- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
Hirdetés
-
T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
ma Az első körös magentás szolgáltatói telefonok ugyan nem voltak drágák, de sok kompromisszumot követeltek meg. A második generációs páros minden szempontból fejlődött, miközben az árazás maradt.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
Doki16 #161750 üzenetére
Ok, en a legosibb priust irtam, ezert irtam a 30kW-ot. Viszont te irtal kW-t az akkura, szoval nem hinnem, hogy en lennek eltevedve. Lasd #161733. egyaltalan nem igaz, hogy 1kW-ot lehet kivenni belole, meg a legosibb NiMH akksi is sokszorosan tulszarnyalja.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz
Reggie0 #161751 üzenetére
Lemaradt a "h" betű valójában. Később pontosítottam. Bocsánat.
Hogy legyen ON is. Amikor Hybridet kerestem szembe jött pár darab Jetta is. Nagyon sajnálom, hogy nem terjedtek el jobban és nem épült rá nagy kultúra. Néztem róla videókat és az 1.4 TSi-vel kiegészítve brutális ahogy megy
Full led a kocsi és alapból Highline.
Mágus te már találkoztál személyesen Jetta Hybriddel?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
pepucs
tag
Sziasztok,
1.6 BCB Seat Toledo 2002 380xxx km. Gyűrűzés és HF felújítás után 4 napig hibátlanul üzemelt az autó, majd kidobta az EGR és szegény keverék hibát meg elszállt az alapjárat. Kitakarítottuk az EGR-t, ettől az EGR hibakód megszűnt de melegen az alapjárat továbbra is ugrált (600 - 1000 között). Mértünk lambdaszonda értékeket az jó volt. Folytószelep takarítást és újra tanítást is csináltunk VCDS-el, az sem segített. Mértünk üzemanyag nyomást az is megfelelő volt.
Valaki találkozott már hasonló "Szegény keverék" hibával?
Jelenleg lehúzott EGR csatival járok, viszont így kellemes dízeles kerepeléssel/csattogással/"daráló hanggal" (fordulattal arányosan) jár a motor ami nem biztos, hogy jót tesz a bejáratási időszaknak.
Ha valakinek van tippje, előre is köszönöm
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz
Mágus2 #161759 üzenetére
Igen kapott új tömítéseket.
Amikor levettük a műanyag burkolatot és lehúztuk a csövet ami a beöntő nyílás oldalába csatlakozott, ergo több levegőt adtunk neki akkor megjavult az alapjárat. (Átmenetileg)Amikor azt állítja valaki, hogy egy kis szívó motor szög egyszerű és csak olaj-szűrő csere kell neki, hogy a világból kimenjen...
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
tibi.234
tag
És az mitől csörög?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
pepucs #161760 üzenetére
Nem lehet egyszerre szegény a keverék és kevés a levegő, fordítva szokott működni, ha falsot szív, szegény lesz a keverék. Az már külön érdekes, hogy volt gyűrűzés, de retkes maradt az egr meg a fojtószelep.
Tibi.234: nem akarod Te azt tudni. Hajtsad, amíg megy, de kezdj spórolni 4 injektorra. 260 euró darabja.
[ Szerkesztve ]
-
pepucs
tag
válasz
Mágus2 #161762 üzenetére
Pont az a poén, hogy kitakarította szétszedéskor. És 4 napig hibátlanul üzemelt. Azért fújkálta ki az orrom előtt féktisztítóval és sűrített levegővel újra, hogy kizárhassuk ezt a gondot.
Jut eszembe, melegen csak 2. 3. indítózásra hajlandó indulni.
A szegény keverék lehet összefüggésben a Dízeles fordulat arányos kerregéssel?
Esetleg van valami tipped mi okozhatja még? (hidegen hibátlan volt az alapjárat)Vettem egy új EGR szelepet amit pénteken szerelünk fel, de amennyit sz**tam már autókkal, nincs jó megérzésem a cserével kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz
i-sti #161764 üzenetére
lambda-szonda küldene hibás jelet? Erre gondolsz? Bármi elképzelhető
és bármilyen releváns tippet szívesen fogadok. VCDS-en kívül, hogyan lehet még a lambdát ellenőrizni?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
tibi.234
tag
Vcds ki adja melyik injektor csörög? Hosszú kodossal hogy nézem meg az élő adatoknak?
-
enddav
aktív tag
válasz
Doki16 #161754 üzenetére
Én már találkoztam személyesen hybriddel, ültem is benne, itt használják Kiskőrösön. Hollandiából hozták be, a belseje a fordulatszámmérőn kívül ugyanaz, mint a többi jettában. A hátsó lámpák led-esek, szépek is, viszont az elsők sima halogének, ugy hogy nem igaz az a régebbi mondásod, hogy mindegyik xenonnal szerelt.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz
Mágus2 #161267 üzenetére
Megcsinálták a diagot, semmit nem mutatott állítólag, injektorok rendben, turbó rendben (kis olaj volt benne, de minimális) Szenzorokat bemérték azt mondták minden hiba határértéken belül volt.
A DPF szűrőt kitakarították, nem vágással, hanem valami ultrahangos erre fejlesztett géppel.
Olajat cseréltek.
Az első benyomás hogy a szűrű telítettsége 5% ról indult, pár km volt benne mikor visszakaptam a kocsit.
Mentem vele a M0-n 40km-t, a út végére a Soot Mass Calc 2.7g ot mutatott, a szűrő telítettséget a VAG DPF 12% ra jelezte ezzel idáig sem volt bajom.
A Soot Mass Measured -0,46 értékről 5,81g ra ugrott! félek megint az lesz mint mielőtt elvittem hogy ez az érték eléri a kb 23g-ot, a szűrő telítettség a kb 25% ról felugrik 100%-ra és regenerációt indít.
Töltök fel képet a VAG DPF-ről:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=868DPF.jpg
Ha esetleg megint regent indítana, akkor van valakinek ötlete, hogy lehetne megoldani a problémát, jöhet privátba is elérhetőség, ha valaki tud rá ajánlani megfelelő helyet-embert.[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
-
-
-
-
Ehnaton88
csendes tag
-
-
válasz
Ehnaton88 #161784 üzenetére
Nekem a bevizsgálást szegedi bosch szerviz mondta ennyire. Lehet hogy tényleg megcsinálták neked is, de nekem ez nagyon olcsónak tűnik és hát csak egy napot ott kellett volna ott hagyni ha azonnal kijönnek csak a befecsik .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
c00per #161787 üzenetére
A quattro jó, de csak ha tényleg kell, mert mindenhová vinni fogod a plusz 100 kiló vasat, akkor is ha csak bevásárolni indulsz a szomszéd utcába. Akkor vennék quattrot, ha tényleg kellene. Többnyire városi forgalomba szánt autónál fölösleges súly inkább, mint szükséglet.
Elsőkerekes 1.8T kell, aztán lehet kúpolni.
[link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Styron
újonc
Sziasztok!
2000-es évjáratú 1.4-es Seat Cordoba (AKK)
Csak a vezető oldali ajtón van zár. Tegnap többször nyitottam és zártam gond nélkül, de egyszer csak amikor nyitottam volna, a kulcs elfordult (nem távirányítós!), de a zár nem nyílt ki, nem jött fel belül a pöcök sem.. Majd hosszan elfordítva tartva kinyílt nagynehezen (azóta is csak így működik), de ahogy visszafordítom közép állásba a kulcsot vissza is zár a központi. Ezzel egyidejűleg az ajtó belsejében lévő központizár kapcsoló is elfelejtett működni, se zárni se nyitni nem hajlandó.
Volt már befagyva, az teljesen más, és most mélyparkolóban állt, úgyhogy ezt kizárnám. Mi lehet a gond? -
varsam
őstag
sziasztok,
megnéznétek nekem ezt az autót kérlek?
SKODA Octavia Kombi 1.4 TSI Ambiente
garantált 153354 km
Google drive link: [link]Céges autó volt nálunk, most lehetne rá licitálni és megvenni, 1.555m az induló ára.
Ezek alapján szerintetek milyen? Van sok kép, szerviztörténet és állapotfelmérésről papír. Vásárlás előtt sajnos nem lehet kipróbálni, max elállni ha már leütötted és valami nem OK.
Ami nekem fura, hogy tudtommal ez a motor láncos, viszont 80ezer és 150ezer km-nél is történt vezérműszíj csere... Itt valami elírás van, vagy csak lehúzták a céget, vagy ez nem láncos motor? CAX motorkód.
-
bul07
nagyúr
válasz
varsam #161794 üzenetére
A kormányával mi a fene történhetett, valaki meg smirglizte
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Imco
őstag
#Mágus2 köszi a segítséget.
A kódolással megoldódott a tempómat probléma.Üdv! Imco
-
Motion_Blur
félisten
válasz
varsam #161794 üzenetére
Ez egy klasszikus, lelakott céges autó, aminek nem volt gazdája és nem is vigyáztak rá. Feltételezem hogy amilyen külső/belső állapotban van, hasonlóan megkímélt lehet műszakilag is... ne vedd meg.
mod: most nézem, jó kis 30.000 km-es olajcsere intervallum befigyelt, az is jót tett neki
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #155242 üzenetére
Közben találtam mégegy jó kis cikket: 1.8 TSI TFSI hibák
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg