Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz t-bali3 #40830 üzenetére

    Ilyen speciális díjcsomagoknál nem ritka, hogy önkiszolgáló tiltás van, lehet erre utal az üzenet. Telefonon egyeztess erről (ez lehet a megoldás csabi94-nél is, bár kisvállalkozói csomagok esetében a 1435-öt kell hívni).

    porse
    Havidíjas hívószámokra az aktiválás hónapjára és az azt követő hónapra jár a NetPlusz M promóciós ár, tehát esetedben március 31-ig. De hogy jobban értsd, miként működik az, hogy a számlázási és az adatmérési ciklus eltér, írok egy példát. Tegyük fel, hogy 04.01-én váltasz M-ről L-re:
    számlázás:
    - márciusra 31/31 arányban NetPlusz M promóciós havidíj = 190 Ft
    - áprilisra 1/30 arányban NetPlusz M normál (de opciós) havidíj = 990/30 = 33 Ft és 30/30 arányban NetPlusz L normál (de opciós) havidíj = 1290 Ft, mindösszesen 33+1290=1323 Ft
    adatkeret alakulása:
    - 02.05. és 03.04. éjfél között 700 MB (500 MB + Mozaik XS 200 MB)
    - 03.05. és 04.01. váltásig 700 MB
    - 04.01. váltástól 04.04. éjfélig 1224 MB (1GB + Mozaik XS 200 MB)
    - 04.05. és 05.04. éjfél között 1224 MB

    RaZroX
    Nem egyértelmű, mit szeretnél. Egyenleget tölteni? Adatcsomagot aktiválni? Mindkettőt?

    Geli.
    Mindkettőt lehet, de Move-hoz még pár napig ne akarjál Net&Roll-t aktiválni, míg ki nem javítják a hibát (nem kapsz adatkeretet).

    Zolar
    3 munkanapon belül veszik fel veled a kapcsolatot, addig folyamatosan tolódik a várható szállítási dátum (ha belépsz a rendelésed ellenőrzéséhez, láthatod, hogy már egy nappal későbbit ajánl fel).

    [ Szerkesztve ]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák