- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #180046 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz. De leginkább, hogy milyen áron.
(#180047) diegho: Ha tényleg csak Swift féle mild hibrid lesz akkor az semmit nem fog érni a valóságban. Megint csak a katalógusban fog jól mutatni. Egy S-Cross méretű autónál egy 48 voltos mild hibrid rendszer teljesen értelmetlen. Pont arra elég, hogy pirosnál beindítsa a motort és mentesítse az önindítót.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Aconcagua
csendes tag
Sziasztok! Gombóc Swift vételén gondolkozom, abból is az 1,5-ös VVT motorral szerelteket nézem. Mennyire megbízhatók? Erről valaki vélemény? [link] Vagy szerencsésebb kizárólag magánszemélytől venni?
Köszi a segítséget! -
sutszi
veterán
válasz tboldi #180049 üzenetére
Jött még Auris meg Yaris tipp másik forrásból. Nekem annyira nem szimpatikusak... Vélemény?
tboy93: Ránéztem G Astra kínálatra... vegyes a kép, meg kicsit régies technika.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
A tíz legjobb kombi egymillióért - TC merítés.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #180065 üzenetére
G-t se sokkal drágább fenntartani, jóval autószerűbb és biztonságosabb is. Sztem hiba vt kihagyni. Ennyi erővel Fókából is az 1-est tehették volna be az mk2 helyett.
Amúgy meg FAstra 4prezi. Keresztapámnak volt, simán vitte a 180-at (óra szerint), ami versenyautónak tűnt a 120L Skodából átülve.
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
válasz rbalint88 #180065 üzenetére
Melós autónál is van az a szint, amiben már nem égeti magát az ember, ez a fasztra.
További probléma még, hogy legalábbis itt borsodban már kizárólag csak c-faktoros polgártársak járnak vele, az autópark ehhez mérten lelakott. Már jópár éve nem láttam olyan fasztrát, amire ránézve ne az undor fogott volna el -
diegho
nagyúr
válasz Integrale #180057 üzenetére
Amit nem 98-tól gyártanak és kb 95-től kezdtek tervezni. Teljesen más világ belsőre egy G Astra, mint egy Focus2. Én sosem azt nézem, hogy mikor készült az autó, hanem, hogy mikortól kapható az a modell. Most is lehet J Astrát venni újonnan, pedig 10 éves konstrukció és már 10 éve sem volt valami jó.
-
Integrale
veterán
válasz diegho #180069 üzenetére
Akkor igazabol sok sok modellt el lehetne felejteni. A H Astra is a G platformjan van, az F az E Kadetten, 6-os Golf az 5-on stb.
Focus 2 belul szerintem semmivel sem jobb, mint egy G Astra, anyagminosegre plane nem, muszakilag mas a ketto, igenyesebb a Focus (pl futomuben).
Viszont a G olcsobban fenntarthato, egyszeru auto, ha valakinek erre van igenye, akkor azt is a kalapban tartanam a tobbi hasonlo mellett."Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz freeknight #180067 üzenetére
Felénk is ez a jellemző. Meg az "A" vectra. Ettől függetlenül ha szerszámhurcolós retkes ruhában beülős nem sajnálós olcsó munkás autó kéne biztosan azt vennék. Jó formájú ülések, puha futómű, 13 colos ballonos kerekek... tök jól rugózik a "pazar" magyar utakon. Szép is mint egy lóharapás, de hát melós kocsinál ez a francot sem érdekli.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
dragonfx
veterán
ti milyen autot vennétek 8-9 kiloért-kis távra.bp és vonzáskörzetébe?
nem napi használatra.
?márka tipus motor.miért ezek érdekelnének.
köszike
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
sutszi
veterán
válasz soldi3r #180068 üzenetére
Köszi. Felvettem a listára. Jazz, Corolla, Yaris, Auris, Swift(gombóc), SX4.
Ennyiből csak találunk már valamit. Én mondjuk hajlok a japán láncosok felé, mert amúgy is sokat nyűglődik az öreg mindenen... Jó lenne valami gondtalan autó.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ribarszki
őstag
Bizony. 3as Octim volt száraz DSG-vel. Első
tulaj voltam, minden automata szabályt betartottam. Mégis gariban cserélni kellett váltórudazatot és elektronikai részt. 60k km alatt. De volt akinek 50k km alatt teljes kuplungcseréje volt. A száraz dsg elég nagy lutri... Szép irodalma van a neten, dsg fórumban.
Olajos már sokkal jobb, de leginkább hagyományos bolygóműveset kell nézni.. ami ugye nem dsg
(Amúgy a Kia/Hyundai 7DCT váltó hasonlóan betegeskedő. Van vele dolga a szervíznek. Most mikor az Octi után autót vettem nálam első szabály volt, hogy ha csak duplakuplungos automatát lehet rendelni hozzá, akkor kézi marad. Ha bolygóműveset, akkor jöhet.)[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz Tom1939 #180084 üzenetére
Biztos egyedül leszek a véleményemmel, de a legtakarékosabb és legmegbízhatóbb váltó az E-CVT amit valaha vezettem. Nagyon szerettem. Élmény persze nem ad, de nem is kell rettegni, hogy mikor hal le mint egy DSG.
Az Outlanderrel szintet léptem, abban már váltó sincs
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz molnarpeter #180090 üzenetére
Hogyan lehet direkt? 1/1
Akkor alacsony sebességnél csak a villanymotorral megy és bizonyos sebesség felett kezd el a benzinmotor hajtani, addig meg csak áramot termel, vagy mi a trükk?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #180091 üzenetére
HSD rendszereknél nincs váltás, nincs kuplung. Hátramenetet polaritás váltásával oldja meg a villanymotoron, az elindulást szintén villanymotor csinálja. Egyébként meg egy napkerékkel oldja meg az "áttételezést". Lexusnál a hang miatt pl: van benne egy felező és ennyi. Amperánál ezzel szemben azt hiszem 2 vagy 3 kuplung is van, az "picivel" bonyolultabb lett.
De lehet nincs váltógombja csak gombok.
Dare2Live: cvt nem ugyanaz mint az e-cvt. A fokozatmentes bégetés igen, de a többi része máshogy épül fel. CVTknél általában az indítókuplung döglik meg - pl Jazzeknél 200k-s művelet -, e-cvtnél nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz Doki16 #180086 üzenetére
Én az scrossom hagyományos automatáját szerettem. A cvt meg az ecvt esetén amit olvastam és részben tapasztaltam hogy jók ezek, ha megfelelő a motor ereje. Csak hát ugye ezt a részt is megfaragja majd a 95 és az utána még kevesebb... Rav4 2.5-ös alapú hibridet most elfogadnám pl
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #180091 üzenetére
Egy direkt hajtása van a benzinmotornak ami 70-től 170-ig tart. Alatta csak a két villanymotorral tud hajtani. 70 felett összezár egy kuplung és ott hajt direktbe. Tegnap pont néztem OBD-n. Fix 95-re állított tempomaton 2600-ot forog a motor. Jó sok mit ne mondjak. A Toyota megoldása sokkal jobb, de Mitsu ezt találta ki.
(#180089) Dare2Live: Ezért is írtam a HSD féle ECVT váltót. Az nagyon kiforrott. Főleg a legújabb generáció már.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #180094 üzenetére
Ha jól értem, akkor viszont itt váltó nem tud megkotlani, mert nincs is, 70-ig meg csak elektromos hajt, magyarán városra van kitalálva, de el tudsz vele menni messzebb is, csak akkor többet fogyaszt, mint az én 1,4 szívóm
Viszont városban tudsz tisztán elektromosan elmenni ~40 km-t?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #180099 üzenetére
Hazai terepen fut, így ez csak elméletileg probléma, nem? Egyébként meg a lematricázott 316i-k úgyse mernek 150 fölött menni. Legalábbis így hallottam.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen