- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
gp Továbbra is remekül fest a játék, a kérdés már csak az hogy meddig kell várnunk a teljes kiadásra.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #9646 üzenetére
Accord CTDi. Azért vettem, mert akkoriban heti rendszerességgel kellett mennem Németországba, és egy tényleg megbízható, kisfogyasztású, ámde kényelmesebb autóra volt szükségem. Mindenki ódákat zengett róla, így belevágtam, és még azt sem vettem figyelembe, hogy a beltere számomra hányinger kategória (bűn ronda).
Kényelmesnek kényelmes volt, de csak kétszer rohadt le alattam kint elektronikai hiba miatt, a Szallerbeckhez meg hazajártam. Meguntam, egy év után eladtam nem kis bukóval, de az új tulajdonosnak sem volt szerencséje. Vicces volt az index fórum Honda topicja is, ott azt mondták, hogy hazudok, egy Honda ilyeneket nem csinál. Márkafanatikusság, de a rosszabbik fajta.
Előtte volt két Toyota (Avensis, Camry), nem újak, egy-másfél évesen vettem őket. A legproblémamentesebb a Camry volt (benzines), az úgy soha nem rohadt le alattam, de annak is voltak apróbb nyűgjei.
A családban meg volt Lexus (új), na az volt az igazi szopóroller.
Úgyhogy részemről járműből japánt soha, és jókat röhögök az ilyen 'soha nem romlik el' szövegeken.
Szerk. Volt francia, olasz gép is, nem is egy, soha nem rohadtak le, persze nyűgjeik azoknak is voltak. Pl.a céges Doblóba belekerült 350 ezer km, a motort, cr rendszert egyszer sem kellett megbontani. Ott a legnagyobb baj a motoros ablakkal volt, kh-s lett a kapcsoló, de azt magam megjavítottam. Ja, meg kilukadt a klímacső.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Star Wars rajongók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ukrajnai háború
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen