- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
sdavic01
tag
válasz csabyka666 #300 üzenetére
háát kicsit koszos a tankja de mivel ramaty a tanknak a mentje alul így nem merek vele bűvészkedni amúgy én is figyeltem h nem ömlik a benzin belőle csak csepeg ezek szerint ez a baj ?
-
csabyka666
addikt
válasz sdavic01 #301 üzenetére
Nem biztos, hogy ez a probléma, de akár ez is okozhatja.
Nem kell, hogy ömöljön a benzin, mert elég szűk keresztmetszetű a cső, viszont ha csak csepeg, az semmiképp sem jó. Lehet, hogy már a benzincsapnál valami dugulás van.
MOD: Esetleg onnan megtudhatod, hogy amikor a motor megáll, azonnal elzárod a csapot, és ha az úszóházban sokkal a szint alatt van a benzin, akkor az utánpótlással van gond. Persze, ehhez el kell indulnia a motornak...
Amúgy nem hinném, hogy alapjárat mellett fél perc alatt kikapja a karbiból a benzint...nekem a 251-es szerintem 2 percig is pöfög elzárt benzincsapnál.[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sdavic01
tag
válasz csabyka666 #302 üzenetére
tankot mivel szoktál kimosni ?
-
csabyka666
addikt
válasz sdavic01 #303 üzenetére
Ebben nincs gyakorlatom, csak a hallottak alapján tudom mondani, hogy apró kaviccsal "szokták". Felénk mondják gyöngykavicsnak is. Úgy tudom, hogy a belsejét is be szokták vonni valami anyaggal, hogy még jobban ellenálljon a korróziónak.
De ezt majd egy hozzáértő megmondja pontosan, mert én csak ugatom a témát.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sdavic01
tag
válasz csabyka666 #304 üzenetére
én meg apró anyákkal hallottam hogy kimossák de hogy milyen szerrel meg stb azt nem tudom
-
csabyka666
addikt
válasz sdavic01 #305 üzenetére
Nem tudom, azt én még nem hallottam. Kérdezd meg az MZClubHungary fórumában, ott biztosan tudnak segíteni.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz sdavic01 #305 üzenetére
Legutobb osszel a Simsonom csont egeszseges tankjat kellett kitakaritani.
En ugy tettem, hogy elmentem a csavarboltba es vettem egy fel kilo legaprobb faforgacslap csavart. A tankot atmostam egy le E85-tel, aztan bele a csavar es nitrohigito. Kb fel orat razogatram, forgattam minden lenel.
Ezt ketszer ismeteltem. Aztan meg ket kor E85 + csavar. A csavarokat leszurtem, kimostam es minden kornel visszatettem.
Aztan mar csak siman E85tel. Eddig nitrobol 2l, E85bol kb 3 liter fogyott.
Ha mar eleg tiszta le jon, akkor egy ora szunet, es egy flakon ro55 a tankba, atforgat, var fel orat, megint atforgat. Ezt legalabb 4 korben. Anyagot nem leenged, csak a 4. Kor vegen!Utana egy napot hagyni, es ez utan lehet hasznalni!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #310 üzenetére
Jo lenne az, ha nem oltek volna meg az adozassal. En egy evig jartam vele gond nelkul!
Mz is menne vele megfelelo fuvokazassal es olajjal!
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #311 üzenetére
Igen, ezt is sikerült megfojtani... Bár én nem jártam vele, mégis inkább maradok a benzinnél. Igaz, már az sem olyan, mint amikor ezek a motorok lejöttek a szalagról, de mivel más nincs, hát tankolom a "jó" ólmozatlan 95-öst.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #312 üzenetére
Pedig ezek a mocik a jó kis 86-ossal meg 91-sel (valaki még egyáltalán emlékszik rá) mennének a legjobban.
Szerintem minden gép minimum egy literrel kevesebbet enne, ha minőségi lenne (pontosabban olyan minőségű lenne az üzemanyag mint ami elvárható lenne) az üzemanyag. Csak itt az nem igény... :-(
De kanyarodjunk vissza a jó öreghez. Ma huzatot kapott a nyereg! Hát elég kemény lett, de majd használat közben adja magát!
Ma majdnem az összes vezetékétől megfosztottam az öreget, látom elektromos téren is lesz mit csinálni...
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #313 üzenetére
Elvileg, ha magasabb oktánszámút teszel bele, azzal nem ártasz a motornak, de jobb se lesz tőle. Akkor van a baj, ha előírnak például 98-as benzint, aztán te 95-öst tankolsz bele. Értelemszerűen az MZ-re ez nem vonatkozik. Nem is tudom, talán 86-os benzin van a gépkönyvében?!
Egyszer volt valami akció a SHELL-en, aztán a Simsonba V-Power Racinget tankoltam, de nem lett benne plusz lóerő.
Az ülés az már csak puhább lesz.
Ha lebontottad a kábeleket, akkor nézd át jól, aztán ha valamelyik gyanús, akkor inkább vegyél egy komplett kábelköteget, nehogy később baj legyen.
Hajrá!
Remélem, az enyémet nem kell mostanában megbontani, mert nem sok időm lenne rá...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #314 üzenetére
Ugyan az a baj, mint a Simsonnál. Ezek igénytelen üzemanyagokra lettek fejlesztve, azzal mennek optimálisan. Ezekkel nem igazán, jobban melegszenek és csökken a teljesítmény is.
Ma egy újabb adag alkatrész került a horgnyzós emberhez, sajnos csak jövő héten lesz kész. Cserébe viszont szép és gyári alkatrészeim lesznek.
Addig foglalkoznom kell a tárcsafékkel, szétszedem, kitisztítom a munkahengert és a főfékhengert is, valamint lehúzom a generátor forgórészét, hogy megvizsgáltassam a helyi mágussal.
Az elektromossággal jóban vagyok, azzal nem lesz gond!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #316 üzenetére
Erre a mesterem mondta, hogy hinni a templomban kell... Persze mindenki tegyen belatasa szerint!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #318 üzenetére
Van egy ismerős aki nagyon nagyon benne van Simson - MZ vonalon!
Ő mondta, hogy régebben sokkal jobban mentek a motorjai és kevésbé melegedtek. Aztán mérnök emberekkel való egyeztetés után, az égéstér átalakítását követően drasztikus változás állt be. Az általános 95-sel is megjött az "erő" és nem melegszenek túl.
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #319 üzenetére
Én csak ugatom a témát, nem vagyok gépészmérnök, szimplán logikusan próbálok gondolkodni. Szerintem itt csupán arról van szó, hogy az akkori benzinek ólmozottak voltak, ezért a kenés is jobb volt - értsd. tartósabb motorfékezés során sem ragadt meg a dugó.
A mostani ólommentes benzinekben ez nincs meg, és ezért nem ajánlatos motorfékezni a 2T gépekkel.Nyilván nem arról van szó, hogy amikor a gázt visszaengeded, már rá is kell markolni a kuplungkarra, de tartós lejtőn én biztos nem nyúznám a 251-est. Párszáz méterenként kuplung be - gázfröccs.
Minőségben a mostani benzinek 6000x jobbak az akkoriaknál, csak a körülmények változtak meg.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #320 üzenetére
"Minőségben a mostani benzinek 6000x jobbak az akkoriaknál, csak a körülmények változtak meg."
Hát erre azért nem vennék mérget...
Retro
-
teko99
tag
Sziasztok.
na végre találtam egy mz-s totyikot.
olyan lenne a problémám,hogy a blokkba megy benzin valahol a forgattyúsháznál szerintem,mert örökkén ha kicsavarom a szintjelzőt akkor dől a benzines olaj belőle. és ennek köszönhetően jobboldali dekninél ahol a tengelyen megy át a kuplungpálca ott is nyomatja kifelé az olajat,ill a fordulatszám kivezetésnél is. valakinek van ötlete hogy mi lehet a gubi? a szieringek szerintem jók,mert akkor ugye az olajat befelé cipákolná,és akkor füstölne a moci.
BAZINGA!
-
Petipapa17
csendes tag
válasz Retro DJ #323 üzenetére
Üdv láttam az Mz club topikban a fékkapcsolós kérdésedet és kérdezném, hogy sikerült-e már megoldanod, mert télen tervezem én is annak a kapcsolónak a beszerzését. Nekem van már ötletem hogyan oldom meg de ez majd csak vizsgaidőszak után fog körvonalazódni addig csak elmélkedés.
-
Retro DJ
aktív tag
Upsz, láttátok, hogy megváltozott a topic neve?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Petipapa17 #325 üzenetére
Igen, megoldottam. Az akkutartóra hegesztettem egy ilyet:
A fékpedálra pedig hegesztettem egy rudacskát. Majd lefotózom, ha van érdeklődés!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #328 üzenetére
MZ ETZ 150 / 250 tapasztalatok vagy valami ilyesmi... legalábbis így emlékszem.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
Retro DJ
aktív tag
Na ETZ-s barátaim, itt van néhány kép a horganyzásból:
http://postimg.org/gallery/10a00qjg/
Szépen látszik, ahol nem elég alapos az előkészület, ott gáz van a végeredménnyel is. Sajnos a fékbetét csapjának feszítő lemezét hiába derótkeféztem
Azt is tudni kell, hogy ezek közeliek erős megvilágításban, tehát az apró, vagy láthatatlan hibák is megjelennek... De azért szerintem szépek!
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #333 üzenetére
Ezek olyan esztétikai hibák, amiket csak te tudsz, illetve most már én is, mert megmutattad.
Ha majd összeáll a motor, akkor egészében kell, hogy jól mutasson, szóval egykét apró hiba el fog tűnni az egész motort tekintve.
Nekem például 2 helyen is kicsit horpadt a tankom. A kisebbik alá egy matricát ragasztottam, így az ember nem a horpadásra figyel. A nagyobbik sajnos majd csak akkor fog eltűnni, ha lefestetem a motort, de az még messze van.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #334 üzenetére
Az oldaltámasz távtartóját nem fogom kicserélni, de a féklemez mindenképpen.
Egyébként ebből jó néhány dolog sosem fog látszani használat közben (pl. generátoron lévő alkatrészek), de én így vagyok nyugodt...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #336 üzenetére
A lemezt nem elsősorban esztétikai okok miatt cserélem (de az is lehet, hogy alaposabb vizsgálat után kap egy réteg matt fekete festéket )
[ Szerkesztve ]
Retro
-
-
Petipapa17
csendes tag
válasz csabyka666 #338 üzenetére
Sajnos sosem tudok naprakész lenni a fékkapcsolóból én is nagyon hasonlóra gondoltam a horganyzás sztem jó lett a megszakítóbütyköt én nem horganyoztattam volna gyorsan elkoptatja a megszakító lába szerintem de te tudod. Amúgy jó lesz az aki ennyi időt meg pénzt fordít rá annak általában nem lesz csúnya a motorja
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Petipapa17 #339 üzenetére
A bütyköt csap poénból horganyoztattam le, azt a pár mikront hamar lekoptatja, igazad van.
De hogy ma se legyek tétlen, szétszedtem az első telókat, meg az első féket... van mint csinálni...
Na meg leszabályoztuk a forgórész csúszógyűrűjét:
Kiindulási állapot:Afterparty:
Retro
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #341 üzenetére
Most, hogy sajnos nincs munkam ezzel "mulatom az idot". Februar kozepen indul egy tanfolyam, addig el kell keszulnie a legtobb munkanak!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Tegnap a fékkel, ma pedig a karbival és a generátorral szórakoztam.
Mivel általában nem szokták dicsérni a bolti főfékhenger tömítéseket, ezért egy tömítéstechnikai üzletben legyártották. Biztosan fékolajálló EPDM anyagból. A boltihoz képest drága (500 Ft/db), de ha a fék évekig jól működik, akkor ez nem pénz érte.
Ezen kívül a munkahengert szétszedtem, kinyomattam a dugattyúkat, drótkoronggal letisztítottam a régi festéket és kapott új festést.A generátort átfújtam féktisztítóval, és kezdtem felöltöztetni:
A megszakítót gumikoronggal felpolíroztam, így sokkal biztosabban működik.Szétszedtem a karbit, sajnos tele volt a tankból származó szennyeződéssel. Elsősorban vöröses korrodált lerakódással. Másfél órás tisztítással, mindent áttisztítottam, kompresszorral átfújtam.
Majd még ellenőrizni kell a úszókat és a tűszelepet, de egyébként mostmár rendben van.Végre már nem bontok, hanem építek
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #343 üzenetére
Ha van egy kis felesleges pénzed, akkor érdemes beruházni egy "csatos karbira", állítólag azzal jobban teljesít a 250-es is. Persze nem fog jobban menni, de precízebben tudod állítani, kevesebbet fogyaszt, stabilabb lesz az alapjárat...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #344 üzenetére
Koszi, de ez a karbi nem annyira kopott, es ilyen mocskos allapotban is mukodott. Erzem, hogy jo lesz! Egyebkent ugy tartom, hogy az uj karbi a jo karbi!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz lolcopterlol #346 üzenetére
Kicsit drasztikus...
Miért több fajta szimeringből raktad össze?
Retro
-
lolcopterlol
tag
válasz Retro DJ #347 üzenetére
Hát az lebegett a szemem előtt, hogy többet nem akarok olyan kipufogó csatlakozással találkozni, ahol alumíniumban/on bármelyen menet is van. Ezt is kiszaggatta az előző tulaj belőle.
Mindenhova vitonos szimering került, kivéve a kihajtáshoz, oda csak simát kaptam, de végül is ott könnyen cserélhető. Nem mindegyik szimering a motorhoz való, ami a képen volt. -
Retro DJ
aktív tag
válasz lolcopterlol #348 üzenetére
A főtengelyhez szinte kötelező a viton, a többihez szükségtelen, nincs nagy fordulat.
Retro
-
lolcopterlol
tag
válasz Retro DJ #349 üzenetére
A viton, mint anyag nem csak a nagy fordulatot tűri jól, hanem a különböző ásványi olajokat is. A kék szimering meg hivatalosan csak a vizet bírja. Igazából raktam már össze szivattyúszimeringekkel is Simsont, semmi baja nem lett sok ezer km alatt se. De most úgy voltam vele, hogy ráfizetek még pár százast a rendelésre és legyenek szép barnák.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen