- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5048 üzenetére
sedici 16 millába került, és nagyon kevés gyártódott le belőle. NR ugyanez a kategória. mennyi készült belőle? 250 db?
Panigale meg a zászlóshajója a Ducatinak tudtommal. az 1199. leváltva az 1198at. mint régen a 998 at a 999 váltotta. Van belőle S meg R. nem ugyanaz a kategória.a GP hez visszatérve a 800 köbös motorokat azért vezették be, hogy ne haljanak halomra a pilóták, igazából lassítani akarták a gépeket, de valamiért az lett, hogy a kanyarsebességük nagyobb lett 1000 hez képest. annyira nem láthatunk bele, milyen szabály miért lett, ezért én nem is fogallkoznék ezzel a részével a dolognak, mindenesetre mindennek oka van.
egy márka mit tehet meg, meg mit nem. picivel okosabb emberek ülnek ott, akik eldöntik h a palettán mi legyen. mi nem végeztünk semmilyen piackutatást, nem ismerjük a fogyasztási kultúrát az országokban, nincsenek olyan ismereteink, millió dolgot nem ismerünk. Ezért egy sör mellett lehet ezt beszélni, meg a politikáról is, csak nincs alja
valaki mondta, hoyg ezek nem ugyanazok a ajapánok, mint régen. én erre azt tudom mondani, hogy de. csak mi lettünk öregebbek, meg a világ változott.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5052 üzenetére
v5-ből ugyanúgy tudtak volna csinálni zászlóshajót ha akartak volna, mint ahogy a ducati erre képes a mai napig. nem akartak vagy nem tudtak, mindegy is. a japánoknak alapvetően fogalmuk sinsen mi a presztizs és mi a zászlóshajó.
értem én, hogy mit akart a dorna, de faszságot csinált. mert nem azért csinálta hogy ne törjék agyon magukat a pilóták, hanem költséget csökkentsenek. pont az ellenkezője történt. azt pedig nem lehetett volna túl nehéz megoldani, hogy a teljesitményt szabályozzák egy szűkitővel. ezt már milliárdnyi más versenysportban tudják, már ha feltétlen ez kell.. bukta lett az egész és az utolsó évek egy nagy pöcegödör lett ahogy van, ez van.
1-es bekezdés megint csak. azért mert ott ülnek menedzsmentben ettől még hibázhatnak. hibáznak is. meg is szivják. előre menekülés és innováció helyett középszerű modellek, fapados futóművek, semmi motorfejlesztés, lemaradás és romló minőség. szóval nem, nem okosabb emberek ők, nyugodtan elhiheted. láttam már menedzsmentben idiótákat legfelül, azért mert ott ül, az nem egyenlő azzal, hogy érti is amit csinál, vagy tudja mire van szükség és hogyan. goshn jó példa arra hogy kell egy céget gatyába rázni, szétcsapta a japókat a nissan-nál, a sok töketlenkedőt, azóta jobban is állnak, van olyan presztizsgépük mint senki másnak (r35), a szubkultúra pedig megteszi a lényeget, szájról szájra terjed a gép képessége. nincsen más modell az utolsó években a megjelenése óta, ami ennyire képes lett volna az utolsó 15 évben egy márkát meghatározni a semmiből. szóval ez elhatározás, tudás és hit kérdése, nyilván valóan a hondánál jelenleg nem ilyenek ülnek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5053 üzenetére
V5 ből szerintem nem, mert a V4 is drága technológia, de most inkább hagyjuk.
abban igazad van, hogy egy olyan cégnél, ami tekintélyelvűségre épül, történhetnek nagyon csúnya dolgok. de ha irányban vannak akkor meg nagyon jó.
nem annyira az eszét akartam volna kihozni a vezetőknek, hanem amit nem látsz, hogy milyen összefonódások vannak, meg érdekkek. Amilyen döntések ebből születnek, azt kívűlről úgy tűnik, agyatlanság, holott nem ismered a helyzetet, hogy kinek mennyire fájna az, és általában mindennek van oka. ennél többet nem tudok én sem az egészről, csak ezt figyeltem meg. lehet nem így van.
ettől függetlenül nem tudom figyelmen kívűl hagyni azt, hogy egy magyarországi topicban egy magyarországi- nagyonidézőjeles és nem pejoratíve mondom!!! - huszonhatodik senki (én is) mondja meg éppen, hogy a Hondának mi legyen az üzlet és modellpolitikája, aki ráadásul nem is ebben az iparban dolgozik. (én sem)
nem fura?
és mi mondjuk meg, hogy ki a hülye, meg ki nem. Úgy, hogy ebben az országban 90 óta van tulajdonképp autó.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5054 üzenetére
en mar mondtam tobbszor h be kene zarni a topikot
vagy legalabb atnevezniaz a baj h a trendek neha gyorsabban valtoznak, mint a fejlesztes uteme. ha 0-rol akar valaki csinalni valamit, akkor nekiindul. rossz esetben minel nagyobb a ceg, annal lassabban. otlet -> qvasok felesleges miting -> doksi hegyek gyartasa -> qvasok felesleges miting -> prototipizalas -> qfm -> tesztek -> qfm... es akkor meg nem is gyartottak semmit.
es mire elkeszulnenek vegre az elso tesztelheto darabok, elment a ceg mellett az ido. a legrosszabb talan ilyenkor az, amikor az eredeti koncepcioba megprobaljak belehekkelni az aktualis trendeket v kovetelmenyeket.
csoda h nem ertjuk miert az a vegeredmeny, ami? -
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #5055 üzenetére
Szerintem egy kicsit fordítva látjátok a dolgot.
ők eldöntik mi lesz a trend, kb 5 évvel előre meg vannak tervezve a dolgok. Nem lehet néhány hónap alatt letervezni egy autót, vagy motort.
A marketing nagyon sok dologra képes.de ehhez sem értek, csak amit összeolvastam abból gondolom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5056 üzenetére
lehet igazad van.
a kerdes csak az h az adott ceg eleg nagy-e hozza h diktaljonmod: perszehogynemlehet par honap alatt. pont ezt probaltam leirni
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #5057 üzenetére
nem értek hozzá, úgyhogy én lelépnék ebből
de végülis jó volt a vita, csak a talponálló, meg az alkohol hiányzott.Jaaaah,
erről az egész hozzáállásról ez a belga szám jutott az eszembe.szerintem annyira megmondja a frankót, amit most csináltunk. Bámulatos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #5058 üzenetére
na igen. vannak temak, amit lehet merni, ertekelni, tapasztalatok alapjan megbeszelni.
meg vannak az ilyenek
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5058 üzenetére
Van még ott a belgán kívül pár ember. Mr.Busta, TM, Siska, Deniz meg Fanka stb.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5054 üzenetére
ez csak pénz kérdése és akarat, csak ismételni tudom magam főleg a hondánál, mivel nem csak motor és autó gyártásból él.
mentségemre legyen mondva, éveken át dolgoztam autóiparban és most is olyan cégnél gürcölök, ahol bizony van rálátásom menedzsment döntésekre (jelenleg csak kontinens szinten), mivel én is befolyásolom őket a véleményemmel és a tanácsaimmal, nem ismeretlen terület és egyre inkább e felé orientálódok hosszú távon. szóval többé-kevésbé tisztában vagyok az érdekekkel, a belső feszítésekkel, büdzsé ellentétekkel, budget cut-tal etc. én nem tekintem magam kocsmás talponálló okoskodónak ebben a kérdésben, ha az lennék, nem tartanék itt.egyszerűen nem vagyok kishitű, ez egy iszonyú rossz magyar szokás. tudod, hogy csak a magam nevében beszélek, és nem szent írás amit mondok, ennyire ismersz azért, de a saját tapasztalataim alapján tartom magam ehhez
amúgy meg már kéne tolni egy pár sört, motormentesen valamikor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5056 üzenetére
ez így is van, közép és hosszú távú stratégia, de egyet tennék ehhez hozzá: igenis el lehet kapásból az elején rontani, mégpedig a board ülésen, mikor kitűzuk a közép és hosszú távú célokat. és jelen esetben a hondánál ez tökéletesen látszik már, hogy rosszul döntöttek, maradjunk az 5 évnél.. a megbízhatósági statisztikák, vásárlói elégedettségek, a tqm romlás, a teljes modelpaletta kinyírása ami a hondát naggyá tette, az imageromlás, az olyan hibák amik 2002-2005 előtt egyszerűen elképzelhetetlenek és elfogadhatatlanok voltak.. most itt vannak. minden erre mutat.. ez tény sajnos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5063 üzenetére
milyen edzés? hétköznapra vagy hétvégére érted?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
- = Zk = -
félisten
válasz Topiccsendőr #5065 üzenetére
na szevasztok...
vettem egy robogót, semmi extrát. Honda Dio AF05.. elméletileg ez. max képet tudok mutatni róla, azt is qrva nehezen találtam. na mindegy.
kérdéseim volnának ezzel kapcsolatban.
vki tud használ ámde olcsó boltot/bazárt stb ahol ehhez beszerezhetők idomok kiegek stb.
szakmai fórum tipp is jöhet, nem árt okosodnom" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
DigitXT
félisten
válasz - = Zk = - #5066 üzenetére
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5065 üzenetére
ok, hétvége még jó lehet, viszont nekem a hétköznapok kvázi esélytelenek. talán péntekre a göncöm is megjön, de lehet, hogy nem. ha faterom nem motorozik hétvégén és le tudom nyúlni a ruháját meg a bringáját, akkor eltudok nézni, ha nem akkor csak következő hétvégétől tudok szezonolni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Nnnah. Stage 1 es tuning is megvan.
87 ről 81 kilóra sikerült lefogyni. Szezonra talán megvan a 79 isNem menekülsz a csendőrség elől.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #5069 üzenetére
en is 16-ot fogytam tavaly tavaszra, megtáltosodott a bandit.
-
Newyorker
addikt
SUZUKI Address TUNE robogó bontásra (összes alkatrésze megvan) BEÁRAZÁSÁT kérem!
Bontásra ítélt SUZUKI Address TUNE robogó beárazásához kérném a hozzáértők segítségét! A robogóhoz minden alkatrész megvan, egyben bontásra lenne eladó!
MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 49 ccm, 1 hengeres álló motor, 3 Le léghűtés, automata váltó, tárcsafék elöl, dobfék hátul, 70 kgA képek illusztráció alul, de új korában így nézett ki, pótféklámpa, tanninkipufogó stb stb!
★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #5078 üzenetére
most csalódtam, mindjárt bealszom, most jön egy másfél órás telkonf, gondoltam hangosan felröhögök előtte...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mizsala
csendes tag
Sziasztok!
Fehérváron bérelnék garázst. Egy kicsi, de biztonságos helyen lévő is elég lenne, mivel motort tárolnék ott.
Esetleg csatlakoznék motoroshoz a garázsába, vagy társulnék valakivel közös bérlésre.
Érdekel valakit, vagy tud valaki ilyesmi lehetőségről? Esetleg ismerősi körében hasonlóban gondolkodik valaki?Köszi:
Mizs -
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bandus99
őstag
Sziasztok!
Meg tudna nekem mondani vki hogy is van ez az uj konnyitett motoros jogositvany szerzesi lehetoseg?
Ezzel 125ccmig lehet kozlekedni ugye?
A szemeylszallitashoz mi kell ? Melyik motoron lehet szallitani utast?
Kit lehet szallitani? Eletkortol fuggo, vagy magassaghoz van kotve?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Bandus99
őstag
Ez termeszetes, csak eppen azon gondolkodom merre induljak el, elinduljak-e egyaltalan
Regebben motoroztam, amig tonkre nem ment, aztan csalad es mar keves a segedmotor ezert auto. Viszont ha most (ill. hosszutavra gondolkodva) lehetoseg van vizsgara szemelyszallitasra (gyereket varosban nem nagy tavolsagra), akkor mar megint alternativa lehet a kocsi mellet ez a 125ccmes motor.
Ahhoz hogy ezt at tudjam gondolni elosszor is meg kellet kerdeznem hogy is van a jogi hatter,
Azt kb felmertem maga a vizsga optimalis esetben 30e ft
Meg utana kell neznem kb mennyibol johet ki egy elfogadhato motor annak fentartasa es lehet szamolgatni.Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
stifi
senior tag
válasz Bandus99 #5091 üzenetére
ha motorztál már valaha (értem ezalatt a váltós motort) akkor csak matekoznod kell, hogy megéri-e ez az egész történet neked. 30ezerből biztos, hogy nem úszod meg, abból kiindulva hogy az összes jogsiközpont hazudik és számtalan rejtett költségről hallgatnak, gondolom itt sincs ez másképp... valahogy az összes tanfolyam a duplájába kerül mire végez az ember, talán itt az 1-2 napos képzés miatt több esély van rá hogy nem fogsz százezreket fizetni..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
szégyen szemre be kell valljam, piszok jó az integra robogó. elfogadnám. kellően nagy, gyors, jól fékez..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Newyorker
addikt
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest