- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kpal
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz jozefgucci1 #88150 üzenetére
Autoglym bőrtisztító + ápoló.
-
runner 125
nagyúr
válasz jozefgucci1 #88150 üzenetére
Munez-t megerősítem, Autoglym bőrtisztítő + ápoló. Azzal kenem én is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jozefgucci1
addikt
válasz runner 125 #88153 üzenetére
Nagyon patentül néz ki. Azt hiszem beruházok én is egy ilyen szettre aztán hétvégén kiglancolom és nézek egy 0-100-at
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
hdman
őstag
Ma voltam a Bécsi Teslában, körülnyálaztam a kocsikat, hát húbazz
Csávó beindított egyet nekem, csak lestem. Szerintem holnap is megyek, ha ráérek, megkérem, hogy guruljunk egyet az udvaron
Sopron city :)
-
footy
addikt
válasz runner 125 #88153 üzenetére
Ezek az ulesek nagyon komolyan neznek ki. A tied summum S60?
-
raczger
őstag
válasz runner 125 #88145 üzenetére
Hát igen, azért reménykedek, hogy 1.5 körül is sikerül egy vállalhatót találnom, de én is egyre jobban látom, hogy 2 felett lehet biztosan jót találni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
sasa134
addikt
No elment az A3, ideje új, nagyobb kocsi után néznem. Már szinte mindent végigzongoráztam, de gondoltam itt is megkérdezem, hátha nem jutott valamilyen típus eszembe..
Költségvetés: 3 - 3,3M Ft max.
Jól pakolható, nagyobb méretű kocsi kell mint az Audi volt, felkészülve a család bővülésére. Olasz, francia, nem köszönöm. Évi 8-10k km-t megyek most csak, szóval leginkább benzinben gondolkodom. Kombi is jöhet, hatchback is. Családi egyterű (még) nem. Tudom, állapotot veszünk, de zavarna, ha 100k felett lenne az órában. 6 évesnél régebbit nem nagyon szeretnék. Nem vagyok lóerő bolond, nem kell semmi tuning meg fittyfene, csak biztonságos, megbízható autózás, lehetőleg kényelmesen. Ki mit venne? (van egy erős kiszemeltem, pontosabban 2 is)Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz tboy93 #88159 üzenetére
Jó eséllyel az lesz, vagy 5 ajtós. Végignéztem egy csomó félét, tényleg, Qashqai (kicsi csomagtartó, motorválaszték nem túl szimpi, így letettem róla), Avensis ( belül nem igen tetszik, cégesként vezettem de nem tudtam megkedvelni - pedig jó, de nem áll össze vágyaim tárgyává), A4 (csak 1.8 Tfsi férne bele, amit nem nagyon ajánlanak, kombi nem áll meg 3.3-ban, legalábbis az új A4-ből). Passat - motorkínálat probléma, 1.4 TSI vagy 1.8T, nem merem megvenni egyiket sem. Accord - kombi nem áll meg 3.3-ban ( ha mondjuk egy 2009-es, max 70e-80e-et futott példányt akarok, a sedán nem jól pakolható).Merci C (180/200) - szintén csak a szedán férne bele, amit amúgy imádok, és nagyon jó autónak tartok, csak rövid időn belül kicsi lenne. E90/91 - kombi 320i inkább olyan 3,5M-tól van, ami szép, a limuzin csomagtartója kevés. Pedig ez is nagyon bejön, de elrettent az olajfogyasztás , ill. egyéb költséges potenciális meghibásodások, amikről olvasni. Superb - irdatlan ronda kívülről szegényem, pedig marha jó beleülni, cégesként ezt is vezettem jópárszor. Passathoz hasonlóan motorválaszték gond a benzines palettánál (1.4/1.8 turbo..). Volvo: V50 kicsi hátul, új S60 még nincs ilyen ársávban meg amúgy is kicsi a csomagtere. 2.0 benzines V70 beleférhet, egy 2008-2009 körüli. Imádom, nagyon bejön az egész, de gondolom 10-11l alatt nem járna el ezzel a motorral. Ami azért sok (illetve reális egy ekkora kocsihoz).
Rav4 nem kell, felesleges, Tiguan szintén csak 1.4TSI-vel férne bele de azt sem tartom ésszerű választásnak a céljaimhoz. Opelből Insignia passz, nehéz, nem tetszik, itt kint elég rossz az Opel reputációja így eladáskor sokat buknék. Seat - az új Sport Tourer nagyon tetszik, de még a büdzsén kívül van és ott is inkább a dizelt szabad megvenni, ami meg nem kell. Ford - benzinesből nem nagyon tudok semmit, Mondeo-k inkább dízellel vannak itt, sztem annyi pénzért lehet jobb kocsit venni. Így jutottam el kb a 6-os Mazdáig (2. generációs), 2l szívó benzin, árba belefér, sőt lehet automatával is, kombi vagy 5 ajtós. Van esetleg valami jobb javaslat?[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
runner 125
nagyúr
válasz jozefgucci1 #88154 üzenetére
Thx. Ha, már vásárolsz, akkor érdemes egy teljes csomagot összeállítanod.
Rovaroldó, műanyag és gumiápoló, bőrtisztító, bőrápoló, sampon, illetve valamilyen wax (pl. SRP). Normál felhasználás mellett évekig elég lesz egy autóra.
Mikroszálas törlőkendőket meg szinte bárhol kapsz, legutóbb én a Coop-ban vettem 5 dobozzal, talán még tart az akció. 2 méretes kendő úgy 350ft.hdman
Múltkor Győrben ment el mellettünk egy, épp a járdán álltunk. Elképesztő, azon döbbentünk meg, h csak a gumik hangját hallottad, ahogy elsuhant.
footy
Háát, még milyen kényelmes. Igen, Summum.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #88158 üzenetére
Nekünk, ha nem egyterű felé hajlottunk volna egyre inkább, akkor a Mazda 6, vagy az új Octavia lett volna a befutó. Utóbbinak kicsit ódzkodtam a TSI motorjától (benzinest néztem mindenképpen én is), nem feltétlenül akartam egy olyan motort, ami pont ugyanolyan bonyolult, mint egy modern turbódízel. Kia / Hyundai párost is néztem, de valahogy nem állt össze a formavilága, meg még a Mondeo jöhetett volna szóba, de odáig végülis nem jutottunk el. Ha hatchback is szóba jöhet, akkor pl a Mazda 3 az egyik legszebb formaterv a piacon, persze ez teljesen személyes vélemény.
Szerk.: Közben nézem a következő hozzászólásodat, egyfelé indultunk, csak nekem már megvan a két gyerek, és egyre nagyobbak lesznek, no meg ennél csak több lesz legfeljebb, ha valamelyiket agyon nem csapom, meg még kutya is van, úgyhogy a kombi is kevés néha.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #88163 üzenetére
En is a Coop-bol vettem 2 kendot, viszont az Auchan-ban 5 db. van ilyen aron Szep szinesek
Es azt meg az ebay sem veri, de aki onnan akar venni, ott is ezer alatt/korul van 5 db, de lehet jobb ajanlat is van, regen en is rendeltem mikroszalas kendot ebay-rol, de most mar a nagy boltokban is olyan olcson lehet kapni
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #88164 üzenetére
Igen, a 3-as is felmerült, de a költségvetésbe belefér a 6-os, ami azért jóval nagyobb (mármint a 2. generációs). A legújabb 3-as sajna még 5 milla körül mozog használtan, szóval az nem játszik..
De ez még mindig rohadtul bizergálja a fantáziámat: [link]
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #88162 üzenetére
Ha, nem ragaszkodsz a kombihoz és kell a nagy hely, elegáns, nem rivalkodó megjelenés, megbízható motor, nézz meg egy S80-at.
A 2.4 D5 az egyik legjobb diesel konstrukció, mindemellett korrekt a teljesítménye és nem eszi le a gatyád. Illetve, már a 6 sebességes Geartronic is egy a jól sikerült automata."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #88168 üzenetére
Köszi az ajánlàst, most aztán elultetted a bogarat..Eddig S80-at nem mertem nézni.
Ebből a sima 2 lityis dizel (Psa) mennyire problémás? :/[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
neduddki
nagyúr
válasz Kornel #88138 üzenetére
HI!
amikor az es,merpost a cbi-ert cseszegette, a hujje gyrek annyira megvol thatodvca hogy nekm kelle tmegkerensi a papirt /mert eltetem vele:- )/
de nekme meg a 4200K is sok a jobol azt se ertem minke???udv
neduddki
mod: zsolt19900: muszerrel merd kezben nem hiszek:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz jozefgucci1 #88150 üzenetére
HI!
vmiu lajtos lanonlinos bortisztitoval, es utana mehet ra a farkas TheRevival
udv
neduddki
mod: exexex; mert nem vagy bejentkezve
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #88172 üzenetére
HI!
ja jut eszzmbe a sonax matt muszerfalapooja jol ebaxta a muszerfalam, tiszta folt lett, ne hasznlajatok:- (((
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #88167 üzenetére
A 3-as BMW, meg az A4 itt olyan népautó, ráadásul nagyon kevés belőlük a benzines. Esetleg valami újabb egyes BMW? Mondjuk babakocsival annál is gondok lesznek.
Nem tudom, néztél-e egyébként finanszírozási ajánlatokat újautóra, érdemes benézni néhyán kereskedésbe, azért nem mindegy, hogy tényleg kamatmentes-e a hitel, amit kapsz rá, vagy felszámolja az évi 4-5%-ot, ami a használt autókra általában szokás. Ha meg beéred bemutatóautóval, akkor jelentős kedvezmények is járnak rá. Nem tudom, honnét indul most egy 3-as Mazda (gondolom 15k EUR körül indul), a benzines 6-os olyan 20k EUR-tól megy a ráaggatott flinc-flancok függvényében. Ráadásul durván jól számolják be a használt autókat új autó vásárláskor - lehet, hogy érdemesebb lett volna rákérdezni egy-egy kereskedőre, mielőtt megszabadulsz a tiédtől.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #88175 üzenetére
Köszi, igen, mindenképp be fogok menni itt a Mazdába, a legjobb lenne egy használt, garis kocsit márkakereskedéstől elhozni. Ki akarom fizetni egyben, ha lehet, így új kocsi nem hiszem, hogy lesz belőle.
1-es BMW nem nagyon lenne (méretben) ugrás az A3-hoz képest sajna. Férjen bele egy babakocsi + cuccok 2 felnőttnek+ 1 gyereknek[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
neduddki
nagyúr
válasz sasa134 #88176 üzenetére
HI!
odi utan agya magat oktaviia 2fl hatnem?;- )
udv
neduddki
mod: ja karpitos esmeros asoznta a starwax a legjobb /meg gy ne ocso/
exexex: ez:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #88169 üzenetére
Áh, Volvo-t D5-tel, vagy saját fejlesztésű benzinessel kell venni. A legröhejesebb, h belerakták már azt a lófing 1.6-os downsizing diesel-t is az 1,7 tonnás S80-ba, aztán marketingelik, h 5,7-et eszik - fél literrel kevesebbet, mint a D5.
De, legalább cserébe nem is megy és 2 évente lerúgja magáról a turbót.Hallgass meg egy ilyen D5-öt élőben, pár méterről nem egyszerű eldönteni, h benzinmotor vagy diesel, olyan egyenletes és halk a járása. A motor egészen 2001-ig vezethető vissza, innen is látszik h mennyire jó konstrukció, gyakorlatilag apró változtatásokkal, a mai napig elérhető a Volvo kínálatban. A legújabb generációja 215 le-t, és 440Nm-t tud, ami lendületes autózásra több, mint elegendő. Hozzáteszem Volvo forumon többen is használják ezen teljesítményre optimalizálva a korábbi 163 és 185 lovas D5-öket, hiba nélkül.
Ahogy fentebb írtam, tényleg nagyon egyben vannak, megbízható konstrukció, mindemellett piszkosul kényelmesek is.
Menjetek el és próbáljatok ki egyet. Ha, nem lesz meg a csí, nem ez a te autód, de egy esélyt szvsz megér."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #88178 üzenetére
Formavilágban. Nekem sok szempontból sokkal jobban bejött a németes, szögletes egyszerűsége, mint a Mazda kétségkívül szokatlanabb, és bevallom, esztétikailag előremutatóbb formavilága. Persze ez megint egyéni ízlés kérdése. Motorból viszont ott az a fránya TSI, más meg szinte nincs is.
A legutolsó, faceliftelt Octaviáról beszélek, ebből már hiányzik az elődje esetlensége. Viszont árban nagyon durva, mire lekonfigurált nekem a kereskedő egy elfogadható felszereltséget, már 25k EUR-nál tartottunk, és navi, meg még pár appróság még nem is volt benne. Szóval árban gyakorlatilag ugyanott van, mint a Mazda 6.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
neduddki
nagyúr
válasz sasa134 #88178 üzenetére
HI!
ocsobb a futomu:- ) amugy egy liftbek v. kombi jo valasztas mazzagbol, ha sok varosza lenne akkor ellenebn egyterube ngndokodnek
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
válasz runner 125 #88180 üzenetére
Háát nem tudom, dízel volvo? Baráti társaságban van egy XC60 és egy XC90 is (két külön család). Az XC60-ban már a második turbó van és pluszban most tört el a turbócső vagy mi, hegeszteni kellett. Az XC90-be most lesz 400.000km, az a 3. turbót kéri most és az automata váltó is most adta meg magát.
Mindkét tulaj azt mondta, hogy nyugodtan elő lehetne írva a szervizkönyvben hogy 200k km után turbó csere
Mindkettő újonnan vásárolt, pályáznak vele sokat, lehet épp ez a baj?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MunezXBK #88185 üzenetére
Gőzöm nincs csak együtt nyaraltunk egy hétig és beszélgettünk az autókról egy kicsit. Illetve kishazánktól 1500km-re kezdte el forralni az XC90 a vizet, úgyhogy jó volt hazajutni szarakodó turbóval, döglődő automatával és forró vízzel A poén az, hogy odafele még csak a turbó problémázott.
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #88179 üzenetére
HI!
nekm oijjan foto slett hogy csak na, amig volt a 10 eves wsplat muanyagapoloja /meg a regi/, meglepo modon semmi gond nem volt vele, utann iden tavasszal nem tom mit kentem ra, de azzal sem lett volna gond ha nem vakulok meg a napsutesben, akkor kerult kpebe a sonax extrema matt,jorabaxtam:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #88184 üzenetére
Az 5 sebességes Geartronic köztudottan gyengébb konstrukció, mint az újabb 6, ezért is emeltem ki utóbbit, bár ehhez nagyrészt az is hozzájárul, h nem cserélnek olajat, vagy szar olajjal töltik fel, illetve nem cserélnek ki mindent. gaborbol elég frankón részletezte már a Volvo topikban.
Persze, van az a réteg, akinek fingja nincs mi az, h turbovisszahűtés. Meghajtja pályán 150-nel, majd 50km-enként megáll 20 percre cigi-kávé-pisire. Így mindegy milyen autó és motor, a turbo hamar kifekszik.
Saját és forum tapasztalat alapján nyilatkozom, index-en senki nem cserélt még turbot, persze a user-ek 90%-a használtan vette, így nem mindnek ismert az előélete, de van 400k feletti futású S60 is.
Nem azt mondom, h a D5-ön még a turbo sem romlik el, de ha az ember ésszel használja, sokkal tovább bírja, mint a mai kis, turbos motorok.ui. Balu viszont újonnan vásárolta az S60R-t 2003-ban. 2.5 turbo benzin, 300 le gyárilag, 230.000km-nél jár, gyári csigával.
sasa134
Sok sikert. Majd számolj be a végkifejletről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #88188 üzenetére
Mindenképp! Az idő szerencsére nem sürget, munkába tömegközlekedek, elvagyunk. Köszi még 1x!
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
Egy kérdés : a 2l benzin Mazdàban van kettőstömegű?
Avanti Roma
-
nagyúr
válasz runner 125 #88188 üzenetére
Nekem csak az a bajom ezzel, hogy nehogy már én legyek az autóért. Az autó egy használati tárgy, ha autópályán meg kell állni, ne kelljen már visszahűteni a turbót, bírja ki, oldják meg. A másik a rövidtáv, engem az se érdekel. Ha én napi 2x2 km-re veszem az autót akkor azzal se legyen gondja, akkor és úgy használhassam amikor akarom, ne úgy hogy az autónak legyen jó. Persze a megfelelő karbantartás fontos, olajcsere etc.
-
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #88197 üzenetére
Az olajat is biztos így cseréli
[link] -
ReSeTer
senior tag
Azért elég meredek, hogy nem bír valaki várni fél percet, hogy ne kelljen cserélni utána turbot, vagy hogy elvárja 2km-es távok megtétele után, hogy bírja a motor.
Ez kb olyan dolog, mintha valaki azt várná el egy vadászgéptől, hogy 5l vizet fogyasszon, mert ugye az is használati tárgy, és ő van értünk, nem pedig mi.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
- Filmgyűjtés
- Xbox tulajok OFF topicja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Politika
- Cyberpunk 2077
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs