- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- DIGI Mobil
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #9667 üzenetére
Nekem pont fordított a tapasztalatom, 2 viszonylag fiatal (8 illetve 4 éves !) fhanszia (Renault Clio I és Thalia) után 3 éve vettem egy olaszból behozott, végig vezetett szervizkönyvvel rendelkező, akkor 12 éves Yaris 1000-es (2000 évj., még echte japán), akkor 168 ezer km-rel. szerk: a kocsi jégkáros volt, frissen festve, az előtte / utána állapot fotókkal dokumentálva.
Megvásárlás után 2 db műszerfal jelzőizzó cseréje, meg a 2 tompított (világítottak, de a gyári ! izzók már félig meg voltak feketedve).
3 év alatt összesen 21k km, ez alatt 3 olajcsere, 1 légszűrő, 1 pollenszűrő, na meg tavaly ősszel 1 db akkumulátor. Slussz! A három év alatt volt 2 darab műszaki vizsga, az ezekre való felkészítés az öreg autó gondos lemosásából állt. A klíma most is jéghidegen hűt (15 év után még a gyári plomba van rajta, tehát soha senki nem töltötte), nem kellett sem féktárcsákat (ez még szintén a gyári!) sem fékbetéteket cserélnem (az már nem eredeti lehet).A két fiatal(abb) fhanszia fele ennyi évvel és km-rel sem ilyen volt, nagyon nem. A Clioval úgy 90k km-ig szintén nem volt, baj, utána csőstől jött minden, a Thalia nem volt ilyen problémás, de például 40k km alatt csak én két garnitúra féktárcsát etettem meg vele, pedig nem vagyok egy "fékezős" típus.
Huszonéves, előző tulaja által telibe fosott, általam meg széthajtott echte japán kis Csótányommal sincs semmi gond a karbicserén, meg a kompresszióvesztésen kívül. Hónap végén (mivel még sem A-.s jogsim, se pénzem nagymotorra) haverommal megint megyünk vele Erdélybe. Vinnem kell egy liter olajat tartalékba, na bumm!
Szóval engem meg az ellenkezőjéről nem lehet meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #9677 üzenetére
Nekem a Yarison keresték az alvázszámot, és nem találták (de én is megmutattam )
A nálunk futó példányok 99%-a már francia összeszerelésű, ott az utastérben, az anyósülés előtt van a kereszttartóba beütve (padlókárpiton van egy picike szögletes nyílás, azon keresztül látható), az echte japánon meg a motortérben van, ráadásul egy műanyag burkolóelem alatt, amit viszont kézzel ki lehet pattintani.szerk: nem magamtól jöttem rá, hanem kaptam a kocsihoz az eredeti olasz nyelvű használati útmutatót, abból bigyóztam ki.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #9692 üzenetére
Akkor csak nekem van "szerencsém": a gerincporcsérvem miatt egy óránál többet amúgy sem tudok motoron tölteni, de az óránkénti 5-10 perc megállás (cigi- és pisiszünet, kinyújtózkodás, néha fotózás) mellett 5-6 ilyen etapot is kibírok egymás után.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #9718 üzenetére
Ez a Burgmanos Tóthmotor?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #9803 üzenetére
A "klasszikus sorkettesekből" csak a GS500 fér bele az A2-be, az ER5 és a CB500 már nem (bár létezett fojtott verziójuk). Ezért is csinálom a korlátlant jelenleg.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #9837 üzenetére
Az nem megoldás, ha lassabban mész?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #10042 üzenetére
Egyik barátomnak egy hasonló kaliberű, szintén kétütemű Aprilia RS125-öse volt. Saját bevallása szerint 6 és 10 liter/100km között fogyasztott hajtástól függően. De erről Persuader tudna legtöbbet mondani, ha jól tudom ilyennel versenyzik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #10142 üzenetére
Csipegeti? Az Index Burgi fóruma szerint 2 pofára zabálja....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #10263 üzenetére
A nagy kuffernek én is rajongója vagyok, de nem motoron.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #10613 üzenetére
Ugyanilyet használok (csak a kisebb méretűt) a motoron. Itthoni webshopból vettem még tavaly ősszel, kb. 4300,- forintért. Eddig bevált, pedig Erdélyben még egy kis esőben is volt része. A fólián keresztül érzékeli a telefon az érintést, de csak kesztyű nélkül. A cippzárak között alul szépen ki lehet hozni az USB-kábelt is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha valaki A1-es jogsival rákívánna a kis szopórolleremre: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #10748 üzenetére
Lesz?! Van! Már egy bő hete az enyém, csak még a jogsim nincs meg rá...
(#10749) kcsa: Suzuki GS500, 2007, 37600 km, vezetett szervizkönyv, törésmentes. Sz*r a hátsó féktárcsája, és egy akkut már kellett bele vennem. Ma kapott friss olajat, szűrőket, gyertyákat.
Ráadásul van benne kompresszió dögivel: 12,1 és 12,2 bar a 2 hengerben, a gyári tűrésmező és a kopáshatár alább:
szerk: annyi hozzá tartozik az igazsághoz, hogy a nagyfőnököm (szintén motoros egyébként) elunta a nyűglődésemet, és megtámogatta 200e Ft "célprémiummal" az eksönt, nehogy valami lefosott 20 éves vackot vegyek meg. Nincs ingyen ebéd, már elkezdte rajtam behajtani: a mai napot leszámítva a hosszú hétvége 3 napján melóznom kell. Ez van, de így is megérte szerintem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A paksi CB500-at szerettem volna, de nagyon törött volt valamikor, ráadásul egy százassal többe is állt volna meg. Annyi pénzt meg nem tudtam volna felhajtani hitel bevállalása nélkül.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #10753 üzenetére
Köszi szépen!
Virago 535-ről, 250-ről, meg Hyosung Aquila 250-ről álmodoztam, de aztán volt módom felülni rájuk üléspróba erejéig: az előretolt lábtartós, túl alacsony gépeken az én rossz derekammal 5 percig sem tudnék megmaradni, nem hogy egész nap motorozni. "Sajnos" a naked a nekem való, GS-ren ültem a legelső rutinórán, azóta meg egy Gladiuson tanulok. Mindkettőre nehézkes felszállnom, viszont qrva jó rajtuk ülnöm.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
De biztos úr, ez ötvenes, csak fel van fúrva!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #10762 üzenetére
Alapméretes gyűrűszett és alapméretes dugattyú beszerezhető a Hondától, qrva drágán és egy hónapnál is hosszabb szállítási határidővel. Túlméretes már nem létezik, évekkel ezelőtt elfogyott a japán készlet utolsó darabja is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #10764 üzenetére
Ez már legyen a leendő új gazdájának a gondja: annyira olcsón adom, hogy a gyári Honda dugóval + gyűrűkkel, új első gumival is megáll neki 200k-ban az egész (35k a szett + 10k egy gumi). Ha maga szereli persze.
Alig észrevehetően megy rosszabbul mint mikor megvettem, csak a kompressziómérésből tudom hogy nem OK, illetve az aggasztó olajfogyasztásából. Erdélyben idén is 2200 km-nél többet megtett végig nyélgázon, és ha volna rá lehetőségem, akár holnap megint el mernék vele indulni, és tuti haza is hozna. Az más kérdés, hogy majdnem egy liter olajat utána kellett öntögetni a 9 nap alatt. Hidegen / melegen pöcc-röff indul amúgy.
Elvileg fúrni nem is kell feltétlenül, sérülésmentes a hengerfal, minimális kopással. Kilincsből öntött kisipari dugattyúval nem érdemes kísérletezni egy üzemszerűen 10 ezer fölött pörgő motorral, az nem volna nyerő kombó szerintem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #10772 üzenetére
Na, ma hívott a második érdeklődő (hosszan beszélgettünk, időközben a neten megtalálta a népítéletemet is) , ha minden igaz, akkor csütörtökön eljön megnézni Budapestről. Ha tetszik neki, sajnos akkor sem tudja elvinni a gépet, majd csak kb. 2 hét múlva. Mindegy, meglátjuk....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz lehella #11016 üzenetére
Én webről rendeltem az új vasba EBC hátsó tárcsát és betéteket, szerencsére hibátlan, nem üt. Nagyon gondosan letakarítottam a helyét persze. Jól fog 200 km után, viszont lépésben gurulgatva és fékezve picit csikorog. Bízom benne, hogy el fog múlni, mert idegesítő...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autószerelők, autószerelés
- E-book olvasók
- E-roller topik
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Netfone
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen