Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz milomi #37736 üzenetére

    megint nem érted az ok fejtésem...

    tuningboxok, egyen chipek=fos
    GT17-nek kevés az a nyomás, mivel pici turbo, pici kilépővel így alapvetően nem olyan nagy a szállított mennyisége, és ahogy a jó magyar tdi tunereket ismerem (tisztelet a kivételnek) tuti 1 négyzetméteres cooler volt előtt ami tetvesül felesleges, mert "elvész benne a nyomás" (baromi nagy lesz a gáz lengés) ami kb semmire sincs jó hatással.

    ha olcsón akarsz VAG tdi értelmesen utcára, de azt akarod hogy ugorjon is, akkor kell egy 1Z-s alap (90le-s TDI), GT 15-házába belesztergáltatni a GT17 belét (vagy felrakni egy GT17-et de az drágább) 40 v 50-es csővezés, a gyári cooler-t átzsákoltatni fémre, 502-es csúcsok és padon erre íratni hozzá egy progit.

    amit ha nem csesznek el akkor kb 160le és elég jó nyomatékot kapsz ami 1900-4000-ig fog a rendelkezésedre állni, ezt már forgatni is lehet is nagy tartományba megy, cserébe nem az lesz hogy 2100-nél letépi a fejed és 3500-nál már fulladozik és kevesebbet is zabál.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Aktív témák