- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2a) Plus - semmi lényegi plusz
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
FunPro
őstag
-
cyberkind
félisten
válasz Wesder #267402 üzenetére
Igen, de a 360-as verzió se volt maga a csoda, és tudjuk, hogy a PS3 hiába volt erősebb, ha sokkal nehezebb volt arra a portolás, így meg se próbálták, de valszeg ilyesmi lett volna ott is az eredmény mint a CP2077-nél a régi gépeken. Nincs min itt se csodálkozni, már akkor látszott a nyilvánvaló.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz cyberkind #267399 üzenetére
Witcher első része olyan szar állapotban volt megjelenéskor, hogy gyakorlatilag újra ki kellett adják Enhanced Edition néven. Anno azt mondta róla az egyik fejlesztő, hogy 1 millió dollárt kellett rááldozni és a UI-tól kezdve a feliratokon és szinkronon át a töltésidőkig mindenbe bele kellett nyúlni, olyan szar állapotban volt 2007-ben a játék.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
cyberkind
félisten
válasz Bad Pritt #267404 üzenetére
De nem azért nem ment mert minden "gyenge" volt (khmm Crysis ), hanem mert szar volt a grafmotor, talán ott jöttek rá arra, hogy nem jó móka ez a módosítgatás és társai, úgyhogy csak azt csinálják meg amit muszáj.
Bad Pritt
Tudom, láttam azt is, akkoriban senkit nem zavartak ezek a röcögések, persze az a játék nem volt ennyire kuka állapotban mint a CP PS4-en.[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz cyberkind #267403 üzenetére
DF-nek van amúgy egy nagyon jó videója az X360-PC-One X enhanced változatok közti különbségekről, érdemes megnézni. Gyakorlatilag csoda, amit az X360 verzióval műveltek, hogy egyáltalán el tudott indulni azon a hardveren, de tényleg érezhetően röcögött már alatta.
#267405: nem csak a motorral volt baj, az volt az első saját játékuk és egyszerűen nem volt meg a megfelelő szakértelem. De az se volt jó ötlet valóban, hogy egy abszolút elavult motort licenszeltek, mondjuk ebből legalább tanultak, mert a RED engine-t a bennfentesek egy nagyon jól alakítható, modern motornak tartják a Witcher 2 óta.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MODERÁTOR
válasz FunPro #267401 üzenetére
Állítólag anyagilag sikeres, de a CDPR csak azokat a visszatérítéseket számolta amiket közvetlen hozzájuk adtak le. A befektetők közül csak azok jártak valamennyire jól akik már jóval korábban csatlakoztak.
Akárhogy is nézzük, a hazudozásnak ez az ára, nem is tudom, hogy mit gondoltak, hogy ebből mi fog kisülni.<-ƘƘ->
-
S e t h
nagyúr
válasz Wesder #267396 üzenetére
Nem mentegetni akarod őket, mégis azt csinálod.
Ne akarjon így tűnni, hogy a cdpr igazából fasza gyerek, mert hát az nd meg sp csak egy platformra fejlesztett.
Amit leírtál is csak azt igazolja, hogy a cdpr balfax volt, ráadásul a kapzsi fajtából.
És ha már összehasonlítás, élmény, rosszul írom, ÉLMÉNY, na ezt kaptam ettől a két cégtől, nem hazudozást, meg mentegetőzést, engem mint játékost hol érint az, hogy mi fair, mi nem fair? Kifizetem érte a pénzt és cserébe várok érte vmit, de nem azt a sunyi hozzáállást amit most produkáltak a srácok.
Egyébként meg tényleg jobb lett volna ha csak pc-re hozták volna ki, mindenki láthatta volna, hogy ennek még hosszú idő kell, hogy azt hozza amit ígértek.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Wesder
félisten
-
nemorino
tag
válasz Kendek #267407 üzenetére
Akárhogy is nézzük, a hazudozásnak ez az ára, nem is tudom, hogy mit gondoltak, hogy ebből mi fog kisülni.
Tipikus jele, annak hogy ha a vezetésnek fogalma sincs a projekt állapotáról és a szervezet teljesítőképességéről. Itt még belenyúlt a politika is (állami támogatás formájában), ami különös hatékonysággal képes elrontani a dolgokat. Én tényleg azt hittem, hogy a játék korrekt állapotban van, csak a maximalizmus miatt csiszolgatnak rajta 7 hónappal az eredeti céldátum után."Le style est l'homme même." Georges-Louis Leclerc de Buffon
-
MODERÁTOR
válasz nemorino #267411 üzenetére
Az utolsó pillanatban, az aranylemez után is eltolták a premiert, ami szinte példátlan. Itt már tutira voltak kérdések és válaszok is, és tisztában kellett lennie a vezetőségnek a játék állapotával. Ehhez képest pedig azt nyilatkozták, hogy meglepően jól fut a konzolokon. Miközben az állapotára való tekintettel azt kellet volna mondani, hogy meglepő, hogy egyáltalán fut a konzolokon.
<-ƘƘ->
-
addikt
Szívesen laknék olyan helyen, mint az Uncharted 2-ben a tibeti falu.
-
-
FunPro
őstag
válasz Kendek #267412 üzenetére
Az igazi kérdés az, hogy egy esetleges:
"Olyan balpöcsök vagyunk, hogy egyáltalán nem tudunk programozni, ezért 5-8 év alatt a konzolos állapot a béka segge alatt van"
nyilatkozattal mennyivel lettek volna előrébb a mostani állapotnál.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
nanorambo
őstag
válasz Kendek #267423 üzenetére
Az nyt cikkben azt említették meg problémaként, hogy mindent saját erőből akartak megoldani és nem használtak middleware szoftvereket, hanem maguk fejlesztettek mindent, ami sokszor azt eredményezte, hogy más dolgokról elvonta az energiát és a végeredmény sem lett olyan jó, mint a specializált middleware-k segítségével lehetett volna.
Teljesen egyértelmű, hogy nem "csak" játékfejlesztés volt, hanem a motort is és az egész keretrendszert is közben kalapálták. Ez még náluk sokkal nagyobb többezer főt foglalkoztató, rutinosabb cégeknek sem kis meló, a cd projektnél kb 1000 fő alkalmazott van..
Nagyon durván túlvállalták magukat.[ Szerkesztve ]
-
Nayrobi
őstag
Jan 5-11 között 25%-os kedvezmény lesz a ps+ előfizura a storeban
-
Carlos Padre
veterán
válasz Bad Pritt #267372 üzenetére
Igazából az baszta ki a biztosítékot, hogy végtelenül cinikusan úgy dobták piacra a játékot a legnagyobb potenciális játékos bazisra, hogy hazudtak a minőségéről, majd meg cinikusabban refundot ajánlottak minden elégedetlennek a kedélyek megnyugtatása végett, miközben pontosan tudták, hogy nincs vagy annyira komplikált a refund az érintett platformokon, hogy a becsapott vásárlók nem tudnak/akarnak majd élni a lehetőséggel. Nem kell naivnak lenni, ez egy tudatos vezetői döntés volt.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Moby
addikt
válasz FunPro #267425 üzenetére
Nagyon cuki ez a narratíva, hogy csak pécén kellett volna megjelennie, de az igazán rohadt vicces az, hogy pécén is olyan mocskosul bugos, hogy arra szavak is alig vannak. Csak ott nem szaggat, mint a rohadalom, ha van egy jó gép alá. Bár ez megintcsak kevéssé a lengyelek érdeme.
-
MODERÁTOR
válasz FunPro #267425 üzenetére
Nyilván ha ilyet nyilatkoztak volna, akkor bevállalták volna azt is, hogy a konzolos megjelenést azt elcsúsztatják a PC-hez képest. Normál esetben egy döntéshelyzetben levő főnöknek ezt kellett volna tennie. Igaz, nem így a vége felé, hanem már jóval előtte, mert akkor vesztettek volna rajta a legkevesebbet. Egyértelműen túlvállalták magukat, szóval vagy jóval több programozó, vagy több idő kell ehhez, ahogyan a nagyok is csinálják.
<-ƘƘ->
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #267421 üzenetére
Egy ilyen belsős motornál nincs igazából olyan, hogy ennyit tud, nem modulokat licenszelnek, hanem beépítenek olyan rendszereket, amit szükségesnek éreznek. Szóval még csak azt se lehet mondani, hogy rájuk erőszakolt egy felsőbb akarat egy olyan eszközt, ami nem alkalmas számukra, mint szerencsétlen BioWare esete a Frostbite-tal.
Érdemes utánaolvasni a Larian Studios saját fejlesztésű motorjának, a DOS óta akkorát fejlődött, hogy most már a hagyományos izometrikus nézetből be tudsz zoomplni nagyjából tps nézetbe a BG3-ban nextgen látvány mellett.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
saelin
veterán
válasz F-ECT$ #267413 üzenetére
Annyit nem ér ez a játék hogy 3 platformra is meg legyen véve... Így is ha talán visszakapom ps-re az árát csak akkor leszek egálban a Stadiás vásárlásom miatt, de ebben az esetben már a kiegészítőket (ha még lesz hozzá ezek után) is oda fogom megvenni. Ezek után én már semmi jót nem várok a CDPR-től. Túl nagy a szar körülöttük. Most belegondoktam hogy ebbe a halott openworld-be behajítanak egy Witcher 3 Blood and Wine méretű kiegészítőt... Valahogy úgy érzem nem lenne jó érzés visszatérni Night City-be mondjuk egy év múlva, mert már most elavult egy csomó minden a játékban. Én a story-n és a zenén kívül semmi mást nem tudok dicsérni a játékban, ez szerintem rengeteg mindent elmond a jelenlegi állapotáról.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
kiserik
senior tag
válasz Kendek #267430 üzenetére
Azért a részleteket nem tudja senki. Valószínűleg a 2020 a végső határidő volt az uniós pénz miatt (állami támogatás, de tuti uniós programon belül). Megszívták az új konzolokkal is, mert azok is elhúzódtak, de legalább nem is kapni őket a régi vasak meg ehhez nagyon kevesek. Vélhetően az utóbbi fél évben semmi mást nem csináltak, csak megpróbálták használhatóvá tenni a régi konzolokra, ami lehetetlennek bizonyult, így viszont elhanyagolták a többi dolgot.
-
cyberkind
félisten
válasz saelin #267432 üzenetére
Én bármikor visszatérnék Night City-be, persze nekem tetszik a játék nagyon is, de nem hibátlan, és pláne nem akkora megváltás, mint amire számítottak ők is, ami csak jó, mert ez ne kövesse az ipar.
64 óra alatt, először térdelt le a játék PC-n, de persze itt van sok alt tab és társai, ez abszolút nem rossz, mondjuk az updatekkel nekem csak bugosabb lett a játék.
[ Szerkesztve ]
-
-
cyberkind
félisten
És mi történt az elmúlt 6 évben?
Witcher 3 DLC-k, majd utána ráfeküdtek a CP2077-re rendesen, elkezdték belefaragni a motorba a nyilván kihagyhatatlan RT-t és társait, majd az optimalizálást hellyel-közzel próbálták, de nyilván szarul, sok változó, egy amúgy se spíler csapatnál. A fejlesztők lehet megtettek mindent, csak a menedzsment nem, de ez már látszott a fenyegető üziknél is, senki nem állt ki egy emberként lóbálni a húst, hogy ide célozzatok, csak hagyták a szart folydogálni. -
cyberkind
félisten
válasz sp8787 #267437 üzenetére
Melyik az az egy közepes játékuk? Bennem nem lelsz partnerre a CDPR szidáshoz, ugyanis én minden játékukkal játszottam, és ráadásul visszafele, úgyhogy masszívan szembeötlő volt minden téren a fejlődés, ami van a CP-ban is, csak nem annyira egyértelmű, de ott van a szeren ez is, csak túl korán jött.
[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz cyberkind #267438 üzenetére
Neki a W3 tàrsasjàték egy közepes semmitmondó cím volt.
Szerk.
Egyébként ha a CP2077 utàn kellene mondanom bàrmit a W3-ról, úgy hogy nem jàtszottam vele, akkor azt mondanàm hogy egy középszerű fantasy jàték, ami nyílvàn nem igaz, mert nem véletlen lett GOTY.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
válasz cyberkind #267436 üzenetére
A kérdés költői volt. Én mindig csak jót röhögök magamban ezeken a szerecsenmosdatásokon, hogy szegényeknek az is volt a bajuk, hogy hát az új konzolok későn jöttek (ahányszor indítom el PS5-ön, annyiszor száll el hibával, biztos előrébb lennének 10 millió PS5 vásárlóval...), meg NINCS BELŐLÜK ELÉG. Njah. A sony annyi PS5-öt adott el 1 hónap alatt, mint PS4-ből egy negyedév alatt anno, és az új xboxok is rohadt jól fogynak, de gondolom a CDPR többre számított, és ahhoz állította be a projektet
Szóval a CDPR-t azzal lehetett volna megmenteni az égéstől, ha minden régi konzolt beásunk a földbe, mindenki kap új konzolt, és/vagy pécét, helyette ingyen, és nem készül witcher3 DLC, és ha nem lett volna a covid, és ha a nagyanyám sárga lenne és csilingelne, akkor ő lenne a hatos villamos[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz Wesder #267439 üzenetére
Így nézve az összes TES középszerű se, de legalább már ezt is tudjuk.
Moby
A CDPR-t azzal lehetett volna megmenteni, hogy ha nem ragaszkodnának görcsösen a full "felügyelethez", mert láthatóan nem értenek hozzá, ami már a TW3-nál is kiderült, és ennek ellenére nem 20-ra, hanem 21-re húztak lapot a 9 porttal. A covidot ne írd, azt mindenre is rálehet fogni, az kb az ász a pakliban.[ Szerkesztve ]
-
sp8787
addikt
válasz cyberkind #267438 üzenetére
Nezd van kulonseg a kozott ,hogy vki az onjelolt megvalto szerepeben tetszeleg 1!!! db jatek miatt mert elveszitettek vmennyire a jozan itelokepesseguket.
Mindekozben mas studio meg kiad ugyanezen idoszak alatt 4!!! jatekot es keszuloben van az 5odik. Ha ez nem mond el vmit a ket munkakultura kozotti kulonbsegrol vagy arrol ,hogy milyen az ha valodi director all egy jatek mogott akkor semmi.
-
RangerFox
veterán
válasz nanorambo #267426 üzenetére
1100 + majdnem ugyanennyi külsős, aki foglalkozott a játékkal... Tipikus példája annak, hogy mindenki ott sumákolt, ahol és amikor tudott a munkavégzés közben, a végeredmény meg egy összetoldozott, rosszul skálázható bughalmaz lett. Ezt az is bizonyítja, hogy egyébként a játék semmilyen aspektusában nem lett kiemelkedő. Az RT implementálása egy modern játék engine-be meg nem akkora munka, mint amennyire sokan annak gondolják.
Most meg megy a másra mutogatás, meg a tűzoltás...
-
cyberkind
félisten
válasz sp8787 #267443 üzenetére
Nekem nem kell az évenkénti fossantás játékok terén, nekem inkább minőségi tartalom kell, és itt a sztorira és társaira gondolok, már rég (mondjuk az elején se) nem köt le egy AC, vagy bármi más amik max 2 évenként jönnek, neked kell az új tartalom nonstop, nekem nem szerencsére, de így nézve nálad minden fejlesztő szar, akik nem ontják a játékokat magukból, szóval a szegény TLoU 2 is kaka.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz sp8787 #267446 üzenetére
Mindekozben mas studio meg kiad ugyanezen idoszak alatt 4!!!
Ha kerekítünk, a CP2077 közel 8 éve készül, és ha más stúdió 4 játékot csinál, akkor az akárhogy is számolva, de átlag 2 év, na így jön ide az AC, azokból van nonstop pottyantva ipari mennyiségben, ha meg BB-nél vagy leragadva, végképp nem értem mi a gond ezzel a fejlesztési intervallummal, amikor a totál átlagos játékok nem 5-8 év alatt készülnek el.
[ Szerkesztve ]
-
PéterrKiss
lelkes újonc
Mivel nincs ps5, ezért lehet ráfanyalodom a ps4-re.
Szerintetek, mennyiért lehet garanciásan venni, ami reális ár érte? Használtan.
Újonnan 140k. Annyit nem adnék érte!
Új hozzászólás Aktív témák
- Black Friday - 2023.11.24. / Cyber Monday 2023.11.27.
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Autós kamerák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Home server / házi szerver építése
- Unigine Superposition Benchmark
- Futás, futópályák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest