- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz vendingo #6100 üzenetére
en meg a szomszed megyeben (Ajka kornyeke), annyira nem is lehetetlen az a talalkozo
azert arra figyelj hogy a formaja nem teglatest, hanem ives, lehet hogy pont ez jelenti a kulonbseget. az en ulesem ala eppen pont nem fer be (illetve az EU csomag helyere valoszinuleg beferne, de azt nem akarom kivenni)a 7000-es kisebb, gondolom annyival gyengebb is, bar az meg mindig az a kategoria, ami az alkalmi kiserletezot elriasztja, ha nem talaltam volna nagyon jo aron 8000-est, en is a 7000 RS1-et vettem volna
-
vendingo
veterán
Nem is vagy messze. Sokat járok arrafele (doba, somló...)
Van motoros rokon ajkán is.
Pl. hétvégén is megyek dobára rokonokhoz, de kocsival.
Motorral biztos nem járok arrafele mert jelenleg nincs rendes ruhám :-(Ha a szerszámkészletet kiszedem akkor tuti befér a 8000-es, de magamat ismerve, tuti akkor kéne belőle valami.
Te hova teszed, ha nem fér be az ülés alá?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
alvaro
senior tag
Tekintettel a szíjra és a hőmérsékletre (9-10 fokban nem kell kesztyűfűtés), ma Ciliegiával jöttem munkába. Nem szeretem ezt csinálni, mert összezavarom shiNIN kilométereit rajta, mindenesetre igyekszem, hogy az átlagát ne rontsam
-
Daywalker
addikt
Nah megjöttem a mozaikból...reggel 5-re mentem, kb. 6-kor kezdtek neki a munkának és 7 után picivel végeztem úgy, hogy előttem volt még valaki. Kb. le se szarták, megmérték a fékeket, ránéztek a pilácsokra, ellenőrizték a számokat, lefotózták körbe és ment rá a plecsni. Fél 8-ra be is értem a melóba.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
Ez nagyon laza. Nekünk eddig 3 alkalomból kettőnél kellett órákat várni. A Mozaik utcában valami informatikai probléma volt, amikor pedig "remote" műszakiztattam Csepelen (a szerelőm bütykölt rajta és vitte el), akkor meg a villám vágott a szomszéd trafóházba
Most ősszel Fehérváron gyors volt, még a fék se érdekelte őket. A láncvédő bezzeg...
Juteszembe, járatos valaki a műszaki alkalmasság jogi útvesztőiben? Konkrétan a szíjhajtásról láncosra alakításnak milyen mellékhatásai vannak...? A lánc valahogy tudott jelezni, hogy kezd elhasználódni, és nem párszáz kilométer alatt hagyta el magát, ráadásul kommersz és bármikor beszerezhető, megelőzendő a kiesést.
-
doc
nagyúr
válasz vendingo #6103 üzenetére
nah, en meg itt elek szinte a Somlo labanal (konkretan Noszlop), kicsi ez az orszag
a tarcsazarat nem szoktam magammal vinni, ha pestre megyek ott zart garazsban van a cegnel, szuleimnel siman az utcan parkolok (az ablak elott), ha ugyintezni megyek Ajkara akkor fel orara siman ott hagyom a parkoloban
ha meg vinni kell (pl. strandolni megyunk, stb) akkor meg ugyis van mas cucc is hatizsakban/top case-ben, szoval elfer
-
latyak17
tag
Srácok annyira elgondolkodtam azon, hogy eladom dt 50 et meg ballagási pénzeket összerakom és veszek egy 125 ös vagy 250es bringát (legalábbis papíron vezethető legyen) mindenképpen supermotot szeretnék olyan 500 körül, szerintetek milyen legyen?
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
latyak17
tag
válasz boogie84 #6113 üzenetére
Városon kívül egyáltalán nem járok nekem sajnos/szerencsére nincs időm túrázni és nem is vozn annyira mint akár egy kis pálya vagy városban de én még a gyorsulgató korszakomba vagyok
supermoto kevés városon kívül vagy?
amúgy utálom ha nem egyedül mehetek, ha már valakivel megyek akkor már nem úgy megyek ahogy egydül szeretnék mert mindig figyelnem kell rá hogy hol merre mit téblából és nem kevés robogós balesetet láttam ahol 6an feszültek városba egyik satu többi meg csitt-csatt
nem is szerettem sose
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #6115 üzenetére
Városban próbáltam a KTM 690 Duke, 690 SM, 990 Superduke, 990 SM modelleket. Tetszett, de nem az én világom. 690 Duke gyenge. Nem látom túl sok értelmét annak h városban motorozzak!
Az tény h utána felültem a saját motoromra és majdnem elestem a parkolóban a kormány szöge miatt. Könnyen megszokható az egyenes kormány. Kényelmesebb, de nem az én világom. B motornak vagánykodni elmenne, néha.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Daywalker
addikt
Jut eszembe, ma többször is belefutottam a problémába, illetve tavaly is volt hasonló esetem, hogy súlyérzékelővel ellátott lámpa van, ami egyszerűen nem érzékeli a motort. Mindig próbálom ide-oda gurítani rajta a gépet, várok akár 3-4 lámpaváltást is, de semmi. Persze másfele meg nem lehet menni.
Szerintem ez rohadt bosszantó, mással nem fordul elő? Velem egyre sűrűbben."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #6118 üzenetére
Párszor velem is fordult már elő, szerencsére idén még nem. Ilyenkor előrébb gurulok (általában ezek balra lekanyarodós lámpák, viszonylag védett), vagy le szélre, hogy egy autó rá tudjon gurulni.
Amúgy tudtommal nem súlyt, hanem mágneses teret érzékelnek indukciós hurkokkal.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Naja, ez jó terv, de múltkor pl. a Nyugati mögött akartam elmenni balra és nem jött senki 3 lámpaváltás alatt, ma pedig az NKH-tól jöttem ki és ott jobbra-balra ilyen lámpa van. Ott sem túl sűrű a forgalom, kvázi nem jött senki. Idén legalább 3-4 alkalommal fordult elő úgy, hogy ebben az idényben kb. 220 km-t motoroztam.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jó te nem vagy pösti gyerek Ezekből az alkalmakból csak egy történt Egerből hazafele jövet, a többi mind pesti esemény
MOD: más téma...most hívott az asszony bátyja, hogy egész délelőtt rajta felejtette a Marauderen a gyújtást és most nem indul, tolásra (eléggé lejtős utcában való lendülettel) se nyikkan meg. Lehet, hogy nem csak az akkut nyírta ki ezzel a manőverrel, hanem mást is?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6128 üzenetére
Hja, én is ezt mondtam neki, bár ebben kb. 0 ECU van, mert karbis. Amúgy meglepő, de a 250-est totál lenullázott akkuval is be lehetett "tóni" Pedig ott annyira kakukk volt az akku, hogy ha leállítottad, akkor még a csomagtartót sem tudtad kinyitni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6130 üzenetére
Jó igazad van, mert az enyémen is van CDI.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #6131 üzenetére
cdi a gyújtásod fajtája.
a fekete nagy dobozban van a gyújtásmap, ami fojtószelepállás/ fordulat/motorhőmérséklet/sebességfokozat alapján választ ki egy előgyújtást.vagy ha ugyanezt akartad írni akkor ja
vagy ha megnevezéssel van baj, akkor végülis jah, az injektorosnál hívják ecunak
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #6133 üzenetére
Igen, CDI box, az amiről te is beszélsz A lényeg, egyrő' beszélünk.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
cochy
tag
Picit régen jártam már erre, ráadásul segítség kéne.
Szóval beköltöztünk a belvárosba - mer az jó. A Hegedűs Gyula utca 50 környéke a 13.kerületben. Az a gondom, hogy nem tudom hovatenni a mocimat, ami jelenleg egy ER-5.
Keresek valami parkolót, garázst, udvart, ahova le lehetne rakni a gépet és nem kérik el a fél havi fizetésem. Minde nap használnám a gépet, szóval valami pincébe nem szivesen raknám le, mert fel is kéne onnan hozni. Igazából bármilyen megoldás érdekel.
Ami ajánlatot eddíg kaptam, az ilyen 12K körül volt havonta.
Van itt a sarkon egy irodaház a Victor Hugo utcai kereszteződésben, ott áll egy pár motor, de csak az tarthatja ott akinek van bérleménye az irodaházban.
Szóval.. nemtudom valamelyikőtöknek van-e errefelé valami érdekeltsége, de most nagyon jól jönne valami kis help.
Köszönöm előre is. -
lujo10
aktív tag
(#6135) cochy: Én meg még soha
Nos, tulajdonképpen én is segítséget szeretnék kérni, jelenleg motorvásárlás előtt állok (sok éves kihagyást követően ismét nyeregbe pattannék), eddig az ER-5, GS500E és CB500 szinten gondolkodtam, azután a napokban megláttam ezt a gépet. Tetszik is a kicsike (de nagyon), de az a gondom, hogy a neten hosszas keresgélést követően sem igazán találni róla semmi hasznosat, tehát ha valaki tudna róla valami bővebbet annak igazán örülnék (mondjuk az szinte borítékolható, hogy alkatrész az nemigen van hozzá).
Üdv
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
stifi
senior tag
ne viccelj, a havi 12k teljesen rendben van budapesten, sőt még azt is megkockáztatom hogy baráti.. ha ezt sokallod, én inkább helyben próbálkoznék, például a 12k-t elfelezni egy másik motorossal, hivatkozva hogy 2 motor 1 helyet foglal, de ha ezt nem ajánlották fel automatikusan (értsd: eleve 6k-nak kéne hirdetni motoroknak), akkor ez lehet bukó..
a másik: oltári pangás van az ingatlanpiacon (az irodaházbérlet fronton is), szerintem ha megkeresed az üzemeltetőjét az irodaháznak (nem a szekust aki nem enged be mert "csak bérlőknek", hanem azt, aki bérbe adja az irodákat), akkor tuti benyalnak szíves örömest hogy adjanak neked pénzért egy helyet a garázsban.. de az irodaházakban olyan 100 EUR/hó a parkolási tarifa, jól kell tudni alkudni ha a 12k-t sokallod!remélem segítettem
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Hmm, mintha a Westend mélygarázsában láttam volt egy csomó motort egy helyen, "állandóra" parkolni, esetleg meg lehet azt is próbálni, bár tény, hogy jóval forgalmasabb.
Amúgy meg Pesten 12 K Ne viccelj! Irodaházakban 100 eurót (sok helyen plusz áfa) kérnek el havonta egy autós helyére. Én is a volt melóhelyem mélygarázsában tartottam egy ideig a gépet, ott is 12 ezret kértek el egy hónapért. Ezért nem autós helyet kaptam, hanem voltak kisebb helyek, beugrók stb, ahova be lehetett tolni.
Szóval a 12 K rendben van, és az még az olcsóbb kategória. Valószínűleg az autós hely ennél jóval drágább, a felezős meg nem fog bejönni. Max azt mondják, hogy ha te hozol még egy embert, aki ebben érdekelt lehet. Sajnos lefutottam ezeket a köröket én is.Az egyetlen amit tudsz tenni, hogy ha nem adnak ki külsős embernek, csak irodaházi bérlőnek garázst, hogy keresel ott egy céget, aki hajlandó neked bérelni egy helyet, amit te kifizetsz nekik. Én ezt is kipróbáltam, így 8 K-t kellett fizetnem egy másik helyen. Szerencsére már nincs rá szükség, amúgy is utáltam gyalogolni egy csomót a 40 fokos melegben nyakig bőrben, de nem volt más választás.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
cochy
tag
válasz Daywalker #6138 üzenetére
Hát jah, igazatok van.
Vidéki gyerek vagyok, ahol van hely bőven. Nem kell minden centiért megharcolni, ez az amivel lassan tudok csak azonosulni. A 12K ahogy körbenéztem valóban nem sok, de a srác motoronként kér érte ennyit és 1 autós parkolóba 4 motornak kell ezért az árért elférni.A többi tippet meg köszönöm mindkettőtöknek, próbálkozok.
Most egy ház udvarában van, de "tűzvédelmi okokra" hivatkozva nem tarthatom ott. Nem tudom mennyire biztonságos utcán tárolni a gépet, egy ideig lehet megpróbálkozok vele.
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #6145 üzenetére
hát én amennyi fazert néztem mikor motort vettem, egyiken sem volt matrica. aztán amelyiken először volt matrica azt meg is vettem persze nem a matrica miatt de azért jelent(het) valamit...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
lujo10
aktív tag
Nem rossz, de szerintem nem egy 79 lovas géppel kellene újrakezdenem
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
vendingo
veterán
Én egy 3 lóerős robogóról ültem át egy 75 lovas motorra szinte 0 tapasztalattal. A moci ráadásul meg is van kicsit húzva teljesítményileg. Egyenlőre élek, a jobb csuklón van a lényeg
(bevallom őszintén, néha kicsit fosok rajta )Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs