- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Yettel topik
- Új Reno12 modellek is érkeznek
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
-
-
Bad Pritt
nagyúr
Ha már ilyen eltűnőfélben lévő gyártókról van szó: most fedeztem fel, és meglepett, hogy a Chevy konkrétan kivonul itthonról. Pedig tele vannak az utak ilyen 10-12 éves poszt-Daewoo kocsikkal még, Kalos, Lacetti, Aveo, szóval ment a szekér egy darabig, de az mondjuk tényleg igaz, hogy Cruze-t, új Aveót, Epicát alig látni. Az új Sparkkal konkrétan még egyszer sem találkoztam, az a kocsi volt talán a legnagyobb hibájuk, aki egy kicsit is figyelt, az észrevette, hogy a Suzuki gyakorlatilag ugyanazt kínálja olcsóbban a Splash-sel.
A Mitsubishi-nél én azt nem értem, hogy ha már ennyire leszarják a Lancert, pedig lehetne húzónév is, akkor miért nem nyomják meg a kiskocsikat? A Mercedes ott nincs jelen, új Smart sincs már egy ideje. Bár nyilván tudják, hogy telített a piac, de azzal a Space Starral sok vevőt nem fognak becsábítani...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
#81562624
törölt tag
Sziasztok,
autóvásárlásban kérnék segítséget, mert nem igazán értek az autókhoz.
Főleg városi használatra kellene, ritkább esetben hosszabb távra. Elsőre úgy gondoltam, hogy kb. 500-800 ezer Ft-ot szánnék rá. Ez módosulhat indokolt esetben. Itthonról venném. Nem volt még saját kocsim, kevés típust vezettem, úgyhogy nem igazán tudom milyen márkák között érdemes nézelődni. Jó lenne egy olyan, amiben a valós (nem visszatekert) km óra állás van, ami max. 250 ezret mutat...
Egyelőre ennyi jutott eszembe.
Köszi előre is. -
őstag
Erősítsetek meg kérlek, hogy jól látom-e. Az ott egy hegesztés a tornyon!?:
Volvo C30 1.8i. Az eladó mondta, hogy az autót 1,5 éves korában összetörték kint Németországban (azt nem tudja, hogy mennyire), úgy került ide, hogy a második tulaj megcsinálta, ő pedig már a harmadik tulajdonos. Elvileg vásárlás előtt elvitte az Ivanicsba, ahol átnézték és rendben találták.
Na nekem a rendben találás az nem ilyen..[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Kornel
veterán
Tesom valami sportosabb autót akar majd venni, fel éven belül.
Toledo 2.3 V5 mennyire nyűgös?
[link]
Egy ilyet még én is bevallalnek
Persze ha nem nagyon bugos.
Ja a kerete 1-1,3M.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kornel #134413 üzenetére
Fasza kis gép, egy V5-re egyszer beneveznék - lenko fórumtársnak ez van Golfban. Egy leharcolt VR6-ot vezettem anno, az mondjuk egy rakás fosch volt.
A konkrét példányról 1. körben lekaparnám a fóliát, esetleg a szárnyat (ha nem gyárilag ilyen), egy normális felnit alá és -reméljük- kész.
-
szabonagyur
félisten
Vóótmáá?[link]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #134420 üzenetére
A másikba volt 😉
-
kenguru99
aktív tag
-
válasz szabonagyur #134420 üzenetére
Csak három alkalommal,de ki számolja
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Surda-
őstag
1millió körüli, kb 2005-ös vagy fiatalabb kombikat nézegetek. Ford MOndeo vagy Mazda 6 szerintetek?
Pici indoklással?[ Szerkesztve ]
"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Surda- #134429 üzenetére
MK3-as mondeoba a dízel nagyon nyűgös a csúcsok a magasnyomású nem hosszú életű és drága a javíttatása ami mellé ott egy kettős tömegű kuplung is. Most pont van egy példám erre a mondeo csoportba a tagnak elfingotta magát csúcsok 45e/db, magasnyomású 130e+munka díj 30-50 között. Ilyen számok mellett már lassan többe van a leves mint a hús...és ugye ezek 2006 előtti autók nehéz olyat találni ami rendben van.
Mazda 5-öt nem ismerem, de a rozsdásodás ott is érvényes az évjárat azonos a hatossal. Sokkal olcsóbb egy benzinest(szívó) fenntartani mint egy dízelt max ha hosszú távon használod pl külföldre kijárni.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Surda- #134434 üzenetére
Mazda 6-ot akkor vennék, ha kifejezetten szeretném az ütközéskor instabilan viselkedő (értsd szépen összegyűrődő) önhordó karosszériát. Tipikus (ezredforduló körüli) Japán ebből a szempontból
Maradt a Mondeo.
Milla körül az mit jelent? Mert ha felette 1-200e pénzzel az jó, az ársáv kb felső harmada körül válogatsz.
Ha milla alatt, akkor meg már eleve, hogy is mondjam finoman, a zavarosban halászol és jó közelítéssel valami szarba tenyerelsz, aminek a szagát és állagát vételkor megválaszthatodVárosi dízel témához annyit dobnék hozzá, hogy egy vagon taxi városban rohangászva megfutja a 4-600e km-t mire cserélve lesznek. Ha annyira rossz volna városi körülmények között a dízel egy taxis nem sok, annyi nem venné. Igaz hidegindítást a taxik napi 1 alkalomnál többször nem sűrűn szenvednek el, de sima polgári használatnál sincs 2-3-nál több hidegindítás.
-- end of transmission --
-
BigBlackDog
veterán
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Szerintem a taxisok közül sokan már nem veszik a járművet, hanem csak lízingelik. Ott meg édes mindegy számukra, hogy mikor mi megy tönkre, mivel nem ők fizetik és adott esetben a javítás idejére cserejárművet is kapnak. Szóval ilyen szempontból nem feltétlen mérvadóak olyan nagy mértékben véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Amit 170-180k km-reesként árulnak abban pont 400-600k km van általában.
A példádnál maradva 2/3-al tovább bírja a taxisé, akkor ha optimisták vagyunk és 600k-ig semmi baja a taxisnak vele akkor magánhasználatban az 200k-t jelent.
Egyáltalán nem éri meg neki a dízel, kivéve ha szeret szívni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #134437 üzenetére
Egy rakat taxis ismerosom van, mindnek sajat autoja van
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134436 üzenetére
Nem csak a hideginditas, hanem az üzemi hömerseklet. Azert a taxisoknal megvan az üzemi hömerseklet, illetve egy taxis megy annyi km t, hogy ha ki kell cserelni valamit par szaz ezerert, meg akkor is jobban jar a megsporolt üzemannyaggal, mintha benzinessel furikazna. Ha valaki megy evi 5-10k km t varosban az üzemmeleg sem lesz soha, sok hideginditas, illetve nem is sporol annyit az üzemanyagon, hogy az megerje, ha cserelni kell a dpf et vagy a kettöstömegüt. Szvsz
ja es mod: gondolom a dizelböl ha jol tudom cegkent visszaigenyelheti az afat, benzinböl nem (ha esetleg vallalkozokent taxizik....nem tudom ilyen van e de ez is lehet szempont naluk)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #134443 üzenetére
Dumálgattam a fazonnal legutóbb, azt mondja havi 98k-t fizet az 1,6 tdci Fokáért (kombi). Csak tankolnia kell a többi felmerülő költség a bérbeadót terheli. Nyilván vidéken ahol kevés a fuvar ott ezt nem termeli ki de itt Pesten ha éjszakázik akkor simán.
#nincsbennetarcsi
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Surda- #134441 üzenetére
ne csak az árat figyeld, de azt vedd mindenképp figyelembe.
Ülj bele drágábba, olcsóbba, mindegyikkel legyél ugyanolyan kritikus.Láttam drágán is ótvart amikor válogattunk, de nagyon olcsón az átlagostól jobbat csak "papíron" leírva, az internet meg nem szakadt rá a hirdetésre.
Szerk.: Óvatosság témában:
Ha kiválasztottál egy autót mindenképp márkaszervízben nézesd át. Ott kapni fogsz minimum egy állapotlapot (ez többek közt tartalmazza a karosszériaelemek mért rétegvastagságát is), és számlát. Jobb helyen műszeres fék és lengéscsillapító vizsgálatot is végeznek. Ha az eladó hozzájárul azonnal megtudhatod az autó teljes előéletét is (és ha nincs takargatnivalója miért ne engedné?)Az állapotlapon szereplő jelölések 30 napig "érvényesek". Ha pl mindent behúz a szervíz, hogy fasza a gép és közben kiderül, hogy egy ótvar fos és ezt nem alkudtad bele a jármű árába, akkor mehetsz a márkaszervízhez panaszkodni és nem a sóhivatalhoz.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Declare
őstag
Uh, micsoda tuti vetel lesz az a foka, amit berautokent hasznalnak Bp n taxinak gondolom 180k km körül megy eladasra, mint megkimelt, garazsban tartott verda, 89k km re visszatekerve es ra is fog rabolni mindenki, mert csak 89k km van benne na ilyenkor azert megneznem, hogy inkabb ez vagy egy nemetimportos 260k valos km el
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Declare #134440 üzenetére
Igen, igazad van. A motor hidegindítás után melegedni szokott egészen leállításig, vagy amíg az üzemi hőmérsékletet el nem éri, vagy amíg meg nem forralja a hűtővizet, mert üzemképtelen a hűtése
Áfavisszaigénylés üzemanyagra? Csak nem továbbértékesítette elhasználás helyett?
nem tudom ez a DPF csere mennyire divatos, csomó gázolajos Epica van taxiüzemben, azok amiket Chevrobertoék szerelnek még mindnek megvan. Az enyém eddig egy regenerációt hajtott végre 1 hónap alatt, mert összegyűlt benne 25gr korom.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #134413 üzenetére
Nekem eddig bevált, bár még csak 13e km-t tettem bele.
Annyi van vele egy fórumon olvastam, hogy a vezérműlánc tányér idő előtt elkopik kb. 150e km alatt.
Én biztos ami biztos alapon 140e nél cseréltettem vezérlést(szervízkönyves, magam hoztam, nem tekergetett km), és direkt rákérdeztem erre az alkatrészre, hogy kopott-e, és igen az volt.
A láncon minimális nyúlás volt, tehát az elment volna még bőven, ezért azt mondom 150e-ként vezélés csere, és baj nem érhet.
Ennél a toledonál is javallott. Nem olcsó a cseréje (200e, de többet nem is kell cserélni, úgyse megy nagyon már annyit az ember vele)
Toledon kicsit lomhább, 8,6s a gyári adat 100ra, a Golf könnyebb, így 8,2s.
2e-s fordulattól már használható érezhetően megindul, 3200-es nyomatékcsúcstól gyakorlatilag végig ugyanúgy húz 6200-ig. Tehát akinek a folyamatosan felépülő erő kell, annak ez nem javallott, mert gyorsul, de nem érzed.Vegyes fogyasztás 8.6-8,7l (40% város 60% auto út/pálya)
Pályán 140nél sokat forog 3900-et, így 9-et eszik.
Autóút 90-100-as tempo 7l.
Pesten áthaladva átlagos forgalomban pl. Szentendrétől Érdig, is csak 8l.(#134415) w333 Én biztos nem vennék 1.8Tét, mert az van boldog boldogtalannak, és a hangja sem jobb, mint az 1.6-nak. +turbo ilyen szenzor olyan szenzor. Jobban tuningolható, de összességében egy 180-ra húzott 150lovas sem megy nagyon jobban, mert annak 7,9s a 0-100.
Ennek a hangjára mindenki felkapja a fejét, az 1.8-ra a kutya sem.
Lehet bizonyos körülmények között valahol jobban fogyaszt 0,5-1l-el. Na és akkor most mi van?[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Kompakt vízhűtés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs