- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
AUDI A4 1.6 Business
Megérkezünk. Csendes, nyugodt környék, "angol" sorházak, lehajtós pincegarázsokkal. Rendes ház, perzsamacska. Jól szituált őszes hajú úriember, köszönünk, akkor ő elő is állna az autóval.
Nyílik a garázsajtó odalent, mi az utcaszinten várakozunk. Indul: pöcc-röff, gyönyörűen jár, szebben mint a Pug, ebben nincs az a halk csapágyas zaj. Előtűnik a félhomályból, nekünk meg leesik az állunk. Nagyon szép az állapota, mögötte azért látszik a családi Audinak az orra, az kicsit újabb
Jár a motor, elkezdünk keringeni, mint a lepkék. Nézegetem, atyámnak felnyitja az úr a motorháztetőt. Hátulról nekitolattak vonóhoroggal, ott van egy kis sérülés, látszik, hogy ráecseteltek. A rendszámtábla feletti világítós elem két szélén, ahol megáll cseppekben a víz, van egy kis javítás, ecsetelve. Egy-két karc itt-ott, bal első ajtón egy enyhe hupli, semmi olyan amit ne lehetne orvosolni. Hengerfej most lett felújítva (a gumitömítés amiben a szelepszárak mozognak - atyám a gépész, ő értette, én nem - idővel felkeményedik és nem zár teljesen, ezt cserélni szokták kb. 100k km-ként. Tavaly novemberben volt műszakin. Gyári állapotú az autó. Motortere tiszta, de nem az az "eladásra mosott". Alánézek az első sárvédőívnek, előtűnik a 4 lengókaros felfüggesztés, patyolat. Apám alánézett, sehol rozsda.
Menjünk egy kört. A tulaj vezet, teszünk egy 2-3 km-es kört, az ország vidékére jellemző utakon. Csend, nyugalom. Semmi nyössz, semmi zörr. Kazettás gyári fejegység, a potmétert javítani kell. Említésre sem érdemes. Jobb hátul ültem, nem az az óriás hátsó lábtér, de akár el is lehet férni. Az első ülések sínje picit rozsdapöttyös, nehezen akad be, ha hátracsúsztatja az ember (jobb elsőt), jelentéktelen probléma. Működik minden. Tulajban szimpatikus, hogy nem nyálazza az autót, de beszálláskor majdnem megkérdeztük, hogy cipőt levegyük? Patyolat belülről. A műanyagokon itt-ott látszik az idő, de 14 év alatt mit vár az ember. Látszik, hogy gondos gazdája volt az autónak.
Alszunk rá egyet, holnap megpróbáljuk szerelőhöz elcsábítani, de sejtjük az eredményt.
Örülök, hogy nem álltunk meg a Peugeotnál, apám holnap azért tisztességből tesz azzal is egy kört, hogy na azért mégis. De úgy néz ki holnap délután lesz egy újabb tagja a családnakwww.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen