Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • traktrak

    csendes tag

    Sziasztok.

    Van 1 elég nagy gondom a Tisztelt T-vel.
    Egy régebbi számla nem lett befizetve ezért korlátozták a kimenő hívásokat valamit küldtek egy értesítőt hogy múlt hónap 12-ig kell befizetni, különben teljesen letiltják. A befizetés 9-én történt átutalással, de mégis teljesen letiltották, pedig a befizetés igazolását e-mailben is elküldtem nekik. 14-én voltam bent egy T-Pontban ahol azt a választ kaptam hogy az utálás nem ért oda és fizetni kell visszakapcsolási díjat és előleget és visszakapcsolják. Ezt nem fogadtam el és panasszal éltem, közben a banktól is kaptam papírt hogy az utalás 10-én odaért, valamint a T-mobile is küldött egy folyószámla kivonatot ami szerint a beérkezés 10-e, de könyvelve csak 14-én lett. A panaszra sem kaptam választ, pedig a 30 nap már letelt.

    Ilyen esetben mit lehet tenni?
    Én úgy látom hogy a saját szerződésüket, amit az ügyféllel katonásan betartatnak, ők nem tartják be.

Új hozzászólás Aktív témák