- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz gzbotii #161592 üzenetére
én MOLozok és Vif adalékozok (hol nyári, hol téli mikor melyik kell)
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vendingo
veterán
Üdv
Egyik napról a másikra meghalt a fűtés a kocsiban (G4 1.6 16v 2004)
Korábban econ és auto módban is 21 fokon használtam télen nyáron.
Ma jöttem hazafelé Fehérvárról, egy idő után feltűnt, hogy nem nagyon lett meleg a kocsiban, a lábam még mindig le van fagyva, kezem se melegedett fel. Feljebb toltam econban a hőfokot 25-re, hogy hamar meleg legyen, de semmi változás nem lett, ventiket maxra kapcsoltam, elég gyengén jött így belőle egy kevés langyos levegő.
26 fokra felnyomva már ontotta a meleget, a ventikből is mintha erősebben jönne a levegő. Próbaképpen kapcsoltam autora, visszatettem 21 fokra, de gyakorlatilag hűtött a kocsi. Azt nem mondom, hogy jeges levegőt fújt be, de nem lett melegem tőle. Visszatettem 26 fokra, már ezen is csak éppen hogy langyos levegő jött. Felkúrtam maxra mindent, akkor kezdett el forró levegőt ontani, de jött valami fura szag is vele, nem tudom, hogy a fűtés miatt, vagy az út mellett tüzeltek-e, inkább visszatettem 25 fokra és élveztem a fos langyos levegőt.
A kocsi hűtővize normális értéket mutatott, már ha ez számít valamit.Mi lehet a gond?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
molnarpeter
nagyúr
Fabia 1.4 PDTDI-t nézett ki ismerős. DPF-es ugyanúgy problémás lehet, mint az 1.9 PD esetén? Végső soron tehát ha újabb kell, akkor DPF miatt csak CR?
-
K Norbi
addikt
Jövőhéten veszek egy ilyet [link]
-
apple87
senior tag
Sziasztok
Mi a véleményetek passat b7 1.4tsi vagy 2.0 tdi?
Városba használnám jobban, meg néha hosszabb utakra kb 500-1000km -
Doki16
addikt
válasz apple87 #161608 üzenetére
Ha városban használnád akkor a két rosszabbik közül a TSI a jobb választás
De az általad írt távokra meg egyértelműen a dízel.
Ha túlnyomó részt város lenne akkor TDI ott megadná magát pár 1-2 éven belül.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
apple87
senior tag
Erről mi a véleményetek ? [link]
-
veterán
válasz zsolt19900 #161604 üzenetére
Hol veszed a VIF-et?
Régebben volt az Alzanál baráti áron, de már nem forgalmazza Mo-n.akooos: Mezei benzint tankolok, de normális benzinkúton.
[ Szerkesztve ]
-
mike710
aktív tag
válasz 1stVikman #161602 üzenetére
Pedig kiváncsi lettem volna, de köszi azért
Az üzemanyag témához. én annyit szólnék hozzá, hogy izzitás nélkül másfél fordulatra indult a kocsi -10 ben 2 hete kb. OMV MaxxMotion volt akkor beletankolva előtte sima Shell, de mikor az OMV-nél tankoltam bele és inditottam az autót azt vettem észre, hogy pár másodperc után halkabban járt a motor, és nem remegett annyira a kormány mint előtte a Shelles sima üzemanyaggal(álló helyzetben remegett a kormány, beszéltük is párommal hogy fura) Audi A4 B6 1.9 PD TDI amúgy az autó. Benzinesnél semmit nem vettem észre különben de dieselnél szerintem nagyon számít, főleg télen.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz focvis #161613 üzenetére
egyelőre sehol, mert még van abból az eresztésből
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #161620 üzenetére
A teljesség igénye nélkül amit én tudok. Vannak nálam sokkal okosabbak majd ha akarják kiegészítik.
1.8 és 2.0 TSi. [link]Az erősebb 1.4 Tsi turbós és kompresszoros, bonyolult technika, bár ameddig jó addig nagyon jó [link]
A 122 lovas 1.4 általában vezérlánc és koksz problémás ami manapság már orvosolható. Kézi váltóval jó társ tud lenni. Olajra figyelni, start-stopot kilőni és szépen használni
De a 3.6 ami jó neked [link] Nincs turbó kevesebb gond
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kowax
tag
Sziasztok!
Skoda Superb II az áldozat.
Hogy tudom átállítani a Alt. speed dis. értékét mph-ról km/h-ra?
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni!Böff!:))
-
csababarca
őstag
Van valakinek 2012es skoda superb-e,business felszereltséggel? ha igen dobjon rám egy privátot pls
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
vittgen
aktív tag
VW Polo 1.6 Classic
Automata váltó...Fékezés nélküli lassulásnál, ha visszaesik 1600-ra a fordulat, akkor néha bejelez az olajnyomás jelző halk sípolással és villogással...!!!
Kb 2-3 mp múlva eltűnik...Nahh... akkor most mi van??
Ma ezt egy órán belül 4x tette velem délelőtt.. délután 2x...
Csak úgy random... -
1stVikman
senior tag
válasz csababarca #161628 üzenetére
Én meg olyan fórumtársat keresnék, akinek Golf MK7 van a birtokában, és van neki az ajtó alján kilépőfény.
Egyáltalán létezik-e ilyen verzió, vagy csak tükörbe építve volt elérhető? -
1stVikman
senior tag
válasz K Norbi #161638 üzenetére
Igen, prizma van sajnos.
Lábtér világítás van, meg az ajtóban hangulatfény, de alul csak prizma.
Állítható az erősség is.
Mondjuk a belső világítás úgy van megoldva, hogy kivilágít valamelyest.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Mennyi az 1.9 TDI (ASV, 110LE esetemben) vezérlés csereperiódusa? Öt év illetve 100.000km? 60 és 120.000 között mindent olvastam eddig.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Mágus vagy esetleg aki vágja a dolgot. Pollenszűrőt és a fűtő motort kivettem, a helyükön a lábtérben készült a videó. Gondolom flap motor a ludas. Esetleg más? De ha flap motor, akkor melyik? Talán a képen a 2-es? Más nincs azon a környéken.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Kronk
őstag
válasz Doki16 #161647 üzenetére
Szuperek vagytok, hazafele kiprobalom.
Illetve valahogy beallitani, hogyha veletlenul nem huzom fel az ablakokat, (termeszetesen van esoerzekelo, as a kar allandoan bekapcsolt allapotban van) akkor ha elkezd esni, felhuzza az ablakokat, (tetoablak nincsen)http://totesz.myminicity.com/
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest