- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Aktív témák
-
Notes
senior tag
Ti ezt meg tudjátok nézni? [link]
Nekem azt írja ki, hogy "Connecting to media", majd "Ready" de len nem játsza, pedig nagyon kiváncsi lennék rá.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz Khelben #7024 üzenetére
Álljunk meg egy szóra!
Az ilyen öreg bácsi, női tulaj a legnagyobb szívás egy használt autónál. Ha ilyet hallok csak röhögök. Legtöbbször persze nem igaz, bár az eladó azt hiszi, hogy ez előny. Számomra hátrány.
Miért? Öreg bácsi, női tulaj kegyetlenül ki tudja nyírni a kocsit. Lehet, hogy a forgalomban nem hajt gyorsan, de parkoláskor... A múltkor ez étterem előtt egy nő állt ki egy fehér Suzukival. Az autó 1cm/másodperc sebességgel haladt. A nő riadt tekintettel tekingetett körbe, nehogy nekimenjen valaminek. A motor megitélésem szerint (ex Suzuki tulaj vagyok) kb. 5000-en bőgött, a kuplung kinyomva. Mindez persze hidegen. Azt hittem mindjárt felszáll az egész kóceráj. De ugyanilyen mutatványok garmadáját láttam már előadni idős embrektől, nőktől stb.
Sajnos ezek a sofőrök nem tudnak olyan dolgokról, hogy hideg motor kímélése, fogalmuk sincs hogy egy kuplungszerkezet hogyan működik, hogy létetik motorfék is amivel kímélni lehet a tárcsákat, stb.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Egyébként én ilyet fogok venni tavasszal: [link]
Jó kis 1.8-as, 143 lovas MIVEC motorral.De Ti ne vegyetek légyszi, hogy kevés legyen belőle az utakon és egyedi legyen a megjelenésem vele!
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz zsoltee10 #7172 üzenetére
Itt [link]
vannak árak. Invite felszereltségben a nagyobb motor 200K-val drágább. Ennyit szerintem simán megér. És a nagyobb mocihoz jár ESP is.
Eredetileg Mazda 3-at akartam, ami egy szuper autó, de ez erősebb, és jobban is néz ki. Igaz kicsit drágább is.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz Integra #7197 üzenetére
"vérszegény az egész autó külsőre, ha nem az evo-ról beszélünk" Ne má.... Egy alsóközépkategóriás szedánról beszélünk ember. Ha neked ez unalmas és átlagos akkor nem tudom mit mondanál egy Opel Astra, vagy Toyota corolla láttán?
Vagy neked mi dobogtatja meg ebben a kategóriában a szíved?Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz szatocs #7201 üzenetére
Amikor elsőre megláttam nekem is tetszett a 4d Civic, de tudom, hogy a lemez alatt már nem az a műszaki színvonal van mint a régebbi generációknál. Így ha ránézek már nem pezsdít fel.
Meg beszélgettem az egyik Honda szakszervíz vezetőjével, és mesélte, hogy mióta az eszét tudja Hondákkal foglalkozik, de ilyen megbízhatatlan típust mint a jelenlegi Civic még nem látott...Ez van. Japán gyártók elkurvultak itt a nagy globalizációban.
Nissan full Renault lett.
Toyota aranyárban adja az unalmas műanyagot.
Mitsubishi majdnem csődbe ment. Lemásolták a Jazzt, Colt néven. Most talán kilábalnak az új Lancerrel, meg az új, saját fejlesztésű 200 lovas dízelmotorjukkal.
Subaru is menekül a rétegmodellségből. Ennek ára az 1.5-ös Impreza.
Egyedül a Mazda vette észre, hogy a klasszikus japán autós tradíciókra (megbízhatóság, japános dizájn, értékarányos funkcionalitás, sportosság) van igény. A 2-es gyártását vissza is vitték Japánba, a formaterveik pedig nyíltan japánosak lettek. Az új 6-os pl. gyönyörű. Kellene nekik egy nagyobb autó is (új Xedos?), hogy megvessék a lábukat olyan szegmensekben is ahol az eladott autókon több a haszon.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
-
Notes
senior tag
válasz szatocs #7249 üzenetére
Mondom, ezt Honda szervízvezetőtő mesélte. Nem én találtam ki. Pedig Ő is imádja a Hondákat, neki is Accordja van.
Csak már nekik is kezd ciki lenni, hogy a garanciális a Civic-ek folyton jönnek vissza.De menj el mondjuk és nézd végig a Civic népitéleteket, aztán ugyanezt mondjuk tedd meg a Jazz-el, és látni fogod, hogy ez a Honda nem az a Honda.
Én is sajnálom, mert páromnak volt Hondája, és imádtam azt a kocsit, csak ez a széria már másról szól mint amit én keresek egy kocsiban.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Mivel a gázolaj gyakorlatilag megegyezik a fűtőolajjal ezért télen a nagy kereslet miatt felmegy az ára. De tényleg nevetséges, hogy már jóval drágább a dízel, mint a 95-ös.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz zolika76 #7346 üzenetére
Szerintem inkább 1.8-at vegyél. Alig drágább, jobban megy, és kapsz hozzá egy tempomatot is. Én még megvárom hogy az első széria kifusson, megjelenjen néhány teszt, kipróbálom, aztán tavasszal veszek, mert nekem is nagyon tetszik.
Itt van két írás (tesztnek azért nem nevezném őket):
[link]
[link]Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Mit figyeljek? Ebben a tesztben a deízelt tesztelték. És? Én egy betűvel nem ajánlottam senkinek ezt a motort. Én a nagyobb motort ajánlottam az 1.5.-ös benzines helyett ami nem más mint az 1.8-as MIVEC 143 lóerővel. VW dízelt semmilyen kocsiban nem vennék, nemhogy Lancerben.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Birom ezeket a japókat, oda viszik a gépeket ahová valók. Érdemes rákeresni Tsukuba, illetve Motegi pályákra, vannak klassz versenyek.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Nem tudom tart e még a BMW vs nem BMW vita, de én csak annyit tennék hozzá teljesen kívülállóként, hogy ha a tulaj dimbes-dombos helyen lakik akkor inkább ne vegyen régi gyártású hátsókerekes autót, mert télen sokat lehet vele szívni. Ez csak egy jó tanács, ezen kívül, hogy BMW vagy Suzuki az már mindenki saját ízlésére és pénztárcájára van bízva.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz Füge007 #7693 üzenetére
"307 nél ha használtan veszem ... mire kell odafigyelnem?"
Kis iróniával: arra, hogy nehogy megvedd.De most tényleg, az utóbbi években kevés autó büszkélkedhetett olyan mennyiségű hibával mint ez. Talán még a Megane próbálta utolérni, de kevés sikerrel, ami nem kis szó.
Ami meg a korábban említett óraállásokat illeti: magyarisztánban csak annak a kocsinak nem tekerik vissza az óráját a nepperek amelyikét elfelejtik. MINDIG visszatekerik. Az egyszerűbb mechanikus cuccokat aprópénzért megcsinálja egy ügyetlenebb szerelő is, de a bonyolultabb digitális ketyeréket is pár ezer forintért megbuherálják. Ez pedig minimális összeg a több milliós eladási árhoz viszonyítva. A lebukás veszélye pedig nulla. Ha valahogy mégis bizonyítod a turpisságot, egyszerűen nem foglalkoznak veled tovább, megvárják amíg jön egy átlag user és nagy boldogan elviszi a kocsit.
A másik nagy kedvencem az "öreg bácsi". Amikor meghallom a kereskedőtől, hogy "ez a kocsi nagyon jó állapotban van, egy öreg bácsié volt", na akkor szoktam azonnal elköszönni, és szó nélkül megindulni a kijárat felé.
Nevetséges az egész. Néha már az volt az érzésem, hogy az öreg bácsik csapatostul járják a kereskedéseket és mindenhol otthagynak egy két megkímélt kocsit. Mással nehéz lenne magyarázni ezt a sok megkímélt autót.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Azért a "meglehetősen megbízható autó" kifejezést erre a modellre enyhén túlzónak érzem, de betudom a pozitív személyes tapasztalatnak.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Toyotát a Lagermax hozza be. Ők megcsinálják a vámügyintézést, a kikonzerválást, a nullrevíziót. És csak utánna megy ki a kereskedőhöz a kocsi. Ott szerintem már csak max rendszám ügyintézés megy.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz Integra #7787 üzenetére
Hát a Lager-t én is jól ismerem ti. ott dolgoztam, igaz már elég régen. ;)
Egyébként Index Kia c'eed topikjában sokan számolnak be hasonló "élményekről" (kocsi ott álla kereskedőnél, de hetekig nem adják át papírmunkára hivatkozva). Nem tusom pontosan mi áll a háttérben.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz Probiker #7791 üzenetére
Ilyen kocsink volt évekig. egy biztos: nagyon megbízható. 250.000km-el adtuk el 2001-ben és még manapság is szoktam látni az utcán. Teljesen egyben van.
Az ilyen régi kocsiknak az a titkuk, hogy nem szabad meghajtani őket. Szép öreguras stílusban a világból is kimegy ez a Mazda veled.
Nekünk ami bajunk volt vele az hogy a hátsó doblemez elkezdett rohadni, így az komolyan kezelésbe kellett venni, ezt, meg az alját vásárláskor nagyon nézd meg.
Fogyasztása nem volt vészes, 8.5-ös átlaggal eljártunk.
Én két dolgot nem komáltam benne: egyrészt a kormányt veszettül nehéz volt tekerni, ez kezdő söfőrként parkoláskor lehet, hogy komolyan hátráltatni fog, másrészt az ülés nagyon alacsonan van benne (bár asszem később szerelték állítható magasságú vezetőüléssel is).
Ami viszont kurva jó benne az az óriási raktér. A nagy ötödik ajtóval meg a ledönthető ülésekkel elképesztő mennyiségű cuccot el tud nyelni.
Szal száz szónak is egy a vége: ha a motort nem pörgették szét, és a karosszéria is egyben van szerintem ennyit megér.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Fedezékbe!
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Gyerekek... miért kell ezt? Hát le vannak ezek a meccsek már játszva, csak meg kell keresni őket.
Pl.: [link]
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz dragonfx #8114 üzenetére
"Azért amikor egyenesbe majdnem lelépte az m5öt az s2000 akkro kicsit elgondolkoztam a video valóságalapján..dupla annyi lóerő..."
Gondolom sokat számít, hogy az S2000 vagy 2-300 kilóval könyebb, és az sem mindegy, hogy az egyenes előtti kanyarból hogy jönnek ki.
Nyilván rengeteget számít a pilóták tudása, és olyan apróságok, mint hogy milyen gumi van az autón, de azért szerintem irányadó egy ilyen Tsukuba run. Mindenesetre ha nem is kell túl komolyan venni, legalább szórakoztató.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Mi van a kenéssel? Mitől elégtelen? Amíg van olajnyomás addig semmi baja kenésnek. Alacsony fordulaton legfeljebb elégtelen lesz az égés, ergo többet fogyaszt a kocsi, a kibocsájtott kipufogógáz szennyezőbb, illetve a motorban learakódások keletkeznek ilyesmi.
Romanes eunt domus!
-
-
Notes
senior tag
Az élet 180-nál kezdődik, és úgy tűnik ott is ér véget. LOL
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
"Ilyen nincs, ilyen nincs, és mégi van!"
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Ez van. Totalcar süllyed. A szememben akkor ásták el magukat végleg amikor leírták a "robbanómotort" (anyám....), meg a Winkler kifejtette, hogy a légzsák felesleges extra.... (normális ez??).
Az utóbbi időban az Annácska harisnyáját fényképezgetik, ez lett a színvonal. Ha 13 éves lennék talán érdekesnek is találnám.
Ja és ilyen nyalánkságok, hogy pl. a Mol-os cikk két napja Error404.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
-
Notes
senior tag
Minden detektor hasztalan ha a város bemenő és kimenő szakaszán lefotóznak majd kiszámítják, hogy mondjuk 63km/h volt az átlag amivel átmentél és már küldik is a csekket...
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Szerintem rossz irányból indítottátok el a vita megközelítését. Van ugye a pénz, amit azért találtak fel, hogy bizonyos, nehezen összehasonlítható étékű vagyontárgyak értékét (lásd pl. gépjárművek) azonos rendszerben lehessen kifejezni.
Szóval szerintem a turbo benzin 1.6 vs turbo diesel 1.6 helyett inkább úgy kéne nézni, hogy ha van mondjuk 10 millió forintom akkor abból milyen torbós/szívó benzines/diesel autót tudok venni és üzemeltetni mondjuk a következő 5 évben. És akkor a négy eredményül kapott járműből már valszeg elég szignifikánsan kirí, hogy melyik a tuti.
Amúgy csak azért néztem be, hogy
1.) Megkérdezzem vezetett e már valaki 2008-as Lancert (érdekelnének a tapasztalatok).
2.) Tapasztalatok érdekeltek volna az új kis hengerűrtartalmú benzines turbók fogyasztásáról. Mert valahogy nem értem, hogy ugyanaz a teljesítmény hogyan jön elő kevesebb benzinből, mikor a turbo lényege pont az hogy több levegőben több üzemanyag égethető el, aminek ugye semmi köze hatásfokhoz. Persze akkor még nem gondoltam, hogy ilyen parázs vitát találok itt pont erről a témáról.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Mercedes mikor veszi már észre hogy egy 15 millás kocsi hátuljára ráírni, hogy "Kompressor", kb. annyira elegáns mintha azt írnák oda, hogy "Traktor". Ez csak engem zavar? Mondjuk nem az én autómról van szó. Sajnos.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Azért úgy látom az új Lancerbe tehettek volna még egy kis vattát, mert így elég zajos lett. Kiváncsi vagyok az 1.8-as motor, illetve egy nagyobb felszereltség mennyit enyhít ezen.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Vedd ki a gyertyakábeleket, és vidd magaddal. Arra viszonylag kevés autótolvaj van felkészülve.
Amúgy most néztem, hogy Allianznál az új 1.8-as Lancer havi lopáscasco-ja 4K HUF. Ennyit bőven megér. Mondjuk nem tudom, hogy ez külföldön is érvényes-e?
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Mazda leállhatna ezzel a Wankel hülyeséggel. Rengeteg energiát ölnek egy értelmetlen fejlesztésbe. Az RX-8 a 2.3-as turbómotorjukkal egy kurvajó kocsi lehetne, így meg folyton csak a gond van vele.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Megérdeklődtem ma, hogy ha rendelnék egy új Lancert kb. mikorra vehetném át. Válasz: kb. augusztus, de egy másik kereskedő csak "szeptember-október"-t mert mondani. Nem semmi. Mondom felhívom Mazdáékat, mit mondanak egy 3-as szedánra, az nem éppen egy új modell. Abból nyár közepét vállaltak volna egy budai kereskedésben.
Az autógyártók éjt nappallá téve azon kínlódnak, hogy milyen modelloffenzívákba kezdjenek, illetve milyen marketingstratégiával szerezzenek piacot. Asszem mielőtt bármit csinálnak a gyártást és a logisztikát kéne átfésülni, mert az nonszensz, hogy egy alsóközepes személykocsira, (amiben semmi utólagos extra nincs) fél évet kell várni... Tisztára mint a Merkur b+.
Ehhez képest két évet várni egy Ferrarira már nem is tűnik olyan vészesnek. Ott legalább tudom, hogy kézzel varrogatják a bőrt a műszerfalra, ahhoz meg idő kell.
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
Ma reggel egy kis autótesztelést tartottam.
Elmentem ké kereskedésbe amik egymás mellett vannak egy kis tesztvezetésre. Tapasztalatok:Mitsubishi Lancer 1.5 Inform.
Bár én 1.8-assal venném és Invite felszereltséggel, de vezetni csak ezt tudtam. Szerencsére a szalonban több bemutatóautó is állt, így a magasabb felszereltségű belteret is meg lehetett tapizni.
Már beszálláskor kellemetlen meglepetés ért. Az erősen lapos szögben álló A-oszlop miatt figyelni kell az embernek a fejére. Idővel biztosan megszokható, de attól még kényelmetlen. Én jobban szeretek behuppanni. Az üléshelyzet jól belőhető, kényelmes. A beltér, akárcsak a kocsi külseje, nagyon jól néz ki. Sokkal jobban megfogott mint a képeken.
Haladás közben az 1.5-ös benzines semmi különös. Ahhoz, hogy jobban menjen persze pörgetni kell, de akkor igen kellemetlen meglepetésként rettentő zajos. Faterom ősrégi Megane-ja csendesebb ennél. Mikor kiszálltam direkt felnyitottam, és megnézetm: van a motorháztető belsején egy tisztességes borítás, de úgy látszik ez is kevés. Feltűnően zajos az autó.
A váltó jó, de azért egy Honda más világ. A futómű átlagos családi darab. A hátsó sorban nagy a hely és kényelmes az ülés. A csomagtér is kellemes méretű, de az aljában csúszkáló (nincs rögzítése) szürke, vékonyka, szőnyeg elég igénytelenül néz ki. Ilyet a kutyám alá sem tennék.
Összességében a kocsi kívül-belül szuperjól néz ki, remekül felszerelt, és minden bizonnyal megbízható is. Sajnos a zajosság és a szűkös fejtér elvette a kedvem.Kia c'eed SW 1.6 CRDi
Egyszer már nézegettem a c'eed-et, akkor nem vezettem. A kocsi tetszett, de a belső műanyagok minősége nem felelt meg. Most sikerült egy EX Limited felszereltségű példányt kifogni, és tesztvezetésre is sor került.
Az autó nagyon tágas. Az ügyes csomagtérfedél megoldás miatt hatalmasra nyílik a hátulja. A Mitsuhoz képest már-már luxus a csomagtér kialakítása (normális burkolat, tárolórekeszek).
Elinduláskor kissé megijesztett a dízel kerregése, de ez pár perc után szépen lecsendesült. A kuplung, a kormány, a fék meglepően egyértelműen működik. Mintha már hetek óta ezzel a kocsival járnék. Kis bemelegítés után beletapostam a gázba. Hárman ültünk a kocsiban, de a nagy nyomaték úgy meglódította kettesben hogy a tarkóm a fejtámlán koppant. Zaj alig van, ez nagy felüdülés volt a Lancerhez képest. Igazából minden kényelmes, kellemes volt.Hát ennyi. Szerintem még elmegyek megnézni a Mazda 3-ast, de a 105 lovas 1.6-osnak nem sok esélyt adok a c'eed ellenében. Ennyi pénzért egyszerűn tágas, jól megy, keveset fogyaszt, ráadásul tetszik is. Csak a minőség miatt aggódom, de talán a 7 év garancia segítségével megoldhatók a felmerülő problémák. Bár nem tudom mit szólnak majd, ha 6 év múlva visszaviszem a kocsit, hogy akkor most kérek egy turbócserét 150.000-ért mondjuk...
Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz Integra #11398 üzenetére
Az egyik Honda kereskedéssel elég jó kapcsolatban vagyunk. Sőt, rokonságban most vettek ilyen kocsit (1.8, 140 LE) Talán benézek oda is, bár a munkafelvevőjük (aki egy kurva nagy Honda fan nagyon-nagyon rég) azt mondta az új Civic-et egyszerűen nem meri ajánlani, rengeteg garsi problémájuk van vele.
Ja majd elfelejtettem: K11-es Micra eladó!
Romanes eunt domus!
Aktív témák
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- GTA V
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- PlayStation 5
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3510 i7-10510U/16GB DDR4/256GB SSD/Nvidia MX 230 2GB
- Ryzen 5 5600X
- Eladó a képen látható Gigabyte RTX 2070 8GB GDDR6 256bit (GV-N2070WF3-8GC), videókártya.
- HP Probook 15,6", core i5 (4x3,2Ghz),8GB RAM,240GB SSD, jó akku,szép állapot
- HP EliteBook 8460p i5 laptop 14" 4Gb DDR3 notebook eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen