom továbbra sem tisztelni őket egy szemernyit sem, és igenis úgy érzem, létjogosultsága lenne egy Uber-hez hasonlatos, valós piaci keresleti-kínálati állapotot megteremtő helyzetre.
Az eddigi "érveid" - már megbocsáss, de - nevetségesek. A szabályozás, ellenőrzés, az adófizetés rájuk nézve egyszerűen sci-fi...
[ Szerkesztve ]
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
szerinted ha ennyi ideig vitatkoztam az uber ellen, akkor majd most hirtelen megváltozik a véleményem, csak mert megkérdezted?
ne marháskodjatok már. a rendszer feltételei egyértelműen azt mutatják, hogy több benne a kockázati tényező, mint a sima taxiban. tehát veszélyesebb. ez pedig tény, nem személyes vélemény. pláne, ha nem csak budapestet nézed, hanem a világon a teljes uber flottát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Vincent_
aktív tag
Több tízezer km-t utazom minden évben. Autóval, motorral, kerékpárral és gyalog is, fővároson belül és vidéken is. A véleményem ugyanez, ez csak egyetlen (ámde annál frissebb) élményem volt. Ha visszaolvasol, autós példát is hoztam a taxis pofátlanságra. De nyugodtan védd őket továbbra is, bár elég szánalmas a tények nélküli, elméleti okoskodásod...
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
válasz Vincent_ #192 üzenetére
nem, az a szánalmas, hogy elmondtam a tényeket, kielemeztem a folyamat hibáit és ez neked továbbra is tények nélküli okoskodás. mondanám, hogy szelektív hallásod van, de ez olvasás.
"Több tízezer km-t utazom minden évben. Autóval, motorral, kerékpárral és gyalog is, fővároson belül és vidéken is.": sokkal relevánsabb lenne a véleményed, ha azt írtad volna, hogy több tízezer kilométert utazom minden évben, autóval, taxival, motorral, kerékpárral is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
BlackPriest
őstag
amúgy ennek a hírnek a hallatán az szimpatikus lenne egy taxis cégtől, ha kifejlesztenének egy saját sofőr-értékelő rendszert, amit hívás előtt lehetne csekkolni. ráadásul úgy, hogy minden taxijukra dög nagy egyedi azonosítót felírni, hogy már messziről lehessen látni melyik kocsi megy/parkol paraszt módon és erről is lehetne visszajelzést küldeni. gondolom páran visszaadnák az ipart, ha lenne ilyen...
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
eleget írtak róla ahhoz, hogy lássam, nagyobb a rizikó.
egyébként te sem fogsz soha egy kilómétert se utazni vele, de ebbe most ne menjünk bele.
(#196) BlackPriest: "hogy minden taxijukra dög nagy egyedi azonosítót felírni" jóreggelt, rendszámnak hívják. oldalról meg van a taxin sorszám és céh név.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BlackPriest
őstag
A rendszam aztan marha nagy, foleg oldalrol. Tobbet hasznalnal a kozossegnek, ha nem irnal tobbet a temaban. De megis, vigyuk tovabb, ha mar igy megfogtad a lenyeget, lehet visszajelezni? Nem. Mesz valamire a rendszammal? Nem. Megint ertelmetlen dolgot irtal? Igen. Koszonjuk.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
válasz BlackPriest #198 üzenetére
mint említettem, oldalról meg látod a taxi számát és a fuvarszervező emblémáját.
a rendszám méretét jogszabály szabályozza, ki ne találd már nekem, hogy mondjuk egy halálos cserbenhagyásos gázoláshoz jó a rendszám mérete, a te taxizással kapcsolatos panaszodhoz meg nem."lehet visszajelezni?": persze, hogy lehet, miért ne lehetne?
"Mesz valamire a rendszammal?": miért ne mennél? meg lehet vele találni az autót, akár neked, akár a fuvarszervezőnek, akár a rendőrségnek.
"Megint ertelmetlen dolgot irtal?": nem, teljesen korrekt dolgot írtam. Megint nem voltál hajlandó megérteni? ja, de ez nem az én problémám.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BlackPriest
őstag
olvasd már le 30 méterről vagy a rendszámot vagy az azonosítót
milyen cserbenhagyásos baleset, piálsz, vagy mi bajod van?
mutass nekem egy taxis társaságot, ahol rögzítik és publikussá teszik a sofőrökre és autókra vonatkozó pozitív vagy negatív visszajelzéseket
a rendszám továbbra is egy kis azonosító, amit nem is feltétlenül látsz, ha mondjuk 3 autó áll egymás után tilosban
te vagy direkt kötözködsz mindenkivel, vagy tényleg elhiszed amiket írsz
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth-headsetekről általában
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Hobby rádiós topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!