- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HANDO88
senior tag
Értem,akkor kb favorit lesz.A DID kicsit drága és most csak láncot cserélek mert a lánckerekek még nagyon jók.
Ha DID-re adnám a fejem akkor már illő lenne azokat is cserélni.Tegnap vettem észre hogy két görgő kitört a mostani láncomból.
[ Szerkesztve ]
Vagyok aki voltam,leszek aki vagyok.
-
HANDO88
senior tag
Ezzel a hajtómű olaj trutyisodás-fehéredéssel kapcsolatban nincs ötletetek?
Vagyok aki voltam,leszek aki vagyok.
-
dik
őstag
válasz HANDO88 #4004 üzenetére
Nyilván nem árt én csak elsőt cseréltem azt annyi..
A trutyisodás meg max akitől hallottam nagyon kis százalékban(talán ha 1-2 eset) az olajbeönt ment be nekik a kis levegőzőn. Nekem ilyen bajom sosem volt... Ha sok olaj tesz bele az ember akkor meg hajlamos ott kifröcskölni, de tömni kell be egy kis kócsot azt örök élet azt annyi...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
sarkany01
tag
Sziasztok. Ha a Dugattyún függőleges irányú kopás látszik, mintha meg lett volna dörzsölve csiszolópapírral egy kicsit, az mit jelenthet ?
-
-
sarkany01
tag
A Keletimotor.hu-n Tuning hengernek és hengerfejnek feltüntetett darabokról van valakinek valami tapasztalata ?
-
dik
őstag
Nekem is ilyet produlkált a dugóm 35+ ezer km után, de bajom nem volt bele csak ugye a gyűrű hézaggal volt baj nem nagy volt hanem hatalmas... Erő meg ugye elhagyta... Meg lehet gyűrűzni azt elmegy vele egy darabig, de az igazi megoldás fúratni is én is ezért fúrattam is. A Berta teljesen jó nekem is az volt és van is benne...
Tuningról meg annyit ha rakétát akar az ember akkor vegyen rizsrakétát azt annyi...[ Szerkesztve ]
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Francia91
veterán
válasz sarkany01 #4014 üzenetére
Onnan ne vegyél tuninghengert, sok jót nem hallottam arról az oldalról
Berta dugóval semmi baj, az MZ kupások legjava az azzal versenyzik
Nekem is Berta van, nincs vele bajom[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sarkany01
tag
35 ezer van benne Egyébként, azt mondják az okosok, hogy betenni 1-esbe, és hátrafele húzni a motort, és a kompressziótól a hátsó kerékre áll egy kicsit a motor. ez megvan. De csörög már, és gondoltam, hogy akkor már meg lesz csinálva rendesen, amúgy is itt lesz az ideje már. Ja, és nem tuningoltatni szerettem volna, csak azt írták ahhoz a hengerhez, hogy 16-17 lóerő, és valljuk be, nem árt néha az a plussz 2-3 lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
dik
őstag
válasz sarkany01 #4018 üzenetére
Akkor nincs miről beszélni ha benne a csörgő kígyó ez ilyen akkor generál nekem is volt már hangja de nem volt vészes de nem ment már ez ilyen elkopott... Ja irták az szép nem feltétlenül kell elhinni mindent. 16-17 akkor milyen motorról is van szó?
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
sarkany01
tag
Kis Ts blokkjába milyen olajat ajánlotok ?
-
-
offnine
újonc
Sziasztok!
Kicsit butácska kérdéssel fordulok hozzátok...
Nemrég lett meg az etz 250-es motorom,és oldaltáskát szeretnék rá venni de nem tudom melyik jó rá...
Én ezt néztem ki: https://motorosbutik.hu/textil-nyeregtaska-louis-15-l-1352 , de elbizonytalanít a felrakása,és a kép.
Képen egy sport motor látható és a felszerelése úgy működne hogy az ülés alatt tépőzárral... volt már valakinek ilyenje, és jó-e az öreg keleti lányra? -
Francia91
veterán
válasz offnine #4023 üzenetére
Szia!
Oldaltáskában akkor gondolkozz, ha van valamilyen csomagtartó konzolod, hogy megtartsa a táskákat. Nélküle nem sokra mész.
Ha csak oldatáskázni akarsz, ahhoz elég a magyar kispiari Krauser konzolNekem így nézett ki
A konzol pedig így néz ki a motoron
Lényegében sokféle oldaltáska jó rá, ha van csomagtartó konzolod, az megtámasztja
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, élő még ez a fórum?
Munkába járáshoz keresgélek megfelelő motorkát, de a mostani 125-ösöm (4 ütemű) pont annyira gyenge, amennyire a hétvégi gurulásokhoz még pont kéne az a +5-10 lóerő városon kívülre.
Melyik az a paripa, amit mindenképpen el kell kerülni az mz-kből?
Mire kell odafigyelni nagyon vásárlásnál? Melyik része a legdrágább melléfogás?
Az alkatrész utánpótlásról is hallani hideget-meleget. Ez mennyire megoldott?
Mennyit bír ki egy felújított blokk? 10-20.. 50 ezer km-t?
Mennyibe kerül, ha fel kell újítani?
Fontos, hogy milyen 2t olaj megy bele? (mekkora keverékaránnyal legyen?)
Az 5-6 literes fogyazstás valós, vagy többet kajál?
(kb. heti 2-3 nap mennék vele kb. napi 35 km-t, plusz hétvégén ide-oda.)
Alapszintű szerelői készségeim megvannak. :-)
Bármilyen (építő jellegű) választ szívesen veszek. vagy ha elküldtök a fenébe, azt is.
Üdv,
B. -
dik
őstag
Hujjuj elég veszélyes kérdések ezek.
Lesz majd aki agyon dicséri, de az olyan összegekbe kerül hajjaj mire oda jut az ember(és ez nem vicc!!!). Nem lebeszélni akarlak róla persze vannak problémák amikkel meg kell tanulni együtt élni. A lényeg szervíz igényesebb mint a japó csodák és embertelen hitványak(minőség, méretpontoság) az utángyártott alkatrészek zöme. Ha jól össze van rakva akkor azért elmennek ezek sokat(30+ ezer kilóméterekről beszélek, de sokban függ a pilóta csuklójától is ). Ha sikerül gyárit(alkatrész vagy bármi...) találni bármiből használhatót hozzá akkor nincs baj, de az egyre nehezebb...
Végsebességre meg nem kell csodákat várni egy 125 4T-hez képest. Gondolom annak 80 körül van az utazója és nem nagy fogyasztással. Ezzel 100 körül lesz és 5l fogyasztás körül(ha minden jól megy). Persze 250 beszélek.
1:50 full szintetikus olaj vagy fél szintetikus. Ásványi kerülendő. Pénztárca függvénye a milyen fajtát....
Elküldeni meg ugyan miért akik itt maradtak elvakult fanatikusok MZ terén. Fanatikus m.rhák. Persze etz 250 a gép a többinek meg ne higyél! Akárki próbál meggyőzni másról!!!!!"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
Nincs ezen mit emészteni nem mai gépek! Cserében olcsó a fentartása. Az nem táv amire lenne használva ha jól van összerakva(nem árt ha van egy szerelő aki tudja hogy kell jól és akkor sokáig elmegy). Face MZ oldal jobban pörög, de ott van sok őrült is van, de a profi "vén" rokák is ott vannak. Vagy Mzclub oldal bár az mostanában hanyatlásban van ez a k.rva face miatt. Persze ha rajtam múlna már nem lenne a faces...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
FeniX-
aktív tag
Persze, ezzel tisztában vagyok, és nem zavar, ha régi a jármű. Egyedül az alkatrész ellátottság miatt aggódnék.
Honnan lehet kiszűrni, hogy melyik jó és melyik gagyi?
Ti külföldről rendeltek?Típusok közül van, amelyiket jobban érdemes választani?
Gondolok itt a modernebb gyújtású verzióra, stb.[ Szerkesztve ]
-
dik
őstag
-
dik
őstag
Van is miért aggódni. Nekem közel 20 éve van meg a francia képűnek meg 5 körül ő még ifju padavánnak minősül és lelkes az Mz terén kitartása és elszántsága töretlen(ahogy ő mondaná pénz ember élet nem számít). Nagyon helyes persze végig is kell járni az utat anélkül nincs is meg az MZ-s életérzés!
A többi sok kérdésre annyit lehetne írni én azt nem élném meg mire végére érnék így az ifju padavánnak kellene folytatnia. Persze ha ő vállalja akkor ír neked sokmindent. Gyári dolgoknak nincs párjuk az biztos mindenben használt jó állpoú vagy új. Okosabbak meg ne akarjunk lenni a mérnöknél röviden tömören..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Francia91
veterán
Na, otthon vagyok, gép előtt
A 250-es ETZ-ről írok, mert azt jobban ismerem, a kis ETZ-vel csak mentem.- Nemtudok olyan típusról, amit el kéne kerülni, ha van is olyan, olyat nem találsz itthon
- Vásárlásnál a váltóra kell odafigyelni, menet közben végig váltogatni, meg visszafele, mert tipikus jelenség., hogy a 3-ast nem veszi be (nagy ETZ-nél). De külön felsorolnivalót nemtudok írni, amit tudsz, át kell nézni rajta. A legnagyobb melléfogás talán a főtengelyről leforgott kuplung, mert ott főtengelycsere. Gyári új főtengely fehér holló (és drága) kategória, az utángyártott elvileg használható, de természetesen nincs olyan, mint a gyári
- Az alkatrészutánpótlás tényleg trágya, példának kezdhetjük a féknyereggel és a főfékhengerrel. Egyikhez sem kapsz normális cuccot. Ha a gyári főfékhenger elkezd ereszteni, vedd le róla, és vegyél egy Grimeca másolat főfékhengert. Ha szükséged van rá, itt linkelem Neked, amennyiben Mz-t veszel. Féknyereghez nem kapsz norméális karmantyút és porvédőt a boltban. MZ kupások által lehet venni normális karmantyúkat, de boltban ne keress. amit ott kapsz, azok szemetek. Dugattyúból, hajtókarból kapsz aránylag használhatót (dugattyúból Berta vagy Almot). Érdemes vadászgatni a gyári alkatrészeket bontásokból pl Jófogásról, persze tudni kell, hogy mit szabad megvenni, és mit nem.
- Felújított blokknak sokat ki kéne bírnia. De nem mindegy, hogy Te most itt mire gondolsz? Csak a henger-dugó párosra, vagy az egész blokkra? Egy fúrt hengernek, megfelelő illesztéssel, megfelelően bejáratva 40-50 ezer km-t el kéne mennie. A blokknak többet kéne bírnia
- Arol 2T szintű olajat ne tegyél bele, tulajdonképpen az API-TC szabványnak felelljen meg az olaj (hátulján fel vannak sorolva ezek). Én pl Mol Sprint 2T félszintetikus olajat használok, gyári (1:50) keverési aránnyal. Nem kell sűrűbbre keverni, még bejáratás alatt sem, aki azt mondja, az hülyeséget mond
- Ha nincs agyonkopva a gyári karburátor, akkor 5 liter környékén kéne fogyasztania egy 250-es ETZ-nek. Ha szar a gyári karburátor, akkor az utángyártott új felejtős, mert az még a gyári kopottnál is szarabb tud lenni
Nekem nem gyári karbim van, de 5,3 literrel eljárok túrákon, vagy utassalA 250-es ETZ jobban ajánlanám Neked, mint egy 125-ös vagy 150-es ETZ-t. 21 lóerő, a mai közlekedéshez megfelel, 90-100-as tempót lazán tudsz vele tartani, a tartósan nagyobb sebesség (110-115) meg nem a legjobb neki. Főleg ha városon kívül mennél vele
Pár dolgot érdemes egyből modernizálni rajta, pl elektronikus feszültségszabályzót dobni a gyári mechanikus helyére, a gyári bimetálos irányjelző relét cserélni egy autóéra pl, ami 12 V-os, és még akad pár apróság
Nekem 251-es ETZ-m van, de ebbe sok pénz és meló van, túrákra és napi közlekésre megcsinálva. Kigyógyítva a betegségeiből abszolut megbízható motor
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
dik
őstag
Ez nem kérdés MZ ETZ 250 az igazi!!!!!!!! Ez nem játék kérem.
Na mondom én a francia kolega az azért tud írni majd ha lesz jobban időm átolvasom a biztonság kedvéért jókat ír-e! Meg hátha tanulok belőle...
Az a 150 meg micsoda ne vicceljünk már. Nem rossz gépek azok sem. Nekem haveromnak volt egy 125 annó még lehet valahol meg is van neki szerintem vagy 15 éve nem ment biztos, de az annó 115 simán ment veszett egy masina volt, persze a végét járta már...."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
Nagyvonalak rendben van az írás, de ezt is lehetne bővíteni persze. De felesleges. Röviden vannak nyűgjei amikkel meg kell tanulni együt élni és akkor nem lehet nagy gond. Ennél olcsobb fentartású ebben a kateóriában meg nem nagyon van...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
FeniX-
aktív tag
Köszönöm szépen az összes infót, egyelőre a sajatomat próbálom meg eladni, es meglatjuk, mi sül ki belőle.
Elektronikus fesszabalyzot is bontottan lehet vadaszni hozzá, vagy azt meg lehet venni valahol ujonnan?
Ez a főtengelyről leforgott kuplung dolog pedig tipushiba?[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Annyit tudok még hozzátenni, hogy tavaly nyár végén kicsivel drágábban vettem.
[link] :-)
Még két hete volt egy 3 kiló körül, azzal anno beszéltem is telefonon, mert a csomagtartóján gondolkoztam, hogy megveszem magamnak.
De most úgy látom, hogy a következő már 490.Mondjuk a kékes fényezés nekem is jobban tetszik. Az már szerintem is teljesen irreális.
Én is hajlandó vagyok picit lejjebb menni, ésszerű kereteken belül.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MotoGP 24 - Íme a launch trailer
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest