- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
-
Sas madár
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz whited #35761 üzenetére
Es az jol gyorsul?
En ettol fuggetelnul siman feltennem ra a 14"-t, mert plusz tapadast ad a nagyobb felulete, ami fekezeskor es kanyarodaskor jol johet, ha valtomeret akkor nem fog csalni az ora se, es nem fog rolmalni a "gyorsulasa" se, mert a kerék kerulete ugyanannyi maradthobizoli
több drón kell ;P
-
-
varga911
senior tag
válasz whited #38014 üzenetére
Munkásautónak wareszt kellene nézni inkább, nem?
Viccet félretéve, melós autónak szerintem nem ideális a Calibra, taxizni nem tudsz vele, futárnak meg sokat fogyaszt. (11-12 liter városban)
Ha ingázni kell melóba, arra is találsz olcsóbb alternatívát. (Astra F, Corolla, Swift, stb.) -
-
m3tr0
senior tag
válasz whited #38056 üzenetére
Székely
Egy haverom nem rég vett Calibrát ezt a 116 lovas verziót, 430-ért.
Semmi tuning nincs rajta,elég ritka darab, van benne 1-2 extra, valami 1500Ft-os alkatrészt cserélt benne egyszer, kérdeztem mennyit fogyaszt, mondta a kétliteres motor vegyesben 7,5 l -rel beérte. Nem rossz kis kocsik ezek, csak nehéz jót kifogni. -
hobizoli
nagyúr
válasz whited #38078 üzenetére
Persze es azt csak ugy hopp leakaszt a falrol.
Eleg veszett ara van egy C20LET motornak meg az F28-s valtonak es a C20LET futomunek es feknek. Legutobb 400k-ert lattam, es ez is volt ugy 3-4 honapja.Egyszerubb eladni az alapot, es venni egy gyari C20LET-t
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz whited #38079 üzenetére
100km/h felett meglatod, ott mar egyre no a diffi, mert a kozegellenallas egyre jobban eszi az erot, es a tobb erobol tobb marad gyorsitani
Amugy az egyik 8.6 masik 10sec (vagy 10.5?)
Igy kevesnek tunik a 1.5sec, de kiszamolod -20%, es egyszer probald ki mi melo meg penz ezt a 20%-t ledolgozni tuningban.
Utana fogod es inkabb megveszed az XE-t :ttöbb drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz whited #38099 üzenetére
"Ennél a kiadásnál az Opel egyértelmű célt tűzött ki : megtakarítást a vásárlás során úgy, hogy az alapár néhány extrát már tartalmazott. A modell felismerhető az ajtókon található "Young" emblémáról. Ez a kiadás Titaniumsilber (ezüst), Nordkap (), Rio Verdegrün (zöld), Keramikblau (kék) színekben, valamint "Linse" és "Chequers" mintájú szövet kárpittal volt rendelhető."
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Eagl3
veterán
válasz whited #38099 üzenetére
Én biztos nem vennék ilyen tuning csodát... Calibra tipikusan azaz autó aminek gyári és szép állapotban van "presztizse", ilyen tuning csodát biztos nem vennék. Egyrészt mert biztos, hogy nem volt kímélve, jó ha a kötelező szervizeket megkapta, másrészt mert okádékul néz ki ettől a sok csillivilli tescótuningtól.
-
!Overdose!
őstag
válasz whited #38104 üzenetére
Német piacra gyártott modell, ezért is van rajta újabb rendszám. Ahogy dízelracer is írta akkoriban Németországban 100kw-nál volt egy ugrás a biztosításban. Lehet, hogy még most is így van, azt nem tudom. Annak feltétlenül utánakérdeznék Opelos körökben, hogy mi a különbség ez a motor és a C20XE között. Ha csak ECU és mondjuk egy szűkítő a légszűrőházban, akkor oké, de ha teljesen más a két motor, akkor nem lesz egyszerű bontott alkatrészt találni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
fullextra
tag
válasz whited #38128 üzenetére
hááát, körbe lehetne nézni, ilyen árban/kategóriában nem csak(az egybknt elkopott presztizsű és lassan végtelenül unalmas) calibrák vannak.
ennyiből annál sokkal komolyabb/megbecsültebb kult.autót lehet kapni.most néztem végig youtube-on az 1990.05.29.-i calibra bemutatót.
kicsit keserédes volt, belegondolva bmit megadnék 1hétért '90-ben, egy tűzpiros C20NE calibra tulajként.szombaton lesz kerek 20éve, h bemutatták...
ha nem lenne alap HMCS autó akkor lehet beneveznék 1 full gyári példányra...
egy tűzpiros C20NE-re[ Szerkesztve ]
-
fullextra
tag
válasz whited #38131 üzenetére
áhhh nekem van már nekem más helyette.
ugyanebből az időből, azért presztízsben mégis kicsit magasabban álló vas.
ritka, mint a fehér zorró.kerek 4évet(és sokmilliót) b@sztam el vele... ha Isten és a párt is úgy akarja, akkor holnap "nemhivatalosan" is de finish.
innentől csak élvezni kell....
szval, neki nem állnék még Xévet szenvedni egy calibrával... -
dízelracer
senior tag
válasz whited #38189 üzenetére
Ha kulturált és üzembiztos autót akarnál belőle faragni nem biztos, hogy megállna 800.000-1.000.000 millió forintból. Annyiért van jobb vétel is mint egy sportkocsinak álcázott Opel Vectra. Szerintem. Ilyen régi szarokba nem szabad pénzt ölni. Ráköltesz egy vagon pénzt de sosem lesz tökéletes, és mikor majd végképp teli lesz a pénznyelővel a hócipőd és szabadulnál tőle jön a feketeleves. Nem kell majd senkinek. Vagy ha mégis, egy olyan arcátlanul alacsony árat fognak rá mondani, hogy helyben szívrohamot kapsz mikor meghallod.
Most komolyan hiányzik ez neked? Inkább vegyé rendes ótót...
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz whited #38363 üzenetére
"Az „E” rendszámot fél évig lehet használni, de maximum december 31-ig. A rendszám+forgalmi engedély ára 13 250 Ft. Személyi korlátozás nincs. Külföldre valóban nem lehet „E” rendszámmal menni. Viszont ezt csak abban az esetben lehet igényelni, ha az autó műszaki engedélye megvan, de a származás ellenőrzése és a regisztrációs adó befizetése még nincsen. Ha ezekből bármelyik megvan, akkor nem igényelhet ilyen rendszámot."
Mi az az E10?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Aktív témák
- Lenovo Thinkpad A485 (T480), 14" FHD IPS, Ryzen 5 PRO 2500U (8 v.mag), Radeon RX Vega 8, 16GB DDR4,
- Lenovo ThinkPad T480 - i5 8350u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/Magyar bill Hibátlan Állapot ÁFÁ-s számla
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen