- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kedvező árú Huawei tablet érkezett
ma Konkrét árcédula mondjuk még nincs a Huawei MatePad SE 11-hez.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #9667 üzenetére
Nekem pont fordított a tapasztalatom, 2 viszonylag fiatal (8 illetve 4 éves !) fhanszia (Renault Clio I és Thalia) után 3 éve vettem egy olaszból behozott, végig vezetett szervizkönyvvel rendelkező, akkor 12 éves Yaris 1000-es (2000 évj., még echte japán), akkor 168 ezer km-rel. szerk: a kocsi jégkáros volt, frissen festve, az előtte / utána állapot fotókkal dokumentálva.
Megvásárlás után 2 db műszerfal jelzőizzó cseréje, meg a 2 tompított (világítottak, de a gyári ! izzók már félig meg voltak feketedve).
3 év alatt összesen 21k km, ez alatt 3 olajcsere, 1 légszűrő, 1 pollenszűrő, na meg tavaly ősszel 1 db akkumulátor. Slussz! A három év alatt volt 2 darab műszaki vizsga, az ezekre való felkészítés az öreg autó gondos lemosásából állt. A klíma most is jéghidegen hűt (15 év után még a gyári plomba van rajta, tehát soha senki nem töltötte), nem kellett sem féktárcsákat (ez még szintén a gyári!) sem fékbetéteket cserélnem (az már nem eredeti lehet).A két fiatal(abb) fhanszia fele ennyi évvel és km-rel sem ilyen volt, nagyon nem. A Clioval úgy 90k km-ig szintén nem volt, baj, utána csőstől jött minden, a Thalia nem volt ilyen problémás, de például 40k km alatt csak én két garnitúra féktárcsát etettem meg vele, pedig nem vagyok egy "fékezős" típus.
Huszonéves, előző tulaja által telibe fosott, általam meg széthajtott echte japán kis Csótányommal sincs semmi gond a karbicserén, meg a kompresszióvesztésen kívül. Hónap végén (mivel még sem A-.s jogsim, se pénzem nagymotorra) haverommal megint megyünk vele Erdélybe. Vinnem kell egy liter olajat tartalékba, na bumm!
Szóval engem meg az ellenkezőjéről nem lehet meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen