- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #221243 üzenetére
Nem érkezett válasz, úgyhogy kifejtem.
4 autónk van, de csak 3-ra van szükség, 1-től meg kellene válni. 2 jelölt van:
1, 2004-es Suzuki WagonR+ 1.3 GLX 5MT
• 245k km-t futott
• nincs benne klíma
• volt egy kisebb sérülése, nekitekert egy biciklis, a motorháztető és az első lökhárító javítva volt
• ~400-500k Ft-ot rá kellene költeni (váltófelújítás, kuplung, fék, stb.)
• apum rettentő makacsul ragaszkodik hozzá 🤷♂️
• ha jól saccolom, 5-600k Ft-ot érhet2, 2006-os Honda Jazz 1.4 LS 5MT
• 160k km-t futott
• majdnem minden benne van, ami egy GD Jazz-ben lehet
• vannak ritka gyári kiegészítők is, pl. könyöklő, spoiler, LED-es hátsó lámpák
• van 1-2 nem gyári dolog is, pl. ültető rugók (hivatalosan bejegyezve), erősebb EBC fék
• 2 baleseménynek is részese volt, egyszer nekitolattam egy villanyoszlopnak figyelmetlenségből (csomiajtó komplett csere), egyszer meg nem adtak elsőbbséget (első lökhárító, bal első sárvédő fújva, első lámpák cserélve)
• 300-400k-et erre is rá lehetne költeni (hátsó sárvédőívek lakatolása, új gumiszett)
• az enyém, és több hajlandóság is van bennem megválni tőle
• 1,4-1,5 millióra taksáltam volna eddig, de AxBattler példáit nézegetve talán 1,6-1,7-et is megérne 🤔Egyértelmű lenne a Suzukitól megválni, anyum és én határozottan így is gondoljuk, de apum nem akarja. Ő napi 2x40 km-t ingázik a munkahelyére, és arra ugyan sikerült rábeszélnünk, hogy az idei pályamatricákat inkább a Hondára vegyük meg, de látom rajta, hogy nem lettek barátok. Nem engedi el a régi, jól megszokott dolgokat, és az újat nagyon nehezen fogadja be, neki a WagonR A KOMFORTZÓNA immár 20 éve. A Jazz megtartásával jobban járnánk szinte minden tekintetben, de ha mégsem, legalább jóval többet kaphatnánk érte, amit vissza lehetne forgatni ebbe-abba.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #221251 üzenetére
Jazz kezd rozsdásodni és kérni nagyobb összegeket. Suzuki költsége 2 peták évente. Szerintem Honda gyárira alakítás,.aztán mehet piacra,.kiegészítők meg külön. Suzuki javítást otthon kell csinálni, ha elrontod, akkor max veszel hozzá valamit bontottan 20 ezerért, nem kell tőle félni. Karosszéria össze van kicsit pofozva, legalább nem kell félteni. Viszont ésszerűbb lenne a dízelt használni hosszú utakra és az esztétikailag deficitesebb, klíma nélküli kicsit fognám be vonathoz járni (amihez munkahely csere is kéne gondolom a sofőrök között mindegy, csak eszembe jutott).
Matrica átíratható egyik autóról a másikra pici pénzért.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tboldi #221251 üzenetére
szerintem mindent leirtal, igazabol nem tudom milyen valaszt varsz?
semmi logika nem szol a wagonr mellett, de te szeretnel megnyugtatast, hogy nem rossz dontes megtartani, vagy ha mar a ket legkozelebbi csaladtagja nem tudja meggyozni, akkor egy random forum random hsz-eivel akarsz apudra hatni?
ne agyaljatok rajta sokat, ha a suzukivalmakar jarni, jarjon azzal aztan kesz. felnott ember el tudja donteni mi a jo neki.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #221252 üzenetére
A Honda ha ki van lakatolva és kap egy új garnitúra gumit, akkor túlzás nélkül költségmentes. Na jó, még egy új szélvédő kellhet, ha műszakin nem fogadnák el a javított, de viszonylag nagy kiterjedésű sérülést.
Inkább a Suzuki van abban az állapotban, hogy mindig van valami. És az is kezd rozsdásodni már itt-ott, küszöbök, hátsó lökhárító merevítője, vonóhorog…Egyébként nem igazán tudom gyárira visszaalakítani, rugó pl. nincs más. Max. a hátsó lámpákat meg a könyöklőt lehetne.
A dízel Ypsilon tabu, azt anyum nem engedné. Ahogy én sem a MiTót.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #221253 üzenetére
Igazad van. Én csak arra gondoltam, hátha akad még olyan aspektus vagy forgatókönyv, amin el lehet rágódni.
Nekem az jutott még eszembe közben, hogy ha esetleg a Suzukit és a Hondát is eladnánk, akkor lehetne akár egy teljesen más járgány harmadiknak. Viszont ebben az esetben megint ott az a bizonyos komfortzóna.
[ Szerkesztve ]
-
golf
kezdő
válasz Gombinyó #221249 üzenetére
1.5-ös automata Swifttel az a baj, hogy fehér holló. És ha nagy ritkán fel is bukkan egy-egy darab, az is hasonlóan elmebeteg árakon.
Jazzből legalább van valamennyi választék, frissen cserélt indítókuplunggal is akár.
Vagy még talán Corsa D-ből a 4 sebességes hagyományos automata...
-
veterán
válasz szabonagyur #221258 üzenetére
jah, ez amúgy egy szintén logikus opció lehet, hogy a kettőt eladva venni egy haramdik, jobb verdát az ingázáshoz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
válasz AxBattler #221250 üzenetére
Nos? Tippek esetleg?
Vagy mégiscsak a piacnak van igaza, és nincs hasonló modell, maradjon a Jazz?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
golf
kezdő
Automatát abból se találni.
AxBattler:
Én arra szavazok, hogy maradjon. A korábban említettek mellett még a Splah/Agila 1.2 jó lehet megbízhatóságban és fenntarthatóságban, de praktikumban jobb a Jazz. Más meg nem nagyon van ilyen feltételekkel.Ezt felvenném a listára, szerintem megérhet egy átnézést.
Ha nem rohad és nem volt törve, akkor talán túl nagy kockázatot nem rejthet felújított, garis váltóval. -
tboldi
nagyúr
Igen, anyum és én ezt szeretnénk inkább.
Viszont ha a Jazz menne, akkor visszaforgatnám a MiTóba egy részét a pénznek, váltó és kuplung upgrade, EBC fék, új rugók, keményebb lengéscsillapítók, GT1446-os turbó, stb.
Ja, meg akkor átvenném az Ypsilont üzembentartóival, hogy ne vesszen el a 7-es bónuszom.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #221258 üzenetére
Igen, bennem is felmerült. Jöhetne a másik kedvenc, amiről anno lemaradtunk, a Volvo C30.
Ááh, ez a legvalószínűtlenebb.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
+ #221264 footy
Nem találok automatát a Note-ok között.
Végül is csak az egyik legfontosabb szempont maradt ki... így én is tudok ajánlgatni.#221270 footy
Még JóAutókon sincs, mobile.de, ahol egyedül találtam.#221266 golf
Köszi a tippet, kicsit messze van, de 20+ példányt ígér a kereskedés, lehet érdemes körülnézni náluk jobban.
Ezt viszont elvinném automatával, bár csak 2.0... Honda Accord[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
creed33
aktív tag
Sziasztok!
Hozzáértőktől szeretném megkérdezni hogy az alábbi típus mennyire megbízható, illetve vásárlás esetén mire kellene odafigyelni hogy ne keljen folyamatosan szervizbe járnom vele.
Főleg városi használatra lenne megvásárolva.
Köszönöm! -
dellfanboy
senior tag
-
zsoltip
őstag
Skoda Kodiaq miért nem konfigutálható L&K változatban? Offolta a gyár ezt a kiadást?
Superbre van ilyen lehetőség is mind máig... Ezért csodálkozom. -
slett27
addikt
Na srácok eladtam a cirkuszi Ignisemet.
Kérdésem lenne hogy Citroen Xsara 1.6 109LE mennyire megbízható konstrukció ? 2001-2004 közötti lenne. "Munkábajárós" autónak. Tudom F-es, meg elektronikai nyűgök de pl népítéletben annyira azért nem rossz. Ignis sem kap sokkal jobbat.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
eWro
csendes tag
válasz slett27 #221279 üzenetére
20+ eves autokrol mar kb irrelevans velemenyt kerni. Meg kell nezni az eloeletet, szervizmultjat, mennyire voltak gondos tulajai, helyszinen kell meggyozodni az allapotarol, egy atomstabil konstrukcio is siman lehet egy leelt hulladek 20-25 evesen, sot, tobbnyire mar azok.
-
slett27
addikt
válasz grizlisandor #221280 üzenetére
Már olvasom, köszönöm.
eWro : Jogos.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
rhunseeker
tag
Sziasztok,
Bravo/Mito mellett felmerült a Volvo C30 is, úgy látom 2 Misi körül ezekből is ki lehet fogni.
Leginkább 2.0D-t nézegettem, ezeknek van valami kínja ami miatt nem lenne ajánlott?
Olvasgattam itt, hogy Focus platform, talán nem vinné el a szervízelése se az összes pénzem
Vagy az 1.6d megbízhatóbb? Bár attól már félek, hogy nem lenne elég dinamikus -
creed33
aktív tag
válasz molnarpeter #221277 üzenetére
Köszönöm dellfanboy és molnarpeter a választ!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221283 üzenetére
2.4 lenne a legjobb, bár néhány dolog drágább hozzá a tucat 1.6/2.0 változatokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Pl. egy ilyet el tudnék képzelni, de ahogy írod: ritka...
Inkább egy népszerűbb, gyakori modellt választanék.+ Várom a további ajánlott modelleket! Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
Beerwolf
senior tag
Sziasztok,
Két egymással összefüggő kérdésem van hozzátok:
Van a családban egy 1987-es évjáratú Daihatsu Charmant: [link]
Szinte első tulajdonosok vagyunk, pár száz km-el vettük és a családon belül volt 3 tulajdonosa. Korához képest jó állapotban van, sértetlen fényezéssel, jó műszaki állapottal, de OT rendszám nélkül. Végig garázsban volt tartva.
Gondolkozunk az eladásán és próbáltam felmérni, hogy milyen értéke lehet, de egyetlen eladó példányt se találtam, nem hogy a hahun nagyon máshol se. A hahu-n konkrétan ez a kategória nem is létezik. Van esetleg ötletetek, hogy mennyit érhet, vagy hogyan tudnám kideríteni az értékét?Amennyiben van értelme eladni, akkor helyette milyen egyszerű, megbízható benzines autót ajánlanátok 1 millió forintig bezárólag?
A Daihatsu helyett lenne, szóval minimális igény van. Induljon be mindig, lehetőleg ne fogyasszon túl sokat. Nem kell bele erős motor, klíma, elektromos ablak, stb. Egy egyszerű közlekedőedményben gondolkodunk az éppen nyugdíjassá váló nagymamának.Előre is köszönöm szépen a segítséget!
-
dellfanboy
senior tag
válasz Beerwolf #221287 üzenetére
A hahu-n konkrétan ez a kategória nem is létezik.
ez jól reprezentálja a magyar piacot, ergo ennek a tipusnak nincs piaca itthon.annyit ér amennyit adnak érte, hiába írjuk le, hogy 2 kiló ha felet se adnak érte a piacon
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
rhunseeker
tag
válasz molnarpeter #221285 üzenetére
Nem szeretnék automatát
-
TeeJay
félisten
Ford Galaxyval kérdés
2. generációs
Melyik évtől kapott DPF-et és lett EURO5-ös a 2.0 tdci motor?
Jobb még a régi 2.0-t venni DPF nélkül EURO4-es ként?
Lesz bármi hátrányom ha DPF nélkülit veszek?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
félisten
A praktikum és a minőségérzet a közelében nincs a két másiknak.
Nem látom, ez mitől lenne jobb, mint pl. a Jazz."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rhunseeker #221289 üzenetére
Volt kézi váltóval is...
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz Beerwolf #221287 üzenetére
Ha jo allapotban van, akkor lehet beadatnam valamelyik ilyen autos jutubernek. Speedzone szokott ilyet csinalni, amikor valami pajtaban talalnak valamit.
Ott bemutatjak, hogy milyen fasza regi, biztos van akinek megtetszik, nekik meg tartalom.
Persze ha ez csak a par szazezres kategoria, akkor nem biztos hogy megeri. -
félisten
Értem, tehát mégsem akkora melléfogás az a néhány linkelt Jazz! Köszönöm!
Egyébként most nézegetek teszteket, videókat a Note-ról, és kicsit még jobban tetszik a Hondánál... 1.6-ossal magamnak is el tudnám képzelni.
Árban kb. megegyezik az ugyanolyan évjáratú / futásteljesítményű két modell."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
rhunseeker
tag
válasz molnarpeter #221294 üzenetére
Hát, sajnos 4db van hahun, abból mind automata, gondolom nem lehet túl gyakori manuális váltóval.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
zsoltip
őstag
Ezt a weboldalt, kereskedőt, ismeri valaki? Van már tapasztalat?
Kb. 2 éve indították állításuk szerint.
https://www.webcar.eu/hu-hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest