- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
Aktív témák
-
varga911
senior tag
Biztos kitárgyalt téma már, de nekem egy olyan autóra van szükségem ami elvinne A-ból B-be. Keresgéltem a topikban, de nem igazán találtam semmit. Sok ismerősöm ajánlott sokmindent, persze mindenki a saját márkáját favorizálja. Gondoltam kikérem itt is a véleményeket.
Kritériumok:
-4 ajtó, 4 henger
-10L alatti fogyasztás
-sok műszaki, zöldkártya (több mint egy év)Olyan 300k-t szánok rá. Teljesen mindegy hogy néz ki, nem számít milyen márka, lehet benzines vagy dízel csak menjen. Ami otthoni viszonyok között szerelhető, azt megcsinálnám rajta. 2010 végéig kell kibírnia egyben.
Üdv.
-
varga911
senior tag
válasz Winner_hun #27431 üzenetére
Az a gond a swifttel hogy szerencse kérdése milyet kapsz, amit linkeltél sztem tuti törve volt. Szomszéd srác swiftjének mi heggesztettük kb hetente a kipufogóját (mindig kilyukadt valahol) és kábeleztük újra a központi zárat (nemes egyszerűséggel nem zárta az ajtókat ). Nemrég csapágyas lett a motor, és eladta. 99-es évjárat volt asszem, tehát nem is volt annyira öreg autó...
Ha esetleg van valakinek idős ismerőse aki megválna féltve őrzött autójától, mindenképp szóljon. Nem kell félni, nem lesz széthajtva.
[ Szerkesztve ]
-
varga911
senior tag
98% hogy nem fér bele a keretbe, de azért kérdezz rá légyszives.
-
varga911
senior tag
1-es/2-es Golfokkal mik a tapasztalatok? Szívódízelről lenne szó elsősorban.
-
varga911
senior tag
válasz fekeandras #27487 üzenetére
Akkor Golf 1 kilőve. 50 ló nem gond, nem csodavárásra lesz véve, hanem városi A→B üzemmódú használatra. Turbódízeltől eltanácsoltak az esetleges nagy költségek miatt, van ebben valami?
-
varga911
senior tag
válasz momo2828 #27518 üzenetére
Nekem bátyám hajt céges dízel Grande Puntót, 2008 októberi, jelenleg 60e km van már benne, és eddig kötelezőkön kívül nem kellett szervízbe vinni. 5-5,5 körül fogyaszt. Vezettem már, meglepően kézre áll, nem is gondolnád. Minden ott van ahol keresed, bár ez biztos emberfüggő is. 2 ember nagyon jól elfér, hátul még nem ültem, arról nem tudok nyilatkozni.
Régi Passatokról (80-as, 90-es évek eleje) mi a vélemény? Főleg diesel érdekelne ezekből is. Megbízhatóság a legfontosabb szempont, 1 max 2 évig használnám.
-
varga911
senior tag
Jóestét,
Egyik ismerősöm megválna a Marutijától, és ideadná nekem ingyen. Műszaki már nincs rajta, 54 ezer km van benne. 15 éves, ő az első tulajdonos. Érdemes szerintetek átvenni? Átírás meg papírmunka kb megállna 35k körül, műszakira/zkra meg csak fel lehet készíteni 60k-ból és akkor van egy jókis városi rohangálós autó 100k zsetonból. Mi a véleményetek?
Üdv.
-
varga911
senior tag
válasz Dare2Live #31939 üzenetére
Saabnak annyi, várható volt. Kár volt leépíteni a fejlesztés részlegét, így teljesen GM függő lett az egész cég. (Padlólemezek, alkatrészek stb...) Ha anyacégnél gáz van, a kicsiknél is.
Suzukis témában egyetértek, ez az igazi népautó, nem a 4,4 milliós full fapad Golf.
-
varga911
senior tag
Saabos történet után most a Volvo, mi lesz így a svédekkel?
-
-
varga911
senior tag
Ezt nézzétek:
-
varga911
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #37610 üzenetére
Kérdés, hogy hol lesznek ezek a gététurbóinterkúler motorok a 30000 km-es olajcserékkel pár év múlva.
-
varga911
senior tag
válasz Yushchenko #37795 üzenetére
Volt itt a fórumon egy Seatos arc aki ezzel foglalkozott, sajnos a neve nem ugrik be. (Többiek biztos tudják.) Őt kellene megkeresned szerintem, biztos tud segíteni.
-
varga911
senior tag
válasz Atomgeszi #37893 üzenetére
Kilométert ne nézd 16-17 éves autóknál, úgysem annyi van benne.
(250-300e km min.)Ennyi pénzből 2000 körüli Swiftet vennék, klímával stb. A 16 szelepes 1.3 már 84 lóerős, szégyenkezni sem kell vele.
Írtad hogy nagyon öreget nem szeretnél, a 17 éves corolla szerintem bőven kimeríti a nagyon öreg autó fogalmát.A4: 6 éves német dízel 80000 km-el. Ilyen csak a mesében van.
Dízeleknél évi 30e futással kell számolni, ennyitől éri meg kb. dízelautót venni újonnan. -
varga911
senior tag
válasz Atomgeszi #37896 üzenetére
Az sose érdekeljen hogy más mit gondol, magadnak veszed az autót, nem nekik.
Ha tetszik, akkor vedd meg. Mások mondjanak és vegyenek amit akarnak.Kerüld el a kályhacső + sportkormány + sárkányos üléshuzat autókat (a piros például). Sanszos hogy szét vannak hajtva, és hiába megbízható a G13BA, ha nincs szervizelve és kinyomják a szemét az is tönkremegy.
A4 ügyben passz, én tuti nem fizetnék előre neki. Külföldön tény hogy sokan vesznek dolgokat escrow ügynökségeken keresztül, de nálunk nem ez a gyakorlat.
Telefonon is kellene beszélni vele, akkor valószínűleg kiderül hogy kacsa-e vagy nem. Küldjön képeket, hogy lásd tényleg Londonban van-e az autó, stb.. -
varga911
senior tag
válasz !Overdose! #37901 üzenetére
Szerinted a 17 éves corolla joban törik mint egy 2000-res Swift? A ráncfelvarrás utáni darabok sokkal jobban törnek. 500k-ból én inkább ülnék egy 10 éves, klímás, el. ablakos Swiftben, mint egy 17 éves fapad corollában.
Üdv.
-
varga911
senior tag
válasz !Overdose! #37905 üzenetére
A Swiftek amiket linkelt inkább 500k körül voltak, és 500k vagy 700k van akinek nem mindegy.
Megnéztem hogy 400k és 600k között milyen évjáratú Corollák vannak használtautón. 35db-ot talált, átlagoltam a gyártási idejüket, és 1995,7 jött ki. Tehát 500k körül átlagosan egy 15-16 éves Corollát lehet kapni.
Swiftből 558db van ebben az ársávban, így azt nem átlagoltam, 400k körül 97-98-as gépeket adnak, de 600k-hoz közeledve már 2003-as, klímás, electric everything, 16 szelepes 84 lovas gépeket is lehet kapni.
Tudtommal tűzfal és hosszmerevítés van a facelift utániakban, a tömegük is nagyobb. Persze így is meghalsz bennük, de nem annyira.
Nincs Suzukim, nem hajt semmilyen elvakult márkahűség.Atomgeszi:
Swiftnek jó alternatívája az Astra F, érzésre drágább autónak hat, de felszereltség tekintetében sok a fapad. Szerintem gáz a váltója és eléggé rohadnak, de ez személyes vélemény (csak egyet vezettem). Alkatrészár Suzukihoz hasonló. Érdemes megnézni párat, ha bejön, akkor hajrá.Üdv.
-
varga911
senior tag
válasz whited #38014 üzenetére
Munkásautónak wareszt kellene nézni inkább, nem?
Viccet félretéve, melós autónak szerintem nem ideális a Calibra, taxizni nem tudsz vele, futárnak meg sokat fogyaszt. (11-12 liter városban)
Ha ingázni kell melóba, arra is találsz olcsóbb alternatívát. (Astra F, Corolla, Swift, stb.) -
varga911
senior tag
válasz Tothgera30 #38026 üzenetére
-
varga911
senior tag
válasz !Overdose! #38033 üzenetére
Nem akarok én építeni semmit, pláne ladát nem. Dániába fogok költözni hamarosan, minden el van adva.
Mondjuk lappang bennem egy E30 + M50/M52 kombó, ott be lehet papírozni az ilyesmit. Majd meglátjuk. -
varga911
senior tag
Végre egy autó, ami dragonfx-nek és Integrának is bejön.
-
varga911
senior tag
válasz dízelracer #38230 üzenetére
A T16 az középmotoros volt és négykerékhajtású, csak úgy simán át lehet tenni a motort a fapad utcai 205-be?
-
varga911
senior tag
válasz dízelracer #38233 üzenetére
Jaaa.. azthittem 205 T16. Abból utcára csináltak 200 darabot, mert kellett B-s rallyautó homologizációjához.
-
varga911
senior tag
válasz ticzi01 #38288 üzenetére
Jóindulatból mondom, autót 50e forintból ne vegyél, inkább egy jó bringát használtan. Ilyenért csak olyat kapsz, aminek vérzik a torka, azzal meg csak szívás van.
Friss műszakis ladák/skodákat névre írva 150-ből ki tudsz hozni, és azokon ami elromlik azt te is meg tudod csinálni ha van szerszám és valamennyi műszaki érzék.Nem tudom milyen a bonus-malus besorolásod, de A0-ban ha városban laksz 20-30k legalább lesz a biztosításod, nem beszélve a benzinről. Ezek mind hozzájönnek a költségekhez!
-
varga911
senior tag
válasz dízelracer #38375 üzenetére
Névre írni kisebb vagyon.
-
varga911
senior tag
-
varga911
senior tag
Mennyit kell fizetni ha elhagytam a jogosítványom és újat kérek?
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen