Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz milomi #37748 üzenetére

    Ez az E Kadett GSi csak akkor mehetett egy kategoriaban a turbos Golf5-l, ha turbo ugyan nem, de NOS viszont volt a Kadett-ban. Muha Csaba nitrozni szokott
    A turbo/NOS ugyanis kategorat emel, szoval normalis esetben a 2.0TFSI Golf eggyel feljebb dontozne, mint a C20XE szivo E Kadett GSi.
    A kvalifikaciok alatt mehettek egyutt, de akkor meg a Golf nyert volna jobb ideje miatt (14.0 @162 vs 13.8 @170), ez lathato is a kijelzon
    Szoval itt alazasrol szo nem volt, a Golf5 igy is ugy mehetett fel ra az elrontott rajt utan, mint a vonat, kulonben nem futott volna jobb idot.
    A gyorsulasikon a kvalifikaciok alatt nem szamit bele a reakcioido, ha 5sec-g ott allsz a zold utan se indul el az ora, mert azt csak a fotocella elol kigordulo kerek inditja el (amikor beallsz megszakitod a fenyt es amikor ujra lat, indul csak el a szamlalas)
    Ezt a dontokben futottak, ott viszont minden szamit, szamit hogy indulsz el, igy ott az gyoz aki elobb ater a celvonalon.
    Mondjuk azert nem lettem volna a GSi-s helyeben, amikor latom a tukorben kozeledni a Golf-t erobol, biztos elmormolt par udvozlegyet, hogy megmentse a celvonal.

    hobizoli

    több drón kell ;P

Aktív témák