Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz lenko #134251 üzenetére
Csak 1 ilyen kereklámpás Cross Polo van. Az A2 mondjuk kicsit jobban néz ki.
-
footy
addikt
válasz ADAM1337 #134243 üzenetére
Palyan nem a motor ereje szokott keves lenni, szinte minden auto megfutja a 130-at hanem inkabb az a gond hogy a Jazz-nek meg a Swiftnek a zajszigetelese is egy szar(a Swifte mondjuk egy fokkal jobb) es a motor bugasa egy ora utan szetnyomja a fejed. 110-ig meg OK mindketto de utana elegge zavaro a motor es a szel zaja is. (Mondjuk a Jazznel van egy taromany 145 korul ahol csendesebb mint 130-nal )
(#134256) kalmanchris
Nem, a motor 2800-on mar leadja a max nyomatekot, 145 tajekan pedig valahol 4200-4500 korul van a fordulat.
(Fejbol nem tudom)[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz footy #134255 üzenetére
azért a 80 pónilóval megnéznék egy előzést 120-ról, hogy néz ki a Jazzben (Klíma ki, csomagok kidobál, utasok ki és löknek 10-20km/h-t az autón, a maradékra meg ott van az 1.2 vagy ugyanolyan gyenge 1.4-es benzinmotor.
Nem rossz autó a Jazz, csak amikor szóbakerül az autópálya, ez az egyik utolsó autó ami eszembe jut
(Érdemi) Zajszigetelésről meg (kevés kivételtől eltekintve?) ebben a méretosztályban nem lehet érdemben beszélni a 2000-2005 között gyártott autók között, emiatt szerintem kár aggódni a leendő tulajnak.
-- end of transmission --
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134258 üzenetére
Azert ez igy barokkos tulzas....jo hogy nem 3 literes dizel motor alatt ne merjünk palyara menni?
Az 1.4 es 75 lovas poloval (mondjuk egyedül) siman 5-ben az erdi emelkedön 140 nel padlozva gyorsul...visszavaltva plane.
A komfort, menetzaj es fogyasztas ami miatt nem jok ezek a kis köbcentik palyara....de ha valaki ismeri a valtot (Hondasok ebben jok ) annak nem kell tartani a palyatol egy jazzel sem szerintem
(Ok napi ingazasra, 5 megtermett ferfivel, csomagokkal, klimaval, ott bajban lenne )
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Declare #134260 üzenetére
"Az 1.4 es 75 lovas poloval (mondjuk egyedül) siman 5-ben az erdi emelkedön 140 nel padlozva gyorsul"
minden tiszteletem a tiéd, de ezt nem hiszem el
Azt elhiszem, hogy tartja a tempóját, az emelkedő tetején mért 144km/h != gyorsulásCsak arra próbáltam célozni, hogy ha valakinél a pályázás szempont lehet, akkor a Jazz az egyik utolsó autó ami eszembe jutna. 80km/h-ról még azt mondom 3. fokozatban mutat gyorsulást, hogy megelőzzünk egy kamiont, vagy notórius száguldozó 115-el haladó autóbuszt kínok között beszúrva a 4. fokozatot, de nem hiszem, hogy mikor pálya szóbakerül pont egy Jazz-t kell szóbahozni
Megkötésekkel igen: - külső sáv, 100 - 110km/h sebességgel a megsüketülés elkerülése érdekében
-- end of transmission --
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134263 üzenetére
5 evig 1-2 havonta biztosan megjartam a poloval az erdi emelkedöt, nem a levegöbe beszelek, de nem celom, hogy barmiröl is meggyözzelek
Autopalyan szvsz sokkal kevesbe problemas a kis teljesitmeny, mint föuton. Ott egy elözeshez sokkal nagyobb erö es nyomatek kell, ha ki akarsz ugrani valaki mögül. Autopalyan minden elözes szepen tervezhetö, a 130 as tempot meg egy 1,4 es autoval is siman lehet tartani. amit linkltek a többiek 99 loerös jazzel meg röhögve)
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Declare #134265 üzenetére
a 99 lovas jazz nem is került szóba, mert a vásárlási keret 1,3 milla max és a 99 lovas jazzek átlagos hahu ára 2,4 millió.
Mégegyszer leírom, nem a 130km/h megtartása a probléma ezekkel az alulmotorizált autókkal, hanem a sebesség !kellően! dinamikus változtatása autópályán, fóúton, autóúton, akárhol ami nem város.
Nem kell meggyőznöd arról, hogy ment a 75 lovas polo az érdi emelkedőn, tudom, hogy ment a 95 lovas lacetti arrafelé, aminek rövid áttételezésű a váltója. Abból aránylag kis kockázattal el tudom dönteni mit lép egy 75 pacis polo 140-ről Budapest irányban.
Továbbra is azt mondom, hogy megkötésekkel persze, menjen pályára a polgár azzal a Jazzel, de én azt biztos nem fogom sose ajánlani senkinek, ha van alternatíva és az autópálya is szempont lehet.
-- end of transmission --
-
Declare
őstag
válasz SaNyEe #134268 üzenetére
Igazabol, nyilvan egy porsche panamera az igazi, ebben egyetertünk.
A vitat en nabban latom, hogy ha valaki nem tud egy 1.4 es autoval zavartalanul közlekedni palyan, Magyarorszagon, ahol a sebesseglimit 130, ott nem az autoval van a baj Soha nem ütköztem problemaba....föuton, ha elözni kell, sokkal roszabb a helyzet, mert ott a kiugrashoz keves az 1,4 polo egyedül klima nelkül is...de palyan soha nem volt problemam. Pusztan erre reagaltam -
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Újra itt. 3 autóra leszűkítettük listát. Ki mit választana az alábbiak közül?
1) Ford Galaxy Ghia
2004 - 227,000 km
Sok extrával felszerelt autó: tempomat, ülésfűtés, szélvédőfűtés. belül nincs vészesen lelakva jobb elején van egy kis tároló rekesz, ami állandóan kinyílt, azt rendkívül "igényesen" becsavarozták. Vezetőoldali küszöbnél rozsdafolt, meg a szokásos betegségei ennek a hármasnak: gumi az ablakok körül felpúposodva, csomagtérzár körüli rozsdafoltok. Német autó, valahonnan Deggendorf környékéről, előéletéről sokat nem tudni.2) Seat Alhambra
2003 - 289,000 km
Belül ez is szépen egyben van, nincsenek törött, nem működő mütyürök, ülések kiváló állapotban. Bal hátsó ajtó javítva, élet nem sikerült rendesen eltalálni, oldalról belementek, sárhányóknál kezdődő rozsdafoltok, nem túl nagyok, orvosolhatók, de látszik. Klímára és hengerfejre közel félmilliót kellett rákölteni. Új (nem felújított) hengerfejet kapott, mert 40%os kedvezménnyel hozzáfért valami gyárban dolgozó ismerős. Kuplung félig kinyomva enyhén remeg, kicsit hangosabbnak is tűnt, mint a többi, lehet, hogy érik benne egy kettős tömegű... Ausztriából behozott autó kb. 1 - 1,5 évvel ezelőtt. Azóta beleraktak 60,000 km-t, de lett egy másik céges autó, így ezzel már nem kell annyit menni, egy kisebb benzinest vennének a helyére.3) VW Sharan 2001 - 272,000 km - 1,4m
Ez az autó nincs hirdetve, egy ismerős karosszériásé. Rendkívül lelkiismeretes, gondos gazda. 4 éve van nála: amikor megvette egy kollégától, az autó alvázvédelmet kapott. Szilentekkel, toronycsapágyakkal kicsit szívott, 3-4-szer cserélni kellett, mire végül a gyári volt az egyetlen, amivel nem ette a gumikat. Most az van benne, így jó. Egyszer beleszaladt egy Polo hátulról, de a vonóhorog az ütés nagy részét elnyelte, komoly sérülés nincs. Motorháztetőt lefényezte, mert idegesítette a kavicsfelverődés. Hengerfejjel együtt a szelepszár szimering cserélve lett. Az autóban minden benne van ami benne lehet, meg még az is, ami nem... Szélvédőfűtés, tempomat, 6cd-s cd tár, gyereküléssé alakítható ülések, elektromos hátsó ablakok, kihangosító, Navi (teleatlas = Ny-Európa), gyári szőnyeg + gumiszőnyeg, méretpontos minőségi üléshuzat, csomagtér tálca stb. Rozsdafolt sehol, első abroncsokat és olajat meg szűrőket kell cserélni. Ajtó picit lóg, de már megvan a stit, csak még nem volt ideje kicserélni. A hőmérséklet visszajelző össze-vissza mutat (az új hőgombával is), illetve fel-felvillan az ASR lámpája eddig meg nem fejtett okból. Ezeket is még megcsináltatja mielőtt odaadná.Nálam a 3. lesz a nyerő. Szerintetek?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Integrale
veterán
válasz SaNyEe #134263 üzenetére
1.4-es Alfaval (105le) is rohogve lehet tartani a forgalom ritmusat, es gyorsit is viszonylag nagy temporol is, ami a magas fordulatnak koszonheto, igy max nm kozeleben van palyan, felette (6200 korul) meg az osszes csiko odaszalad.
De nem autopalyazasra valo, abban maximalisan egyetertunk, hogy ha kifejezetten palyazas a felhasznalasi terulet, akkor ne vegyen kis motoros autot, hangos/sokat forog/sokat fogyaszt/erotlen a negy kozul valamelyik biztos."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pocokxx #134272 üzenetére
"Egyszer beleszaladt egy Polo hátulról, de a vonóhorog az ütés nagy részét elnyelte, komoly sérülés nincs."
Mekkora tempóval repült bele a Polo azt lehet tudni?
mod:
Azért kérdezem mert a vonóhorog csak látszólag véd meg, ha beléd jönnek hátulról nincs felület ami felvegye az ütközés energiáját. Ha kb 5-10-el akkor segít valóban de ha nagyobb ütést kapsz mindent visz.
Gondolj bele, hogy a tervezett tompító/gyűrődőhatás helyett egy fém rúd viszi át az ütközés erejét egyenesen a padlólemezre...
fi:zi'k: Akkor marad a Civic TypeR.
footy: Akkor motort is kell vennünk bele az ebay-ről...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
pocokxx
Közösségépítő
Jó kérdés. A sztori nagyjából olyasmi, hogy országúton megelőzte a Polot, mert 80 körüli tempóval ment csak, aztán erdőszélén látta, hogy valami fácán féle ki-be bóklászik az erdőbe, így lassított. A fácán picit koppant a tetőn, de nem vészesen, csak megijesztette a benn ülőket, közben meg a tükörben látja, hogy satuzik a Polo, rálép a gázra, de az ütközést már nem tudta elkerülni, a Polo eleje eléggé összetörött, a lökhárítót fényezte újra.
Integrale
Nézegettem azokat is, de valahogy sokkal inkább elhasználódottnak érzem, mint a ezeket, hiába fiatalabbak."Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #134288 üzenetére
Most meg éppen te "rugózol".
-
Vesztor87
senior tag
válasz tboy93 #134285 üzenetére
2007-es évjáratú 1,0-ásat béreltünk nemrég. Nincs autónk, ezzel mentünk kirándulni. Se szervó semmi. Szervó nélkül emlékeim szerint a hasonló súlyú régi swiftet sokkalta konnyebb vt kormányozni. Váltója viszonylag pontos, de szerintem kevés anyagból van. Motor csendes. Érződik hogy magas és keskeny az autó. Vasúti átjárón szörnyű átmenni ha rossz az út, érzésre olyan mint ha egy két m magas hokedlin ülnél. Amúgy kellően fürge jószág. 130 -ig egyszer gyorsultam vele, onnnan már nem gyorsult kb. Előzőleg is ezt béreltük ki, 100 környéki tempóban, néha picit gyorsabban mentünk, 430km -es távon evett 6,15-öt. Ez sok. Most szeged-egér távon odafele betartva a szabályokat odafele 4,6-ot evett (252km/asszem 11,6liter ment bele), visszafele elmentünk erre arra, 4,15 lett a fogyi. 327km/13,16 litert tankoltam. Hozzá teszem h óvatos vtam,,90-95 fölé nem mentem :-) így unalmas vt:-)
-
r0by
addikt
Erről a típusról mik az általános vélemény? Jó, nem jó, felejtős?
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
12 éves Mazda 6-osom cseréjét tervezem. Nagyobb részt Budapesten lenne használva, ezért automata váltóst szeretnék. Ezen kívül azért vidékre/autópályán is szoktam autózgatni, szóval jó lenne, ha erre is elég erős lenne (pl. ezért zártam ki az amúgy szimpatikus Prius-t, mert netes vélemények alapján kicsit gyenge és hangosan bőg a motorja városon kívül).
Ami nem annyira számít, az a márka és a külső. Ami már számít, hogy megbízható legyen, kényelmes legyen (az én 190 centimmel is tudjanak mögöttem ülni, ami vicces módon egy 2006-os S60-as Volvóban pl. nem lehetséges), és ne egyen túl sokat. Ezen kívül amit szeretnék, hogy szerethető legyen vele az utazás, azaz alacsony menetzaj, magas rugózás és belső komfort, praktikus és kellemes belső, ilyenekre gondolok.
A belőtt keret az 3 millió Ft. Természetesen használtban gondolkodom, de azért minél fiatalabb, annál jobb.
Tudtok ajánlani néhány típust, ami nagyjából megfelelne a fentienek, esetleg pro/kotnra érvek?
Előre is köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz footy #134298 üzenetére
Hat nem egyszerü azt az autot megtalalni, amit keres Helykinalatban es ar/ertekaranyban az octavia nagyon jo....a valtot nem ismerem, a motor necces, de akar lehet vallalhato is....csak mint irányt emlitettem meg
pl valami ilyesmire gondoltam....de mondom a valtot egyaltalan nem ismerem....de az azert minden idösebb haszanltautonal költsegeket jelenthet könnyen
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs