Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petipapa17

    csendes tag

    válasz csabyka666 #225 üzenetére

    A gyári elektronikus gyújtás sajnos nem mindig szuperál jó ezért találsz megszakítósat, az összes ETZ gyújtása akksiról megy úgyhogy ezé is így az akksit is igényli. A különolajzós nálunk ritka mint a fehér holló. Ide már nem nagyon jutott, dánoktól lehet beszerezni de mivel kezdeti fejlesztési fázisban volt sajnos akadtak hibák így a legtöbben visszatértek a keverésre. A karbiba egy olajpumpa küldte az olajat a pumpát a gázkarral működtetted, ha a pumpa meghalt (sajnos sokszor előfordult) akkor felakadt és direktbe nyomta bele az olajat amúgy a pumpa meghajtása a váltótengelyről ment. A 251-es amúgy jó választás. Remélem segítettem valamit, ha bármi kérdésed van csak kérdezz! :DDD Ja és még annyit h az elektronikus gyújtást nem ajánlanám gyakran hibásodik meg bizonytalan a megbízhatósága. Vannak már úgymond "maszek" megoldások például a Hall-jeladós vagy az OPTO-jeladós. Ezek már kicsivel jobban működnek viszont drágábbak is

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák