- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
Aki az omv-hez jár:
Tényleg 3 fajta dízelt lehet tankolni? sima, diesel plus, cleantech? Valaki próbálta már a cleantech-et? -
gzbotii
veterán
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zsolt19900
őstag
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz bitpork #161049 üzenetére
Műszakin átmegy, sokan futnak még a régi szoftverrel és nem kötelező a csere, az hogy benéztem a frissítést az az én gondom, ezt hívják tanulópénznek
DPF-et semmiképpen nem akarom kivenni, sem az EGR-t, ha tönkremennek akkor cserélem, azt is szigorúan gyárira, mint minden mást, de ez már az én hülyeségem
Zavar, hogy gyorsabban használja el a szűrőt a gép, meg az a pár apróság amit írtam. -
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #161112 üzenetére
DSG váltó hajlamos nagyon alacsonyan tartani a fordulatot. Nálam Passatnál is így viselkedett. [kép] Ha 51-ra gyorsítottam akkor már elváltotta 5-be. El tudod képzelni, hogy úgy már 1200-re esett vissza fordulat. És csak kick down-ra volt hajlandó visszaváltani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #161114 üzenetére
Megőrülnék az ilyentől
Nálam a 2.000-es fordulat tabu, az alá nem megyünk de pont jó mert városban 60-nál negyedikben, közúton 100-nál hatodikban tudja ezt. Pályatempó pedig 3.000 RPM. Szeretem a kerek számokat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doki16
addikt
Állítom, hogy van valamennyi szándékosság benne amiért így programozták fel ezeket. Ha meg átraktam sport módba akkor meg nem engedte 2500 alá. És még hidegen is pörgette szegényt. Ezért volt az, hogy városban állandóan manuálba használtam inkább.
CVT áldás a DSG után ebből a szempontból[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy 2.0CRTDI A3-om főleg hidegen, de olykor melegen is 1200rpm körül ilyen csörgős/morgós lesz a hangja. Sajnos ezt nem tudom szebben megfogalmazni . Gyorsításokkor, és motorfékkel való lassításokkor is hallom ezt a hangot. Linkelek is egy videót, amiben valamennyire talán lehet hallani, hogy amikor tartom a fordulatszámot 1200rpm-en akkor olyan furcsa a hangja.
Tudom, hogy nehéz így videó alapján bármit is mondani, de mégis mi lehet ez? Volt, aki már olyannal is riogatott, hogy valamelyik injektor lesz az.
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Sziasztok,
kinéztem egy 1.9PD Golf V Variant 2007-es autót: [link]
Olasz import így talán nem rozsdás, árban a kínálat alja, viszont a kereskedőt so-so ismerem, anno náluk vettem a mostani Passatom is. Mit gondoltok így képről erről az autóról, a motor mennyire bevállalható, pláne a DPF miatt kérdezem.Leginkább pályára kellene az autó, heti 2x250km, illetve napi 2x25km főút a többi napokon, városban viszonylag keveset menne.
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Mit kell tudni Passat B6, 1.6 TDI kombiról?
Mennyire megbízható?
Szerintetek megér 5000 eurót?
Év: 2010, km: 280.000.Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Jimmy66
senior tag
Sziasztok!
VW Passat 2011 103/140 CFFB DSG
A jelenség:
Külső hőmérséklet: 0°C
Megtett távolság: 40km
Víz hőfok: 70°C
Olaj hőfok: 78°CA DSG "elött" lévő Baypass termosztát 2x cserélve.
A "nagy " termosztát lehet a hibás?
Előre is köszi!
-
Csaby25
senior tag
válasz MunezXBK #161130 üzenetére
Hmmm... Megpróbálom kideríteni.
Egy kolléga adná el, egy huszonéves srác, azt mondja kellene neki egy erősebb motor..
Ő azt mondja nincs baja...
Mire kell ezeknél odafigyelni, nem sok ez a 280k km?[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
MunezXBK
nagyúr
Táltos benya kidzsuvázza a rendszert?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #161131 üzenetére
2 olajcsere (20k km). 10k alatt kb 5 dl fogyott el belőle. Nem tragédia. Az olajfogyás bizonyos mértékig természetes jelenség, nem kell rágörcsölni. A baj inkább akkor van ha fogy és emiatt vastagabb olajra vált az ember mert az csak tüneti kezelés, hosszabb távon visszaüt.
#nincsbennetarcsi
-
Motion_Blur
félisten
válasz K Norbi #161147 üzenetére
Húúú ez nagyon meg lett építve
egy polírt + gumiápolást azért elbírna
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jimmy66 #161148 üzenetére
Akkor már csak a 4 utas termosz lehet. Egyik sem gagyi, amit bele rakattál és nem lett jó.
K Norbi Mentem a porsche-val, de nem sokat. Érdekes autó. Nem nagyon erős, nem nagyon gyors, de nagyon jó vezetni. 50-nél kéri az 1-est, ha előzni szeretnél valamit. Az első két fokozat elég a maximálian megengedett sebességhatár betartására. A sebességmérő érdekesen van számozva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen