Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz kekigyu #181807 üzenetére

    Jön, megy, teszi a dolgát. A-ból B-be autónak megfelel.

    Egyébként, ha már nagy alapvetések :D
    A dízelhiszti is amiatt alakult ki nagyrészt az embereknek (és most előre is elnézést attól, aki magára veszi), mert kb a lakosság 30-40 százaléka örül, ha megtalálja a száját és meg tudja rágni a belerakott élelmet.

    Nem hiszem el, hogy bizonyos dolog csak műszaki affinitás kérdése egyszerűen.
    Az emberek azt várhák egy modern turbódízeltől, de nyugodtan ide merem sorolni a modern benzines motorokat is, hogy a jármű legyen a tulajdonosért, és pont. Így -> .

    Amikor vibrál a karosszéria, mert mondjuk 1200 fordulaton "poén" terhelni a motort (fillérb@szás) az nem tűnik fel? DPF szeresse, mert elég tökéletlen az égés, kettőstömegű már remeg az örömtől, user meg örül, mert "kevés" a fogyasztás.
    Vagy a reggel hidegen parkettázva indulás .. csiklandozza a turbó házát a tengely, de pörög :) ugyanez visszafelé, terheléses menet után azonnali leállítással. Merthát az autó legyen a júzerért. Legpoénabb meg az eltömődött dpf-el hónaljban a tisztítónál ücsörgős, technikát 38 nyelven anyázós, de a regenerációkat meg nem várós tulaj, mert az autó legyen az emberért. Sebaj, így biztos időt és pénzt is spórolt a dízel nekik ...
    Agyrém, mennyire nincsenek felkészülve emberek a saját autóik használatára (és erre mindig van valami aktuális kifogásuk rá)
    A "mikor is volt utoljára olajcsere" meg már csak hab a tortán.

    Tutibiztos vagyok benne, hogy a műszaki gondok igen nagy hányada user error csak és kizárólag.

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák