Új hozzászólás Aktív témák

  • szepi23

    tag

    Sziasztok,
    Tegnap megjött a szervízből a tabletem, aminek betörtem a kijelzőjét. Vegyes érzéseim vannak a javítással kapcsolatban. A gépet június 6-án vitte el a DHL és tegnap azaz, 28-án hozta vissza. Az ügyintézés kis zökkenővel simának volt mondható, figyeltem online, hogy hol tart a javítás, 5 napig volt az "ajánlat elfogadására vár" státusz, de nem kaptam emailt, felhívtam az Asus-t és 2 órán belül el is küldték az ajánlatot.
    Először a javításról. A tabletet leejtettem, az érintőképernyő törött el, megcsinálták rendben, előtte is a jobb alsó sarka mozgott, a javítás után is az érintőkijelző kicsit eláll jobb alul. Egyébként a kijelző pormentes, szóval alapvetően elégedett vagyok, ez inkább általános minőségi problémának tűnik. Zárójelben jegyzem meg, hogy feleségem Samsung TAB2-je több kört ver rá minőségérzetben, összerakásban a sokkal drágább Asusomra...
    Ami fájó pont a költségek.
    Egy Magyarországon, Forintért, hivatalos forrásból vásárolt készülékről van szó, melyre nem garanciális javítást kértem. A bevizsgálási díj 55 euro+ cseh áfa, amit ki kell fizetni, ha kérem a javítást, aminek szintén van munkadíja. Az ajánlat elfogadása után először át kell utalni egy külföldi számlára a pénzt, utána kezdik csak el javítani a gépet. Igazából nem értem, hogy egy hivatalos magyar gépnél miért csak euroban és átutalással lehet egy külföldi számlára fizetni, mert ennek díja bankonként változó, de jellemzően nagyon borsos. Nálam az átutalási költség (CIB) 20 eur (!!!) volt. Így azt mondhatom, hogy a szállítás, bevizsgálás költsége 87 euro (kb. 25e Ft) volt, ami szerintem elfogadhatatlanul sok. Ehhez jött még a javítás 100 eurós költsége.
    Összehasonlításképpen egy másik nagy márka (telefon) hasonló javításánál a bevizsgálási költség 5e ft volt hivatalos szervízben, igaz be kellett vinni a készüléket, illetve elhozni.
    Összességében azt gondolom, hogy valami nem stimmel az Asusnál, biztos jogszerű, hogy így intézik a szervízt, de nem etikus. Úgy gondolom, hogy vásárlás előtt kell (kellett volna) tájékozódni a szervízháttérről is.

Új hozzászólás Aktív témák