- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem a kétliteres szívók akkora bódéval nem fognak sokkal kevesebbet fogyasztani a mostaninál. Passatba kicsi az 1.4 TSi, viszont egy Jettán a 122 lovas 1.4 TSi-vel elgondolkoznék, ha fontos a fogyasztás is.
Egyébként, magamnak a listából a Mazda-Honda közül választanék.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
6-7 litert ilyen felhasználás mellett szerintem 1.4-1.8-as szívóbenzin fogyasztana eggyel kisebb méretű kasztnival (Civic/3-as). TSi-vel azért simán van esély rá a saját tapasztalataim alapján, ha nincs sok dugóban ácsorgás.
Ha jól tudom 2012-13 utántól már láncos vezérlés helyett szíjas megoldást kaptak, amivel egy méregfog ki lett húzva. Maradt a kokszosodás még, amit elvileg ~100-150e kilométerenként egyszer le kell rendezni, aztán utána megint rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
A felsorolt verdák mind azonos méretűek vagy nagyobbak és nehezebbek a mostanidnál, tehát ez nem segít a fogyasztáson. Értelemszerűen a hozzájuk tartozó 2 literes benzin motorok szintén nem túl jó partnerek a 6-7 L-es fogyasztáshoz.
E90-ben lévő N-es motorok tényleg nem a megbízhatóságukról híresek, illetve az autó fenntartása is picivel húzósabb az E46-nál.
Az Accord egy korrekt választás lehet, ha ennyiért kifogsz egy jó példányt. (4M felett szoktak lenni a korrekt darabok.)
A Mazda 6 egész korrektül fogyaszt, és akár 8L alá is be tudod vinni, ha nem nehezül el a lábad. A megbízhatósága is legalább olyan szintű, mint a Hondáé. Viszont ugyanúgy rohadnak, mint az elődjeik, csak ugye jóval újabbak, ezért még értelemszerűen kevesebb a durván rozsdás példány. Alváz- és üregvédelemmel kell kezdeni.
Seat/VW 1.4 TSI-ből nem kapsz ennyiért olyan 2013 utánit, amire nem kell rákölteni még egy nagyobb vagyont. Tudják a tulajdonosaik is, hogy mennyire jók ezek az újabb TSI-k, de egyébként 2014-ben volt az igazi pozitív váltás. Én is szívesen vettem volna ilyen motorral Octavia-t (méret/tömeg/LE arány miatt), de jó 1M-val drágábbak voltak a 2.0 CRTDI-nél, sőt a Superb-nél is minden választható motorral, így inkább a nagyobbat vettem olcsóbban CRTDI-vel. Egyébként fogyasztásban ez már bőven hozná az elvárt szintet, sőt 6L alatt is elmennek. Van itt olyan elvetemült ( ) fórumtárs, aki a Leon 1.4TSI-vel rendszeresen 5L alatt megáll.Jelenleg ez a 3M pont az az összeg, amennyiért szvsz. nincs jó választás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
Ha még nem túl öreg, esetleg E90 pre-LCI M47, DPF nélkül, vagy A4 B7 1.9 TDI szintén részecskeszűrő nélküli változatban?
Hibrid vonalon még a GS450h jutott eszembe, bár fogyasztásban határeset. Honda Insight takarékosabb esetleg. Bár egy Accord után a Camry sincs messze talán.
Ha bátor vagy, csapj hozzá pár százast, és Ampera/Volt (kínálat lejjebb része, de ha csak sokat futott, viszont volt gazdája, lehet még jó vétel).[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Én csak annyit tennék hozzá hogy jól írják a fórumtársak. Én is 3 millióról indultam, ennyiért már mondjuk van egész korrekt Prius P3 ami a fogyasztást illetően biztos hozza az elvárásaid, sőt ennyiért már ki lehet fogni led lámpás szolártetős példányt, más kérdés hogy nincs a felsorolásodban és ez lehet nem véletlen.
Kèpben volt Accord, de nem találtam épkézláb példányt belőle.Így sok túlárazott budi megtekintése után feltornáztuk a vételárat 3.5M fölé és annyiból végül egy egész korrekt 1.4 TSI Oktáv lett...
-
nagyúr
Nekem nagyon tetszenek a mazdak, de gyűlölöm a rozsdat es engem emiatt elremiszt ez a tipus is. Muszakilag jo auto, de varosban szerintem azt sem tartod nagyon 9-10 liter alatt.
Ha 6 literes fogyasztást akarsz akkor ne középkategóriát nezz, hanem kompaktot (ceed, golf, civic) vagy kisautot (polo, swift).
-
veterán
A te autód az 5 ajtós szedán alakú hatchback. Mazdából elvileg van ilyen, 2002-2007 szériában volt, 2013-tól bizzosan nem, 2007-2012 szerintem volt de nem 100% és Mondeóból is szerintem.
De ha fogyasztásbarát nem kombi benzines kell akkor lehetne egy Prius3.
Az első autóm egy 5ajtós szedán alakú Mazda6 volt, jó nagy csomagtérrel, nagyon szerettem, a szedán hozzá képest egy ügyetlen suta valami. Aztán 3 hónapig használtam egy Avensis kombit, akkor megfogadtam hogy soha az életbe többet nem kell más (nyilván suv vagy egyterű is nevezhető kombinak, a lényeg hogy a kocsi végéig tetőig lehet pakolni). Most egy B7 Passat kombi lett, továbbra is azt mondom, soha többé szedán vagy hatchback. Mondjuk egy jó Caddy vagy Transporter vagy Viano még fincsi lenne, babakocsi összecsukás nélkül meg ilyen nyalánkságok.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kickass
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest