Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Párnapja már megfuttattam itt a topikban a problémámat, egy sikertelen vásárlás miatt. Az akkor feltett aggályomra megnyugtató választ kaptam, hogy a sikertelen vásárlások miatt zárolt pénzem, feloldásra kerül majd. [link] [link]
    Viszont csak piszkálja a csőröm ez a vásárlás, mert sajnos más európai forrásból nem lehet beszerezni a cuccot. Írtam ma a franciák ügyfélszolgálatának is, hogy mi a szitu. annyit írtak vissza, hogy Google Chrome-val próbáljam, de nálam az az alapértelmezett böngésző egyébként is.
    Tettem ismét egy próbát, ismét sikertelen eredménnyel. Most már fotókkal is alátámasztottam a problémámat.
    Itt látszik, hogy a rendelési folyamat simán végigvihető, egészen a fizetésig.

    A személyes adataimat csak most töröltem, a franciáknak a teljes képernyő ment.
    Itt már a fizetés előszobájában járok.

    Majd amikor a folytatás gombra nyomok, jön a hibaüzenet képernyő:

    A végén meg a paypalos üzenet:

    Elképzelhető, hogy esetleg amiatt nem jön össze ez az egész, hogy mivel Eset Internet Security-t használok, és bármilyen pénz fizetéssel kapcsolatban, azonnal az ESET netbank védelmi oldala tölt be, ott szoktam a tranzakciókat lebonyolítani, esetleg az ESET blokkolja az egészet.
    Ennek viszont ellentmond, hogy hosszú évek óta még soha nem volt gondom emiatt, szóval nem tudom.
    Mivel a francia ügyfélszolgálat is lapít, mint az a bizonyos a fűben :D , kérdezném, hogy hátha van valakinek valami ötlete még, hogy mégis mi a franc lehet a probléma.

    [ Szerkesztve ]

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák