- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vakondvok
tag
Hát, postás Simson-nal tanultam (postás voltam ), ezzel 3-4 évet jártam télen, nyáron, esőbe, hóba stb., ezzel azért elég rutint szereztem, aztán volt egy Keeway X-Ray-em, amit másfél évig volt szerencsém használni, mert ellopták tavaly.
Így most, hogy jött a B125, ugye kihasználtam a dolgot, hogy ha majd veszek motort, akkor már rendszámosat, amin 2-en is mehetünk.Amilyen ritkák a vizsgaidőpontok eléggé elhúzódott a dolog, mert januárban voltam elméleten, februárban kaptam időpontot márciusi KRESZ-re, majd mára a forgalmi vizsgára (ha rajtam múlt volna már rég meglenne)
Az oktatás az 2-3 óra volt. Majd a rutin 1 óra és a forgalomban is 1 óra volt, illetve a mai ~50 perc, kicsit izgultam, hogy nem lesz-e kevés átszokni a tanuló vezető stílusba, de végül is elég volt. Különösen "mókás" volt, hogy végig esett az eső és majd szétfagytam
(azt mondta, a vizsgabiztos, hogy vegyem föl kicsit jobban a forgalom ritmusát és menjek gyorsabban - mondom, nem kell engem félteni, de egyszerűen vizsgán nem mertem a "civil stílusomban" menni )Ha új motort vennék, akkor Keeway RKV 125, vagy használtban Yamaha-kal és Honda-kal szemezgetem, de most sajnos nincs rá keret.
Amúgy most célom, hogy különbözetivel A-ra menjek és akkor már bővül a leendő motorok köre, de akkor is olyan 250-400ccm körülieket nézek.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz NINJA_V #6602 üzenetére
az konkrét..
nekem 26k km ment a láncomba, amikor vittem cserélni a szervizes ahogy odamentem egyszerűen leemelte a láncot a lánckerékről... pedig előtte 1000 km-rel még alig volt megnyúlva, de utána nagyon elkezdett, mondjuk ez jellemző a láncokra.. nem szívesen esnék el ahogy a kolléga a videóban 100-150-es tempónál egy beakadt láncnál, ami ráadásul ki is filéz ha felfelé repül, vagy beakasztja a hátsó kereket.. gyász..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
A Hyo gyári láncát 15k-nál le kellett cserélni, annyira nyúlott már, hogy ilyen 700km-enként kellett utánaállítani. De ez így is sokkal jobb volt, mint amit a szíj produkált: sokáig ugyanúgy néz ki, aztán amikor nekiállnak lazulni a fogak, 2-300km, és hopp, már hiányzik is 6db... közben meg valami 10 napra előre tudtam csak csereszíjat szerezni, és isteni szerencse, hogy kellő szakértelemmel, szerszámkészlettel és idővel ellátott eladótól, hogy ott helyben át is tudjuk szerelni... sajna nem olyan, mint a lánc, itt ki kell venni a hátsó lengőkart a cseréhez.
Pedig nagyon jól néz ki, és mérsékelten különc dolog, amit értékelek
-
.mf
veterán
Most biztos nem találnám meg, de juhtyúkon láttam már olyan videót, hogy két motoros egymás mögött, hátsó kameráz, elsőnél valami mint puskagolyó kirepül hátsó felé és elkezd lassulni, majd félreáll. A hátsó szerencséje, hogy nem pont mögötte ment, mert különben eltalálta volna a lánc.
Párezer km. volt még csak benne, de a tulaj sosem fújta még....... áááVakondvok: grat! Két személyre viszont a 125-öst gyorsan kinövöd, ugyan kategória szerint avval már lehetséges a személyszállítás, de gyakorlatban még kevés az ereje hozzá.
Alvaro: mi? azért a nyamvadt szíjért a teljes hátsó lengőkart? Elmebeteg, hogy lehetett ilyen szar konstrukciót utcára engedélyezni...
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
a nem fújkálástól nem lesz pár ezer után ez. Nagymotoroknál O gyűrű tartja a görgőknél a kenőanyagot. amit a külsejére ráfújsz, az max a heveder-heveder, heveder-lánckerék közé kell, a görgők csapok között ugye eleve van kenőanyag, a görgők a lánckeréken meg gördülnek, ott még súrlódás is alig van. Kivülről oda kenőanyagot be nem viszel.
versenyláncoknál, meg kis köbcentiseknél nincs o gyűrű, hamar gallyra megy, de utcai használatnál tokozottak ezek a láncok a védelem érdekében.nem azt mondom, hogy nincs értelme fújni, de nem akkora a jelentősége, hogy néhány ezer után kiderüljön.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
Uraim, a zidőjós kuruzsoldalak szerint a hét további részén végre jobb idő lesz (16-20 fok is, kevesebb eső, s motorozáshoz sztem pont jó kicsit felhős-napos). Szombat vagy vasárnap Kecskemétring? (Illetve most részemről péntek is lehet)
Viktor, szabad a pálya?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
senior tag
Ez a láncnál gyári hiba kellett legyen, vagy alulméretezett lánc volt azon a motoron (motorteljesítményhez mérten), mert szabályosan ilyen nem létezik, hogy pár ezer Km-en bármiféle fújkálással vagy anélkül elszakadjon.
Ami szerintem egyáltalán mérce lehet egy lánc állapotáról az az oldalirányú elmozdíthatósága (megfogva a középen az alsó ívén és ki-be húzva megmérni a kimozdulását), a láncszemek gördülése (pl merev, vagy nem nehezen fordul el) illetve a hátsó kerék milyen pozícióban van a lengővillán a szükséges feszességhez.
[ Szerkesztve ]
-
Boxer001
veterán
-
-
ALI_G
veterán
-
shiNIN
tag
Nekem nem kéne szíj. Véleményem alvaróéval egyezik meg, cool meg különlegesebb, de a lánccal semmi baj nincs és komoly előnyei vannak a szíjjal szemben. Olcsóbb is. Legalábbis az ugyanannyi km-en elhasznált rendesebb láncok a BMW szíjhoz képest, még ha megfelelő helyről veszi is az ember az utóbbit. Alvaro megfogadta, hogy kímélni fogja a jelenlegit. Nem tudom, az a pár bumpstart mennyit árthatott neki... Én a sajátomon gátlástalanul csinálhatom, simán megy és láncom van
S lehet, hogy a láncnak van hangja, én nem szoktam hallani. Teresa szíját olykor igen De nekem a vibráció se tűnt fel, amíg nem figyeltem direkt. Pedig az van mindkét motoron. Viszont nem kell aggódnom, hogy epekövem lesz
Egy rakás motorozáshoz tartozó dolgot nem érzek problémának, amitől egyesek megőrülnek. Pl. a zárt sisak is ilyen. Nulla hátránya van számomra a nyitottal vagy felhajthatóval szemben, előnye viszont akad. Nem tudnék másfélét viselni. -
alvaro
senior tag
Szett? Azt inkább ne is kérdezd. Szerencsére nem kell minden egyszerre. A szíj ára 66k, a hátsó szíjtárcsa 91k volt legutóbb, mikor rendeltem (mert az ebayről feléért vett nem ért ide csak másodszorra ). Az első tárcsa nagyon strammnak tűnik, az még mindig az eredeti van fenn. Most a harmadik szíj kicsit használt, szereléssel együtt 40k-t adtam érte, meg a 3 tűgörgős csapágyért.
Az első szíj 63k-t bírt, a második 41-et.
A hátsó szíjtárcsa 82-t. Az első 104 után még köszöni szépen. -
.mf
veterán
Na újra itthon, kezdett már hűvös lenni
Srácok, ma csodát láttam. Mentem be a városba, látom Múzeum körút vastagon áll. Gondoltam kerülök akkor Üllői - Nagykörúttal. Azonban az Üllőin is ugyanúgy sor fogadott. Viszont: ugyan mást motorost nem láttam, és én se messziről hallhatóan bőgetve közeledtem, de az autók olyan szépen álltak, középen bőséges-kényelmes helyet hagyva, hogy alig győztem köszöngetni. De komolyan, akár még két robesz is elfért volna, az egész Üllőin végig tudtam gurulni a Nagykörútig, úgy, hogy csak a lámpák miatt kellett megállnom -- pedig a kocsisorok szinte álltak vagy csak lépésben mentek. Motorosokkal-szembeni-figyelmesség világnapja volt? Hirtelen megjavult a pesti közlekedési morál? Szinte még most sem hiszem el. De remélem ez egy javuló tendencia újabb (nagy) lépése
Hazaértem, s gondoltam még azért lenne kedvem egy kicsit motorozni, csak már sötét van, úgyhogy csak pár km-t kerültem a város körül. Aztán kezdtem érezni: nem csak sötét, hanem azért hűvös is van, ugyan az aláöltöző felső jól szuperált, de a lábam és a kezem már kezdett fázni a városhatáron túl, aztán nézem kb. 6-8 fok lehetett.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Varoz
őstag
De remélem ez egy javuló tendencia újabb (nagy) lépése
és akkor belelógott a kezed a bilibe.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Daywalker
addikt
Végre...kezdődhet itt is az Audi-BMW párharc. Nyilván amúgy lesz hátulütője is a dolognak, mert ezek után a Duki sem lesz már a régi Duki...de lehet, hogy ennek majd örülni is fognak (megbízhatóság?).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
én örülök ennek, feltéve ha ezzel nő a ducati-nál a TQM, a megbízhatóság, bővül a szervízhálózat és az alkatrész ellátás, a szolgáltatás minősége, akkor talán tényleg elérhető lesz egy használt szép 1098-as idővel
remélem azért a ducati ducati marad és nem lesznek 4 karikás átmatricázott motorok..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
akkor lehet átnevezi az audi a motort, ahogy a bömös is tette (nem tudom kit vettek meg anno, de vkit biztos, nem hiszem hogy 0-ról építettek volna motort)? előnye meg hátránya is lenne...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
TayRol
veterán
válasz Integra #6634 üzenetére
de azert az AMG Diavel furcsán mutat a kínálatban.
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #6637 üzenetére
nincs bmw-m, nem értek hozzá, de azért azt tudom hogy már a 2. vh-ban is gyártottak motort, nem ma kezdték.
Integra: első motorkerékpár 1923, najó, nem szóltam
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #6630 üzenetére
75k?
szerintem ez is tipikusan az az alkatrész, amiből nem szabad gyárit venni.. jobb minőségűt kapsz 25-ért szerintem, aminek a csomagolásán nincs Yamaha / Honda logo.másik példa: gyári NGK gyertya, 8800.- Ft a Hondánál.
Ugyanaz a cikkszám Honda-logo nélkül boltban 3750.-, és mindenben ugyanaz a termék..Mondjuk viszont egy tömítésből nem vennék utángyártottat, ahogy gumiból sem futózottat vagy öreget..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
Valószínűleg az.
Ha ez a szíj nem dobja el magát 40 ezer után, mint az előző, akkor mondjuk nem olyan vészes, de most épp nem örülök.
És, mondom, a legjobban az zavar, hogy nem olyan, mint a láncnál volt, hogy tudtuk előre, hogy le kell cserélni, de azért még állítgathattuk néhány ezren keresztül a következő szervizig, nem az volt, hogy hoppá, baja van, azonnal cserélni kell, amihez jaj csak bírja ki ezt a pár napot(!), meg volt, hogy inkább nem is vele mentem dolgozni, csak hogy a döglődő szíjat kíméljem - ilyen kiesések talán megengedhetők egy hobbijárműnél, de nem napi használatban.Azt egyébként nem tudom, ha a Wallisnál rendelek alkatrészt, mennyibe került volna, fórumos boltos ismerőstől szoktam. De addig jó nekem
szerk. azt nem is mondtam, hogy ha mondjuk Dél-Franciaországban történne ugyanez, jó messze itthonról (nem is Kazahsztánt mondtam, direkt , az mennyire kellemetlen lenne. Míg ha egy kommersz láncszett van rajta, akkor az első kisvárosban lenne hozzá pótalkatrész, polcról.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
én azt mondom aprópénzért vettek egy nagyon jól csengő nevet a németek..
ha meghagyják a jó dolgokat, és csiszolnak a logisztikán/megbízhatóságon/gyártáson, nagyon komoly szereplők lehetnek a piacon, akár a MotoGP-ben is felkavarhatják az állóvizet kis marketing gyanánt sok pénz beszórásával...
lássuk!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #6645 üzenetére
persze, hogy nem fogják, de azt elképzelhetőnek tartom, hogy scootereket meg hasonló piszlicsáré valamiket audi alatt elkezdenek a piacra dobni szépen lassan. aztán majd lesz egy audi s1000rr is idővel, vagy valami hasonló..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
megy a tt kövzetítés
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest