Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danex

    addikt

    Soha nem ültem még taxiban, és teszem azt, sajnálatos lenne ha elvesztenék a munkájukat, de a technológia fejlődik... :N

    Csak emiatt alapból betiltani egy szolgáltatást ami a jelek és a bevételek szerint működik hülyeség lenne. Plusz mikor néztem videót a szép hiéna taxisokról... elgondolkozik az ember vajon melyik lesz az utasnak kedvezőbb.

    Mo. -n a "csóróság" végett főleg , látnék benne rációt. Mondjuk alapfeltételnek adnám, hogy GPS legyen a kocsiba, és legalább x éves jogsi.

    (Régen a vezetékes telefontársaságoknak is be kellett volna tiltattni a mobil szolgáltatókat, mert a központban dolgozók elvesztik munkájukat?! )

  • Danex

    addikt

    válasz bambano #185 üzenetére

    Annyi az egészben a lényeg, hogy a taxis nem isten, nem halhatatlan, nem hibátlan. Jobban van szabályozva. (az, hogy a szabályozást ,hogy tartják be már más kérdés)

    Az Uber-nél megvan ugyan az a emberi tényező, és a több százezer Pesten közlekedő személy is eljut A-ból B-be és le merném fogadni, hogy a statisztika azt mutatná, hogy nem mennek neki a villanyoszlopnak naponta. A lényeg megvan?! Igen, a söfőr bele akar menni a falba, hogy aztán fizethessen?! NEM.

    A sofőrös részéről ennyit.

    A kocsis része meg... emberek millióit lehetne megkérdezni, hogy figyelj csak, naponta használod a kocsidat, mint a taxis... 2 havonta viszed ellenőrzésre? :U

    Egyetlen dolog szól jelenlegi infók alatt a taxi javára, az pedig a valamivel részletesebb útvonalismeret. És a pimasz vezetés határának (talán!) ismerete. (De egy normális GPS esetén már ez is...)

    Az Über mellett meg az ellenőrzött, fíx (olcsóbb) ár (a hosszab útvonal ellen véd az előre kalkulált útvonal) és a valamivel szabadabb sofőr/autú választásának lehetősége.

    Onnantól kezdve, hogy a belépésnél, ellenőrzik az EÜ-t, kocsira előírás, jogsit nincs kérdés... ,mert ha ezekkel érvelsz akkor taxin kívül minden kocsit ki kéne tíltani, mert a leírásod alapján mind meghal vagy nekimegy a falnak a nap végére.

  • Danex

    addikt

    válasz bambano #193 üzenetére

    A fő véleménynyilvánítás érdekében, hány kilómétert utaztál Über-rel?

    Ha 0 km-t akkor kb annyi alapja van a félelmeidnek, hogy semmi.

  • Danex

    addikt

    válasz bambano #204 üzenetére

    Attól mert taxis a foglalkozása az UBER-hez csatlakozó személynek, miért lenne több költsége mint egy hétköznapi embernek?

    Írták, hogy a teszteket próbavásárlókkal csinálták, mivel voltam már próbavásárolni ezért tudom, hogy bárki jelentkezhet, és utána ki kell tölteni egy ürlapot, hogy mit láttál. Ezt a cégek saját maguk "ellen" ígénylik, hogy a szinvonalat megtartsák, ezt pedig az Uber magyar kirendeltsége ugyan úgy megteheti.

    Ha meg baki van, akkor az Übernél a legegyszerűbb kiiktatni a rossz sofőrt a rendszerből... szimplán nem jelenik meg az alkalmazásban és kész. Nem kap ügyfelet.

    Annyit kéne megértened, hogy ez hasonló mint egy sima taxis társaság, az ellenőrzéseket tekintve, hisz ezt az ország szabja meg, és csak akkor kapsz "megjelenést" a programban, ha megfeleltél.
    Az Über annyival tud többet, hogy digitalizálva van minden, nincs egy plusz iroda aki a rendelésedet felveszi, mert ezt a mobilos alkalmazás bonyolítja le, és ennyi a különbség! És ezen plusz emberek, irodabérlés áraival olcsóbb, hisz nem az utasoktól kell ezt beszedni, mivel nincs is mit beszedni, ilyen címen.

    [ Szerkesztve ]

  • Danex

    addikt

    válasz cog777 #215 üzenetére

    Véleményezni gondolom csak vásárlás után lehetne, de ez teljesen más szint mint egy Apple, vagy ilyesmi ahol a termékmegítélése nagyon sok pénzt profitál.

    Egy uber-esnek nem lenne pénze ilyenekre, legalábbis ha jól tudom nem keresnek annyit :U

Új hozzászólás Aktív témák