- MIUI / HyperOS topik
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #46485 üzenetére
A 320CDi Mercire 100k km alatt ment majd 4 milla. A6 3.0TDi -re 40k km alatt 1.200.000Ft. Európa járáshoz elég nevetséges a kis 1.4 diesel. Olyannal menjen hosszú távon az, aki kicsit igénytelen. Szvsz, ezeket a kis dieseleket fölösleges összehasonlítani a nagyobbakkal. Márpedig inkább veszek egy 2.0-ás vagy 2.2 -est, az is beéri 5.5l/100-al normális használattal, cserébe lehet vele előzni.
Az hogy egy 1.4-es benyás 8l -t eszik, az elég nagy szegénységi bizonyítvány, mikor az én 2.8-asom ami pont dupla akkora pont 8-at kér dinamikusabb stílusban.33as: Igen, traktorba, kamionba való. Büdös, füstöl, a hangja szörnyű. Nem tempós haladásra való, mert gyorsan szétesik. Nem szabad terhelni, vigyázni kell rá. Míg a benyást úgy rúgom, ahogy akarom. Meg sem kottyan neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs