Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Pfiucska #221600 üzenetére
nekem nincs ilyesmivel gondom, lehet azert mas a zajszigeteles az octaviaban meg a q3-ban. Onmagaban nem rossz, de az 1.5 tsihez kepest kulturalatlan. Kiveve a palyan, ott talan eppen nem forog 2000et sem 140 korul. ma megyek haza es megnezem Nem tudom ebben van-e kulonbseg a 115 lovas es a 150 lovas valtozat kozott. nalad hogy alakul a fordulatszam?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rhunseeker
tag
Sziasztok.
J Astra 1.6 turbó 179 lóval vállalható motor?
Ebben is M32 váltó van?Köszi a segítséget
-
molnarpeter
nagyúr
-
bigrob
őstag
Pár éve 2 rokonom is úgy vett új autót, hogy 0% thm-el, (emlékeim szerint 0% önerővel). Egyikük egy s-crosst, másikük vagy egy rapidot vagy scalat vett így, pont ezek érdekelnének engem is!
Létezik ilyen vagy hasonló 2-3 misi önerős opció 2024-ben?Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
WasabiTrsr
csendes tag
En is kerdezgettem itt a topicban, igy bedobom, hogy nalunk mi lett vegul:
2019-es Mazda 3 Plus, 122 loeros.
Sokat olvasgattam rola, es nagyon megbizhatonak irjak ezeket a motorokat, szervizben is mondtak, hogy szerintuk is nagyon megbizhato.
Nehany statisztikaban Toyota megbizhatosagunak irjak mar a mazda benzines motorjait, remelem ez be is jon. Azt mondjak, hogy 250-300k korul azert itt is elofordul a katalizator hatasfok problema.
Ezen felul pedig nagyon szep.
Masik befuto lett volna: ha erdekel valakit, akkor most a Ford-tol 8.5 % kamattal ki lehet hozni autokat, egy elozo szerias de uj Ford Puma ST-Line. + nehany extra (8.5m, 20% onero) kb havi 110-re jon ki. Foleg az Ecoboost es a nagyon kis hatso ter miatt nem ez lett, de a csomagtartoja hatalmas, es ez is jol nez ki.
[ Szerkesztve ]
-
rhunseeker
tag
válasz molnarpeter #221604 üzenetére
Van persze csak rátaláltam erre, gondoltam megkérdezem, hogy nagyon szopó-e
Egyébként Bravo/Mito/Giulietta/Delta a terv 1.4 t-jettel.
Esetleg Laguna 3-ban gondolkodom még opcióként a szívó 2 literes benzinnel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221607 üzenetére
Ebben röviden elmondja a dolgokat [link]
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Bár még csak tervek, ősszel vagy jövőre esedékes, akkora remélhetőleg kerül napeleme is a házra - van normális villanyautó 7.8-8 millió körül? Régi Zoe, Leaf kerül ennyiért bőven, de azokkal van is kompromisszum meg nem is tetszenek, inkább nem. e-Up tetszik is, vezettem, jó áron is van, de kicsi, babakocsi sem fér be.
i3 is van 7 körül, csak ha azt az ember kicsit megcsukja, gyakorlatilag GTK. Első generációs Model S nagyon bejön, de abból kínálat legalja van csak ennyiért. Hyundai Ioniq kicsit állatorvosi ló - bátor kijelentés egy Prius tulajtól, tudom.Hatótáv: ha tud normális töltést akkor 250km bőven elég, amúgy is főleg rövid távokat megyünk.
Valakinek egyéb ötlet?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
OPiiPO
addikt
válasz rhunseeker #221603 üzenetére
Évjárat?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
rhunseeker
tag
válasz molnarpeter #221609 üzenetére
Köszi, ránézek
-
gzbotii
veterán
válasz Sunnam #221615 üzenetére
Igen, azokat is néztem meg belőle a GTE-t (bár nem tudom, VAG-éknak mennyire megy a hibrid technológia tartósan).
Az a baj az e-Golffal ahogy levettem, hogy relatív kicsi a hatótáv, lassan tölt és még a csomagtér is csökkent. Na meg nem is látszik rajta, hogy ez nem dízel.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #221616 üzenetére
eGolfbol csak a faceliftest erdemes venni, a 136 loeroset (100kw). 6-7M kozott is szep peldanyokat arulnak. Toltes valoban lassu, evi 1-2 alkalommal ki lehet birni, ha amugy meg otthon toltod az ev tobbi 360 napjan
Csomagtartoja nem nagy valoban, Priuse boven nagyobb (nalunk Prius2-t valtott). Babakocsibol van olyan, ami egy egyteru csomijat is kitolti, meg vannak ertelmes konstrukciok is, amik kis autoban is elfernek. Inkabb az autohoz vennek babakocsit, mint forditva
Hatotav 150-250km, sok futessel/klimaval es nagy tempoval az egyik veglet, optimalis korulmenyek kozott a masik veglet. Pesszimista targetnek a 180-200km tok jo, azzal szamolva nem szivod meg.
Ioniq se rossz, beltere gyengebb minosegu, csao agtarto nagyobb (hatso labter es fejter max egal, inkabb kisebb), Infinity hifi jofele, hatotav jobb, tolthetoseg jobb. A mi felhasznalasi profilunkhoz megint inkabb Golfot vennek, mar pusztan a jobb minosegu belter miatt.
GTE sem elvetendo, de abbol mar Passatot neznek, nagyobb az elektromos hatotav es csaladi autonak is konpromisszummentes, abban biztos elfer minden. Is. Ket peldanyban -
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #221617 üzenetére
Köszi a saját tapasztalatokat - akkor nálatok is hasonló volt a felállás.
Legközelebbi nagyvárosok/repterek 90-210km vannak (Brassó, Vásárhely, Kolozsvár), praktikusan az oda eljutás miatt lenne jó egy olyan elektromos, ami esetleg egy töltéssel odáig eljut + csomagok is beférnek. De igen, az év többi 355 napján kisvárosi rohangálás, 15-60km-es távok lennének. Arra az évi egy-két útra meg a Priussal is el lehet gurulni.
e-Golf ellen nekem egyedül az szól, hogy szokványos a formaterv, nincs benne semmi kreténség mint egy i3-ban 🤪
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
OPiiPO
addikt
válasz rhunseeker #221613 üzenetére
J Astrában 2012.06-tól van javított M32 változat, onnantól vehető - a korábbi változat csak akkor ha lealkudtad a felújítást a vételárból
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #221618 üzenetére
Nincs benne semmi kretenseg, ellenben van hozza minden, relative olcson. Ja, meg ami a normalitas mellett szol, szerencsere meg nincs benne ujra feltalalva az ergonomia, ami nem sikerult jol a legtobb tipus eseten
Ha mar Tesla: inkabb egy Model 3, sokkal fiatalabbak, igaz magasabb a belepesi kuszob is, de egy “oreg”, sokat futott Model S szerintem nagyobb kockazat, mint egy arban hasonlo Model 3, sok fejlesztes volt 5-6 ev alatt -
Tothgera30
Ármester
válasz rhunseeker #221613 üzenetére
Engedd el. Minden szempontból jobb az FL.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Greentea
senior tag
válasz rhunseeker #221613 üzenetére
H Astrából volt ilyen motoros cégesünk. Jól ment nagyon, de szeretett enni is. Eladni utána baromi sok időbe telt, mert elég kevesen keresnek ilyet. - Ami ugye azt is jelenti, hogy ha alkatrész kell hozzá nehezebb lesz hozzá találni bontottat. Én nem biztos, hogy vennék ilyet sajátnak.
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
bigdady
nagyúr
Szerintetek megéri SCALA esetén a 3 hengeres 1.0tsi helyett a 4 hengeres 1.5tsi act (tudnàm ACT mit jelent ) a közel 1m felárat?
Fogyasztásban akinek van mennyit mér és milyen körülmények között egyébként?[ Szerkesztve ]
-
Balázs_a_laz
aktív tag
Sziasztok,
céges használatra, gerincproblémával keresek olyan autót, aminek a széke kényelmesen beállítható és komfortos, akár évi 50-60 ezer km-t benne ülve is (C257-es CLS-t fog váltani, nem ragaszkodom a márkához, épp egy veszekedés közepén vagyok az importőrrel), esetleg nem szürkül bele a hétköznapokba, ha létezik még ilyen kocsi. Szóval kreatív ötleteket várnék, mert úgy látom, hogy mindent feltúrtam már, de nem találtam még megfelelőt. A költségkeret kb. br. 40m Forint körüli listaár környéke. Meghajtás másodlagos, de plug-in hybridet csak akkor, ha nincs más lehetőség. Jelige: nem csak a német prémium van a világon. -
rbalint88
addikt
válasz Balázs_a_laz #221628 üzenetére
Ulesekben hagyomanyosan a Volvok igen jok, en ott neznek meg egy S90-et vagy XC60/90-et. XC60 szvsz ugyesebb, ujabb is picit, igy ha nem kell az extra hely/presztizs, akkor a kisebbre szavaznek. Osszes volvo max 4 hengeres, de legalabb meg van dizel. En egyebkent egy BMW X5-ot neznek meg vagy szigoruan a kifuto 5ert a komfortulessel, nappaborrel, ulesszelloztetessel. Motorbol a 40d/45d/50d javasolt, azok a 3 literes 6hengeresek.
A koltsegkeretbe nem feltetlen fer bele, de Panamera, Macan, Cayenne is jo es meg jobb ulessel letezik. Komfortulessel az Audik se elvetendok, A6-tol felfele. Mivel egyik se uj tipus, nagyobb bizalommal lennek afele, hogy talan stabilabb konstrukcio lesz, mint egy frissen piacra dobott. Ja es meg van 6 hengeres dizeluk. Lexus nekem nem vilagom, meg olyan dolgokkal lehet kiserletezni, mint Hyundai Santa Fe, valami Genesis esetleg vagy ha szerestsz 19-re lapot huzni, akkor Maserati. 40gurtliba azert fer sokminden, mondjuk Mercit amugy se javasolnek, mert a minoseg zuhan, az arak meg mennek az egbe, szoval most egyaltalan nem jo vetel. -
vzsryl
nagyúr
válasz Balázs_a_laz #221628 üzenetére
Kategóriatársak (platform és méret alapján):
BMW 5 és 8
Audi A6-A7
Lexus ES
Genesis G80
Ezek közül többet is jól motorizálva és extrázva meg lehet kaparintani 40M-ig. Ha valamelyiket még nem üléspróbáztad, akkor lehetőség szerint tedd meg.
Kereten felül van sajnos, de ha le tudod alkudni, akkor még esetleg Porsche Panamera.
Már minden gyártó megy a SUV és elektromos irányba, így nincs könnyű dolgod, ha földszintes, üzemanyag temetőt akarsz venni.Ha esetleg szóba jöhetnek a “szélkakasok” is, akkor ezek közül válogathatsz:
BMW X5-X6
Audi Q7-Q8, VW Touareg
Lexus RX
Genesis GV80megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
bigrob
őstag
válasz molnarpeter #221634 üzenetére
Focusomra rákeresve egyesek 6-7 liter vagy azalatt is elmennek, a valóság nálam pedig 9-10 liter az 1.6 85kw-al, igaz 99%-ban városon belül.
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
szőröscica
addikt
Pályán nem biztos, hogy lényegesen kevesebbet eszik amúgy. Persze a nagyobb motor felára csak akkor éri meg, ha valakinek kell a finomabb járás és a plusz erő. Spritmonitor szerint fél liter sincs a kettő átlagfogyasztása között.
Ugyan nem vezettem, de szerintem a 110 lovas 1.0TSI-vel azért el lehet járni pályán. Viszont az 1.5-ben már van megnyugtató erőtöbblet, bent lehet maradni a belső sávban vele.
-
bigrob
őstag
válasz molnarpeter #221638 üzenetére
Ahaaaaaaa.
Így is 1 lityóval kevesebbet mond, mint amit tapasztalok.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz rbalint88 #221629 üzenetére
Az XC90 szimpi, csak nem a legújabb technika, az XC60-at megnézem, köszönöm, az eddig fel sem merült, a hengerek száma már nem hoz lázba túlságosan (a CLS sor6 benzin, szép volt, jó volt, talán elég is volt). Az S90 helyett a kombi vonal mozgat inkább, de technikában ez olyannak tűnik, mint az XC90.
BMW X5 is lehetőség, azt is néztem, de nem lettem szerelmes és nem is éreztem benne magamat kényelmesen.
Panamera, Cayenne költségkereten felül van, minden tekintetben (ide értem a szervízelést is), Macan talán, de abból már csak elektromosat lehet konfigolni (azt nem tudom, hogy más hajtással lesz-e elérhető). Maserati too much .
Audi az tiltólista, többel ráfaragtunk (A7-ekkel jellemzően).
A VW Touareggel szemeztem már, illetve a Jaugár F-Pace-el, mindkét esetben dízellel, előbbi még túl új modell, utóbbinál nem tudom, hogy mennyire megbízható, esetleg bárkinek ezzel kapcsolatban információ?
BMW 8-ast megnézem, ez is elkerült eddig, bár alapvetően a CLS után a mélyre ülést lehet, hogy hanyagolnám.
-
őstag
válasz Balázs_a_laz #221642 üzenetére
Az XC90 már valóban az életciklusa végén jár, 2015-ben dobták piacra, a V90-et 2016-ban, az XC60-at pedig 2017-ben, szóval nem mai csirkék. Bár már a Google féle rendszert futtatja mindegyik, szóval infotainmentben fejlettek.
A VW Touareget nem mondanám új modellnek, mivel 2018 óta van ez a generáció, most csak egy faceliftet kapott.
Én azért bedobnám a kalapba a Lexus RX 500h-t, ebben hagyományos 6 sebességes váltó van, nem a bégetős eCVT.
"Less but better" - Dieter Rams
-
batai15
félisten
válasz WasabiTrsr #221640 üzenetére
Most vettem egy focust ezzel a motorral ,6.5-6.8 között eszik eddig .
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Balázs_a_laz #221642 üzenetére
Nalunk a vezetosegnek vannak Touaregjei, en nem vagyok elajulva tole, plusz mindegyik higitja az olajat gazolajjal. 3.0tdi.
Nezz keszletes autokat is, hatha van szimpatikus. (5er BMW, valamint Macan, annal az ujbol mar csak villany lesz.) -
batai15
félisten
válasz molnarpeter #221647 üzenetére
Nem lesz. Asszony autója lett.
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #221649 üzenetére
Mer' mondjuk kiégett ,canbusos a drága és bejelzett Nyugi vettem bele másnap p21w/5 méghozzá párba cseréltem mielőtt még ebbe is bele kötsz , ja osramot nem valami tescos szutykot
De azért köszi az okoskodást.
Legközelebb majd kifejezetten a te tanácsaidra fogok támaszkodni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen