- Netfone
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz agemate #15608 üzenetére
Arra figyelj, hogy a váltás előtt kapcsold ki a mobilTv-t, ha aktív!
Látom 1430 is írta már...
Más.
Mióta T-s vagyok csoportos beszedési megbízásom van, sosem értettem miért jó gyűjtögetni a csekkeket, s állandóan postára rohangálni velük...
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Mr.Csizmás #15663 üzenetére
Szia!
Ha árban ugyanezt a szintet szeretnéd, akkor vagy megmaradsz a MM S-nél, vagy válts át Mozaik S-re.
Ebben a netet "csak" lassítják, illetve kérhetsz 90 SMS-t hálón belül vagy 30-at bárhová. A havidíj itt is lebeszélhető. Bővebben ezen az oldalon találod a díjcsomag ismertetését.
Ha pedig nagyon sokat beszélsz, itt tudsz választani a kedvezmények közül.
(Ha a váltás mellett döntesz, akkor előtte a MobilTV-t inaktiváld!)Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Mr.Csizmás #15665 üzenetére
Mármint a MobilTV-t? A My-T-ben tudod inaktiválni.
Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Nietzsche_ #15750 üzenetére
Így van, nekem is aktív volt, nem is olyan régen írták, hogy megszűnt!
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Alvin_ti4200 #15877 üzenetére
Szia!
Először is ügyelj arra, hogy csak mobilnetes kapcsolattal működik, WiFi-vel nem! Másodszor, lépj be a My-T-be, és aktiváld a szolgáltatást! (Gondolom az elmúlt egy hónapban nem használtad!)
Innentől kezdve menni fog a dolog!
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Alvin_ti4200 #15881 üzenetére
Ne izgulj, ez csak a mobilTV esetén van így, s az utóbbi hónapban számomra megbizonyosodott, hogy sokkal jobb így, mintha folyamatosan aktív maradna!
(Ha kiváltasz a MM díjcsomagból, előtte kapcsold majd ki a szolgáltatást! )
blueye:
Érdemes megemlíteni, mert sokszor előforduló probléma ez is!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz szabogabor10 #15884 üzenetére
Szia!
Mivel törthavi számlázású nagyot nem buksz akkor sem, ha elsején mondod le, én ezen nem aggódnék. Belépési díj természetesen nincs.
Most átgondoltam, amit írtál. Gondolom akkor mondod le, mikor már nem kell (31-én), ha meg fent vagy sokáig, akkor ráérsz éjfél előtt pár perccel lemondani... Vagy valahol tévedek?
Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
válasz szabogabor10 #15888 üzenetére
Törthavi számlázás: a havi díj hóközi aktiválás, díjcsomagváltás és deaktiválás esetén időarányosan számlázódik. Ugyanez vonatkozik a felhasználható kedvezmény mértékére is.
Féltörthavi számlázás: a havi díj az igénybevétel első hónapjában a használat első napjától a hónap utolsó napjáig időarányosan számlázódik, míg a használat további hónapjaiban minden megkezdett hónapra a teljes havi előfizetési díj fizetendő.krystman:
Igen és igen!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz V.Stryker #15983 üzenetére
Szia!
Reklamálj írásban is, hiszen itt az áll, hogy:
A 30. napot követően a forgalom számlálása újrakezdődik, és a fel nem használt adatforgalom elvész.
Az egyébként nem lehetséges, hogy nem volt meg a fedezet az előző "szintlépéskor"? Ez csak egy ötlet, nem ismerem a mechanizmust...
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Frenky25 #16050 üzenetére
Szia!
Az általad linkelt díjszabásból idézve (2. 1. 4., 6.oldal):
Havi díj (100%-ban leforgalmazható belföldi alapdíjas, T-Mobile előfizetők felé indított hívásra, SMS, MMS küldésre valamint hangposta lehallgatására belföldön.)
Tehát ez alapján változatlanul csak hálózaton belül használható fel!
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz szente #16094 üzenetére
Elvileg (és gyakorlatilag is) a hangcsomagoknál a tárgyhónapi forgalmat veszik figyelembe, azaz adott hónap első napjától a hónap utolsó napjáig.
Tudtommal csupán az adat díjcsomagoknál válik ketté a számlázási időszak (az ugyanaz, mint a hangcsomagoknál), illetve az adatforgalom mérésének intervalluma (egyedi fordulónap).Különben szerintem is jó a Net&Roll forgalombővítő csomag annak, akinek kell az az adatmennyiség.
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Nietzsche_ #16108 üzenetére
Ez az 500 Ft-os bővítés a havidíjon felül, a havi számlában fizetendő, vagy csak megfelelő összeg mobilegyenlegen való megléte esetén használható?
Különben mit tartalmaz ez az 500 forint?Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Nietzsche_ #16110 üzenetére
Értem! Köszönöm! Tehát ez nem vonatkozik az adatmennyiségre... és gondolom továbbra sem vihető át a következő hónapra...
...mert ugye, akkor jobb a külön feltöltés, mivel az felhasználható, míg el nem fogy (éven belül, természetesen).Hogyan igényelhető?
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Arthuro_Adam #16113 üzenetére
Szerintem nem. Tudtommal egy hét a max időtartam.
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Akira1987 #16121 üzenetére
és bozsozso is:
Innen idézek:
Amit még kiemelnék, hogy az Elektronikus számla - a fejlesztés jelen fázisában - csak addig tekinthető meg, míg be nem fizetted az összeget (illetve le nem könyvelik, de például a bankkártyás fizetés azonnal könyvelődik). Mivel a számla a hónap 2-3. napján már meg szokott jelenni, de a számlakép csak a hónap 6-7. napja környékén, rendszeresen találkozunk olyan ügyféllel, aki egyből befizeti, így már be sem töltődik neki a számla, nem tudja ellenőrizni... Szóval akinek nincs Távszámlája, várja meg a számlakép betöltődését, és mentse is le azt a gépére, csak utána fizessen. by 1430
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz bozsozso #16137 üzenetére
Szerintem a megrendelés után felhívod a +36-30/63-63-630-os számot, és a rendelési azonosítóra hivatkozva kéred, a SIM cseréjét, mivel az új készülék csak azzal működik.
Vagy egyszerűen ezen a számon rendeled, csak rendelés előtt kérdezd meg, ott jár-e a 10% kedvezmény!Jó szerencsét!
-
addikt
Erősítsetek meg, hogy a +36309303100 szám az ugyanaz, mint a 1430....
Jó szerencsét!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest