Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Abszolút újoncként jelentkezem a topikban, mivel az eddigi hatvanjónéhány évem alatt :) , még nem kerültem a PayPal-al kapcsolatba. Most viszont egy olyan cuccot szeretnék vásárolni az EU-ból, amit csak ezzel a fizetési móddal lehet kifizetni.
    Alapvető problémám, hogy nekünk anno a hatvanas években, az általános oskolában, meg a gimnáziumban még az orosz lőn a kötelező, így az angol esetében marad a Google fordító, ami azért ilyen pénzügyeknél, szóval naaa. ;]
    Ennyi bevezető után, akkor leírnám, hogy hol akadtam el. A regisztrálás az simán ment, a Visa kártyámat is úgy néz ki sikerült hozzárendelni a fiókomhoz. Mivel sem pénz küldeni, meg fogadni nem áll szándékomban, a bankszámlámat nem csatoltam, és ezt a próba terhelést sem kezdeményeztem a limitek feloldása miatt, mert gyakorlatilag, csak erre az egy vásárlás erejéig használnám a PayPal-t.
    Viszont szeretném, a topik összefoglalójában leírt konverziós beállítást meglépni, de ez nem jön össze. A "My Preapproved Payments"-nél egy ilyen üzenet van, innen hogyan tovább?

    Vagy itt mit kellene kiválasztani?:

    Előre is köszönöm a segítséget, és jó eséllyel az elkövetkező napokban elég sűrűn fogok itt megjelenni. Az se lenne baj, ha olyan szájbarágos módon lenne a magyarázat leírva, mint egy hatévesnek, és senkit ne zavarjon, hogy már jó tízszer hat vagyok. :D

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #32999 üzenetére

    Ok, köszi akkor úgy néz ki, hogy megvolnék ezzel is. Akkor gondolom, innentől kezdve ellehet kezdeni a vásárlást, nincs semmilyen időlimit a regisztrációt követően, amit ki kell várni. Mivel külföldről is ez az első vásárlásom, még nem kristálytiszta, hogy miként fog összejönni, meglátjuk. A kezdeti lépés gondolom azzal kezdődik, hogy felmegyek a cég honlapjára, ahonnan vásárolni akarok, ott végigzongorázom a szokásos regisztrációs folyamatot, majd a fizetésnél össze kell kapcsolni a PayPal fiókomat.
    Előzetesen lenne egy kérdésem, a bankkártyával kapcsolatosan milyen adatot ne adjak ki, még akkor se, ha történetesen kérnék?

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #33017 üzenetére

    Üdv!
    Nos, ha már e fenti probléma szóba került, nekem is lenne kérdésem. Én a napokban hoztam létre egy új fiókot, csatoltam a VISA kártyámat, és már elindítottam a vásárlást. Viszont lehet, hogy többet nem használnám, vagy esetleg elvétve, nagy ritkán, és ebben az esetben van-e olyan megoldás, hogy maradna a fiók, de a hozzárendelt kártyát deaktiválnám, és ha mégis szükség lenne rá, akkor újra aktiválnám. Vagy milyen más megoldás van, ha az ember huzamosabb ideig nem használja a PayPalt, de a fiókját nem akarja törölni?

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #33074 üzenetére

    Üdv!
    Mivel én nem rég hoztam létre Paypal fiókot, és most zajlik épp az első vásárlásom, eléggé óvatos duhaj vagyok. Én is kaptam egy hasonló emailt, és ami egy kicsit elbizonytalanított, hogy nem a megszokott, elsődleges mappába érkezett, hanem oda, ahová a levélszemétnek számító reklámok, promóciós cuccok.

    Akkor ezek szerint nyugodtan megnyithatom az ottani hivatkozást, bár túl sok mindent nem értek belőle, a Google fordítóval nem igazán vagyok előrébb. ;]
    Amennyit kihámoztam az üzenetből, hogy valamilyen biztonsági módosításokat kellene elfogadnom?

    Mivel mint jeleztem is ,ez az első vásárlásom, így nincs tapasztalatom ebben, lenne még egy kérdésem.
    Egy lettországi cégtől rendeltem egy ezüst fejes kábelt, és a cég által megadott csomagkövető szerint, március 16-17-én légi postával elküldték Magyarországra, viszont azóta nem látom a nyomát, hogy hol tart. A magyar postai csomagkövetőn is csak ennyi látszik, hogy a "célországba elküldve". Mennyire tekinthető ez normál eljárásnak, és hány nap után érdemes alaposabban utána nézni, hogy merre van a csomag?

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #33077 üzenetére

    Köszi a választ, igazából én nem a csomag hozzám történő kézbesítésére akartam rákérdezni, mert a cég is jelezte a honlapján, hogy Európába általában egy hét ez az idő, hanem azt találtam furcsának, ha 17-én repülőre rakták, akkor 20-án már csak le kellett volna szállnia annak a gépnek :D , és ennek kerestem volna a nyomát, a csomagkövetésen. Viszont, ahogy írtad is, mivel nem minden mozzanat kerül feltüntetésre, így akkor várok.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Az itteni fórum hathatós segítségével, kb. 3 hónapja túlestem életem első, és egyben sikeres PayPal vásárlásán, amit Lettországból abszolváltam. :) Nos, úgy néz ki, hogy evés közben jön meg az étvágy, mert egy osztrák hifis cég oldalán találtam egy elég jó ajánlatot, ahol a fizetési módok között szerep a PayPal is, így ismét élnék ezzel a vásárlási lehetőséggel.
    Viszont mielőtt belevágnék, kellene egy kis segítség, mert sajna nekünk úgy jó ötven éve, még az orosz lőn a kötelező ;] , és pénzes dolgok esetében, ha valami nem egyértelmű, nem szívesen hagyatkozok csak a Google fordítóra.
    Röviden, annyi segítség kellene, hogy a linkelt oldal szállítási feltételeinél, most akkor szállít a cég Magyarországra, vagy nem. [link]
    Ugye a "Gratisversand"-nál, ott a H, amit én úgy értelmezek, hogy az Magyarország is lehetne, de alatta három sorral, az országnevek tételes felsorolásánál, meg már nem szerepel Magyarország.
    Előre is köszönöm a segítséget.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #33710 üzenetére

    Köszi, tehát akkor végül is szállítanának, csak konkrétan le kellene velük levelezni, hogy mennyiért, és milyen feltételekkel.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Lassan egy órája szopok azzal, hogy egyszerűen nem találom a konverzió beállítást. Azt hozátenném, hogy csak alkalom szerűen fizetek Paypal-al, utoljára valamikor 2018-ban. Nézem az útmutatót, eddig eljutok, hogy "Finanszírozási források kezelése". Ezt megnyitva viszont csak annyit látok, hogy elsődleges a Visa kártyám, de ott semmilyen más opció nem érhető el, mint ami az összefoglalóban mutatva van.

    Itt csak annyi történik, hogy a mentés után visszadob a főmenübe.
    Szóval, hogy tudom megoldani, hogy beállítsam konverziónak azt, hogy a bankom váltson?

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #38323 üzenetére

    Köszi, ezt a linket megnyitva már összejött, és lehet az a probléma forrása, hogy a magyar nyelvű felületet használom, és csak azon nem érhető el?

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #38325 üzenetére

    Akkor a történet folytatása, és ilyenkor mi van? Az Audio-Technika európai oldaláról rendeltem egy fejhallgató párnát, egész konkrétan ezt:

    Ugye itt egy értelműen látszik, hogy nagyjából 25 euróba kerül a cucc. Végigvittem a rendelést, paypalos fizetésel, és levontak 6.600,- Ft-ot. Na, most ez mégis, hogy a rákba ennyi, ilyen Forint/Euró árfolyam mellett?
    Itt van a rendelés összesítője az Audio-Technika fiókomban:

    A PayPal is ennyit kapott le a VISA kártyámról, amiről meg is jött a visszaigazolás, és a fiókomban is látszik:

    Tehát, igazából az érdekelne, ha esetleg a téves számfejtés miatt nem küldenék ki a cuccot, akkor hogy kapom vissza a pénzem, illetve van arra valami lehetőség, hogy PayPal-al az esetleges különbözetet utólag elküldjem?
    Ebben a témában teljes homályban vagyok, mivel évente1-2-szer használom csak ezt a fizetési módot, most is csak azért választottam ezt, mert nem volt más lehetőség.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #38328 üzenetére

    Nyilván keveslem, mert mindenféle számolgatás nélkül én is elsőre, olyan 8,5-9 e Ft közötti összeggel kalkuláltam, ezért lepődtem meg ezen a 6,6e Ft-on.
    Ok, köszi, akkor egyelőre várok. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Kellene egy kis segítség, mert lehet, hogy nagyon beszoptam egy dolgot. Szökő évente egyszer használom a PayPal-t, szóval ezért a tanácstalanság.
    Ezt a cuccot szerettem volna megrendelni, erről a francia oldalról: [link]
    Azt láttam, hogy van a terméknél 15-25 napos várakozás, ettől függetlenül a megrendelést simán végig engedte az oldal. Az utolsó lépés, az ugye a fizetés volt, ami tokkal-vonóval olyan 150 Euróra jött ki. Kiválasztottam a PayPal-os fizetést, majd a tovább gomb, és annak rendje-módja szerint beléptem a PayPal-ra a fizetéshez. Ott ért a meglepetés, mert azt az üzenetet írta a PayPal, hogy a francia webáruház kosara üres, és átirányított a francia weboldalra.
    Arra gondoltam, hogy valamit elcsesztem, ezért újra végigvittem a vásárlási, fizetési folyamatot, hasonló eredménnyel.
    Jó, mondtam akkor most itt hagyjuk abba, majd később visszatérünk rá, viszont egy-két perc múlva jött a bankomtól az üzenet, hogy mind a két tranzakcióra levonták a lóvét, ami több mint 100 e Ft.
    Na, most ilyenkor mi van, mert úgy tűnik, se termék, se pénz, meg amúgy is nekem csak egy cuccra lenne szükségem, nem kettőre. Hogy lehet ezt visszacsinálni, kiegyenesíteni?
    Előre is köszi a segítséget.

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz #65537792 #40812 üzenetére

    Hát ez nem túl biztató, több okból is. Először is nem tudok angolul, nekünk úgy 50-55 évvel ezelőtt még az orosz lőn a kötelező, nem mintha oroszul boldogulnék. :D
    Másodszor, a megadott email címemre, ami egy és ugyanaz a PayPal-nál, és a francia weboldalon is, eddig semmi féle email nem érkezett, se a franciáktól, se a Paypal-tól.
    Ráadásul a francia oldalon, a profilomnál, a rendeléseim menünél ezt látom: "Order history, You have not placed any orders. ", ami a Google fordító szerint, nincs rendelésem nyilvántartva.
    Szóval, ha nincs rendelési azonosítóm, és email másolatokat se tudok csatolni, meg főleg angolul leírni ezt az egészet, hogyan tovább, mert a lóvé meg odavan.

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #40815 üzenetére

    Köszi, akkor sorjában:
    1./ Igen bankkártya, egy KH Bank-os dombornyomott VISA, amit épp a vásárlás előtt csatoltam a Paypal-os profilomhoz.
    2./ Tehát a KH Banktól jőtt az értesítés mindkét próbálkozásra, hogy vásárlás cimen levonták a pénzt.
    3./Mint a fenti hozzászólásban is írtam, semmilyen visszaigazolást nem kaptam a franciáktól, és nincs a rendeléseimnél se nyoma.
    4./ PayPal fiókomban meg jelen pillanatban ezt látom:

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz V/ #40817 üzenetére

    Köszi, egyébként csak ennyi nyoma van az egésznek, az is a telos üzenetek:

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Párnapja már megfuttattam itt a topikban a problémámat, egy sikertelen vásárlás miatt. Az akkor feltett aggályomra megnyugtató választ kaptam, hogy a sikertelen vásárlások miatt zárolt pénzem, feloldásra kerül majd. [link] [link]
    Viszont csak piszkálja a csőröm ez a vásárlás, mert sajnos más európai forrásból nem lehet beszerezni a cuccot. Írtam ma a franciák ügyfélszolgálatának is, hogy mi a szitu. annyit írtak vissza, hogy Google Chrome-val próbáljam, de nálam az az alapértelmezett böngésző egyébként is.
    Tettem ismét egy próbát, ismét sikertelen eredménnyel. Most már fotókkal is alátámasztottam a problémámat.
    Itt látszik, hogy a rendelési folyamat simán végigvihető, egészen a fizetésig.

    A személyes adataimat csak most töröltem, a franciáknak a teljes képernyő ment.
    Itt már a fizetés előszobájában járok.

    Majd amikor a folytatás gombra nyomok, jön a hibaüzenet képernyő:

    A végén meg a paypalos üzenet:

    Elképzelhető, hogy esetleg amiatt nem jön össze ez az egész, hogy mivel Eset Internet Security-t használok, és bármilyen pénz fizetéssel kapcsolatban, azonnal az ESET netbank védelmi oldala tölt be, ott szoktam a tranzakciókat lebonyolítani, esetleg az ESET blokkolja az egészet.
    Ennek viszont ellentmond, hogy hosszú évek óta még soha nem volt gondom emiatt, szóval nem tudom.
    Mivel a francia ügyfélszolgálat is lapít, mint az a bizonyos a fűben :D , kérdezném, hogy hátha van valakinek valami ötlete még, hogy mégis mi a franc lehet a probléma.

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz viktorhu #40841 üzenetére

    Ez azért nem állhat fent, mert a DAC topikban már többen is vásároltak erről az oldalról, és minden gond nélkül kiszállították Magyarországra.
    V/ Teljesen megbízható a cég, mint írtam is, a hazai hifis körök egyik beszerzési forrása. Nagyon sok márkának, ők az egyetlen európai forgalmazói.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

  • pendre54

    addikt

    válasz atua #40845 üzenetére

    Azzal, hogy átállítottam angolra, nem lenne szabad, hogy gond legyen. A francia ügyfélszolgálatról meg annyit, hogy miután végignézték a küldött fotókat, sűrű fejvakargatások után ezt írták vissza pár perccel ezelőtt: "I unfortunately do not see where the error comes from." Jól kivagyok segítve. :DD

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák