Hirdetés
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kali
legenda
válasz raziel01 #16651 üzenetére
nekem mindig mutatja a futár, hogy bontatlan a doboz, úgy simán aláírom és átveszem, mert így elég apró esélye van, hogy bármilyen gond lenne! mondjuk általában rohannak, nem várják meg, hogy kibontsa az ember, meg akkor már nem is rájuk tartozik, ha hiányzik valami...
bontott dobozt nem vennék át, annak ellenére sem, hogy ritkán ugyan, de úgy küldi a szolgáltató!
a t-s üzletben történő személyes vásárláskor is bontatlanul hozom el általában a telefonokat - pedig ott kérésre kibontják -, és sosem volt még probléma, inkább izgulok kicsit a gyári - bontatlan - állapot miatt, mintsem azért, hogy kibontva kapom, és előtte hányszor csesztették, esetleg már visszaadta valaki, vagy ilyesmi... -
kali
legenda
válasz slice14 #16858 üzenetére
így van, hiszen a szolgáltatónak nem érdeke, hogy a piaci árhoz képest olcsón adjon független mobiltelefont - bár bizonyos esetekben, akaratán kívül megteszi -, a cég inkább a szolgáltatásaival nyer, főként azzal, ha 12 vagy 24 hónapig garantálva van, hogy adott ügyfél legalább a havidíj értékét fizeti!
-
kali
legenda
válasz slice14 #16862 üzenetére
az külföld... ott jobbára minden más, a felfogás, a mentalitás, nem szokás azzal nyerészkedni, hogy megveszi valaki részletre a drága telefont, majd gyorsan eladja - elég sok nyereséggel -, és utána nem fizeti a számlákat...
amúgy itthon is van néhány készülék, amit függetlenül ad a szolgáltató - gondolom, gyártói/beszállítói szerződés köti meg, hogy így tegyen.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz lafaty80 #18251 üzenetére
igaz, nem mobiltelefonról van szó, de konkrét példával szolgálhatok, van szerencsém ismerni a vásárlót, aki direktben mondta el a történetet;
webshop útján termék megrendel, futár kiszállítja, termék anyaghibás, vásárló a terméket a forgalmazó egyik üzletében 3 napon belül cserélteti - ő viszi oda, személyesen neki adják át a cserélt terméket, ellenőrzi, minden okés, majd hazaviszi -, de aztán 3 nap elteltével úgy gondolja, hogy mégsem tetszik neki, ezért élni kíván a 8 (munka)napos elállási jogával, ezért hívja az illetékes ügyfélszolgálatot, ahol közlik vele, hogy nem vehetik vissza, mivel a csere alkalmával elvitt újabb termékre már nem vonatkozik a távollevők között kötött szerződési szabályozás, hiszen személyesen vette át az üzletben, és ellenőrizte azt, mielőtt elvitte...stb!
hosszú "pereskedés" lett az ügyből - mivel elég drága termékről volt szó -, és a végén nem a vásárló nyert!
fontos megjegyezni, hogy nem olyan termékről volt szó, amire nem gyakorolható az elállási jog! -
kali
legenda
a történet annyira kerek, hogy a fogyvédesek is azt hajtogatták, hogy a vásárlónak van igaza, a bíróság mégis másként döntött...
mivel volt szerencsém 15 évig paragrafusokkal dolgozni, így mondhatni semmin sem csodálkozom - inkább csak felbosszant(ott) néhány érdekes ítélet -, ahogy azon sem, ha adott konkrét ügyben 10 döntéshozóból néhány másként döntött volna/döntene...
javasoltam anno, hogy feljebb kell lépni, hátha ott másként döntenek, de emberke ment dolgozni külföldre, így inkább hagyta a fenébe.
ettől - sajnos - érdekesebb sztorik is vannak, még büntetőperben is, ahol pedig esetlegesen nem csak pénzről szól a történet...[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
válasz werszomjas #18478 üzenetére
hamarabb is várható!
a 30 nap a maximum, amely intervallumon belül kötelesek visszatéríteni az összeget!
link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz barnam_ #18490 üzenetére
nekem banki átutalás van beállítva, e-mail útján kapom az értesítést a számláról, és amikor jön adott e-mail, akkor belépek a my t-mobile felületére, és ott megnézem - ingyen - a részéletes számlát!
bár már most is látom a befizetendő összeget és a befizetési határidőt, de a részletes számla csak akkor jelenik meg, ha jön az e-mail útján történő értesítés a számla elkészültéről! -
kali
legenda
válasz Nietzsche_ #18494 üzenetére
*.pdf formátumban néztem meg, illetve mentettem le, a lényeg, hogy adott a részletes számla elektronikus formában is!
-
kali
legenda
válasz Daffni2 #18599 üzenetére
még jó is, hogy rákerestem, mert közben már 125 ft;
A mobilinternet csomagokhoz kapcsolódóan mobiltelefon-szolgáltatás is igénybe vehető, a beszélgetési díj minden belföldi hálózaton belüli, vezetékes és más mobil előfizetői irányban és minden időszakban 125 Ft/perc. Minden egyéb szolgáltatás díja a Partner 1 díjcsomagra érvényes díjakkal egyezik meg. A forgalmi díjak mérése másodperces egységekben történik, a 30 másodperces vagy annál rövidebb hívások esetében 30 másodperc díját kell fizetni, minden megkezdett egység – tehát a hívások első három másodperce is – díjköteles.
forrás; link
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz cris78 #18614 üzenetére
az aranytárskártya relaxnet akármi csak különálló új sim kártyával kérhető, szóval az eco mellé, azonos sim kártyára nem!
annak viszont vélhetően nincs akadálya, hogy a go!net m hűség alatt attól felfelé lépj, akár relaxnet m csomagra is, csak nem aranytárskártyás verzióban!
vagy marad a go!net m, és mellé külön sim kártyán az aranytárskártya relaxnet m! -
kali
legenda
válasz andrás47 #18632 üzenetére
(szerintem) ilyenkor nem az a módja, hogy az osztályvezetőt - vagy magasabb beosztású személyt - keresel, hanem a megfelelő szinten indítod a panaszáradatot!
amennyiben találnál is magasabb beosztású illetékest, ha meg is hallgatná a panaszodat, maximum ígéretet tenne rá, hogy utánanéz, és nagyjából ennyi...
amúgy ilyen cégeknél nem szokás a vezetők telefonszámát kiírni, főként ilyen okok miatt, szép is lenne, ha minden panasz miatt őket hívogatnák az ügyfelek - függetlenül attól, hogy a panasz jogos, vagy sem...
fórumozik itt több t-s illetékes is, de ők sem feltétlenül tudnak/fognak segíteni, hivatalos menete van mindennek, esetleg tippet tudnának adni, hogy mit és hogyan érdemes még tenni.
a helyzetedbe képzelve magam, én ezt tenném;
van a nevemen több t-s előfizetés is, ezeken adott - legalább 500 megabyte keretes - mobilinternetes csomag is, minden ilyen kombón hűség! régóta előfizető vagyok, adott helyen régóta használom az előfizetéseket, mobilinternetezek is sokat, ennek tudatában úgy veszek mindig új mobiltelefonokat, hogy adott előfizetésekre hosszabbítgatom a hűséget. hirtelen eltűnik a térerő ott, ahol régóta adott volt, így sem telefonálni, sem mobilinternetezni nem tudok! bejelentem a problémát a telefonos ügyfélszolgálaton - a hívást rögzítik -, majd e-mail útján is továbbítom az észrevételemet.
amennyiben 30 nap elteltével sem méltatnak válaszra, úgy azzal keresném meg a t-t, hogy minden előfizetésemmel kapcsolatban számhordozással kívánok élni egy másik szolgáltatóhoz, mindezt úgy, hogy kérelmezem minden előfizetésemre a hűségidő letelte előtt felmondott szerződés miatt megállapított kötbér elengedését!
így sem lenne egyszerű menet, de szerintem eredményesen végig lehet vinni a dolgot, de legalább is megindulna a szolgáltatónál néhány fogaskerék, ami már önmagában is jót jelentene!
jómagam bő 15 éve vagyok t-s (korábban jogelődök; westel900 és westel) előfizető, mint fent is írtam, több előfizetéssel, több mobilinternetes csomaggal, és semmi panaszom sem lehet a szolgáltatóra, de ettől még roppantul zokon venném, ha hirtelen eltűnne a térerő a lakhelyemen, ahol eddig okés volt, és pláne nem esne jól, ha az ezirányú bejelentésemet válaszra sem méltatnák! ilyen szempontból makacs ember vagyok, ezért így vagy úgy, de simán lelépnék a szolgáltatótól, ha nem lehetne velük zöld ágra vergődni!
még 2 éve sem vagyok t-home előfizető, de már 1 év után hülyére próbáltak venni, sokak szerint nehéz menetnek nézett ki, hogy meggyőzzem a szolgáltató illetékeseit az igazamról, de csak sikerült! hiába mormolta az ügyfélszolgálatos a betanult szöveget (ráutaló magatartás...stb), mindenre volt magyarázatom - 15 évig törvényekkel dolgoztam, nem okoz különösebb gondot az értelmezés...stb -, hogy miért nem okés az állásfoglalásuk, és a végén elismerték az igazamat! -
kali
legenda
válasz zoli62 #18656 üzenetére
nem azért írtam a 15 évet, minden ügyfélnek kijár(na) a gyors és rugalmas ügyintézés, függetlenül attól, hogy 1 vagy 15 éve előfizetője egy szolgáltatónak!
sokszor inkább azon múlik a dolog, hogy milyen problémáról van szó, mit kell(ene) tenniük ahhoz, hogy ovosolva legyen a hiba, érdemes foglalkozni nekik vele, vagy jobban megéri - szinte bármilyen áron - félretenni azt a panaszt, és nem foglalkozni vele, vagy egyszerűen csak érdekek ütköznek, netán technikai akadálya van...stb, és másként kell dönteni - érdekes sztorikat hallani, legyen igaz csak azok töredéke, akkor is történnek olyan esetek, amik külső szemlélő számára erősen furcsán hathat(ná)nak... -
kali
legenda
válasz Vangelis #18691 üzenetére
neked ezt mondták - ami akkor lesz majd biztos abban a formában -, ha már megtörtént -, másnak meg mást, mert nála más feltételek adottak - ezért is írtam, hogy közel sem biztos, hogy rá is az érvényes, ami rád!
sokan azt sem tudják, hogy pontosan mit is írtak alá korábban adott szerződés kapcsán, továbbá azzal sincsenek tisztában, hogy mi számít egyoldalú szerződésmódosításnak, illetve néha még azt sem látják át, hogy milyen szinten érinti adott változás az ő szerződésüket...stb - azt pláne nem, hogy másét mennyire -, így meg kár vagdalkozni![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz csemberlen #18899 üzenetére
a szolgáltató tudja;
- az előfizetésre írhatsz alá hűséget (1 vagy 2 év)
- adott díjcsomagra íthatsz alá hűséget (1 vagy 2 év)
- netcsomagra írhatsz alá hűséget (1 vagy 2 év)
az első önmagában is működik, a másik kettő nem, illetve az elsőhöz párosulhat a második vagy a harmadik lehetőség, de úgy azonos időintervallum adódik, tehát 1 - 1 vagy 2 - 2 év!
régebben volt például olyan (is), hogy az előfzetésre 2 év hűség, és mellé egy netcsomagra 1 év hűség - én írtam alá ilyet ~ 3 éve -, de már/most nem látok ilyen lehetőséget, viszont fordítva - az előfizetésre 1 év hűség, adott díj-, vagy netcsomagra pedig 2 év hűség - nem emlékszem, és nem is látom egyik párosításban sem![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz szabogabor10 #18888 üzenetére
abban az üzenetben konkrét üzletszabályzati pont(ok)ra hivatkoznak, esetleg azt kellene megnézned, hogy az rád mennyiben vonatkozik...
segítek; általános üzletszabályzat (9.2.3 ->)
vélhetően csak a kötelező tájékoztatási kötelezettségüknek tesznek eleget ilyen módon, nem feltétlenül érdekük minden előfizetőjük aktuális előfizetéses hűségét külön vizsgálgatni, hogy kit mennyiben érint a dolog, felmondhatja azt vagy sem, és mindenki számára személyre szabott üzenetet küldeni. -
kali
legenda
válasz Cilindrik #18905 üzenetére
szerintem inkább az a botrány, hogy sokan úgy vannak felháborodva, hogy azt sem tudják, korábban milyen szerződést írtak alá - talán el sem olvasták? -, továbbá nem nézik meg az üzletszabályzatot, vagy nem tudják értelmezni azt...
korábban linkeltem az üzletszabályzatot, abban - jogilag - szépen leírták a nekik megfelelő feltételeket, nem buták, hogy egy drágább telefont úgy adjanak oda az előfizetőnek jóval olcsóbban, hogy közben semmi biztosítékuk ne legyen a megtérülésre vonatkozóan![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz csemberlen #18911 üzenetére
a díjcsomagra még van hűséged, az előfizetésre viszont már nincs? az úgy érdekes lenne...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz csemberlen #18914 üzenetére
1 éves hűséges előfizetés mellé, miként lehet 2 éves díjcsomagos hűség?
cris78; szerintem jelen állapotban buktad a kedvezményt, hiszen egyik go!net csomagból akarsz a másikba lépni, tehát már most is van valamilyen aktív go!net csomagod, a feltétel pedig azt mondja, hogy go!net csomag nem lehet 3 hónapon belül aktiválva, és nem írja, hogy melyik go!net, tehát mindegyikre vonatkozik!
amennyiben van lehetőséged 3 hónapra kikapcsol(tat)ni a jelenlegit - nincs hűség, nem kell addig a mobilinternet, vagy megoldod nem go!net csomaggal -, és utána kapcsol(tat)od be a kívánt go!net csomagot, akkor adott lesz a kedvezmény![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- OLED TV topic
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Mobil flották
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest