- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Otthagytam erte a kauciot, nagyon szep allapotban van, a hatso kerekjarati ivnel van egy nagyon minimalis rozsda kezdemeny. Holnap vagy holnap utan kiprobalom, ha oke akkor elhozom. Elektromos napfenyteto, elektromos fejtamlalehajtas minden nsgyon szepen mukodik a 4 ablakkal egyetemben. A tarolorekeszek szepen nyilnak, a motor hangja egeszseges. A valto allo helyzetben nem rant a fokozatok kozott.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Szép, szép, de rozsda nem csak ott lehet, ahol szem előtt van.
Szerintem mindenképpen nézz alá, kérd meg hogy emelje fel. S akkor már az emelőpontokat is megnézheted, egy kis műanyag ajtót kell kipattintani. Általában ott szokott rozsdásodni a küszöb.
Mennyit kérnek érte? Csak kíváncsiságképp
-
-
barnam_
nagyúr
Bárdi webáruházban vezérműláncot találtam hozzá, bár ott M111.974-et ír.
-
#48613632
törölt tag
Duplasoros láncos
Megvetted már? Amúgy annak nézz majd utána, hogy az uccsó vizsgán min bukott. Két első, alsó lengőkart írja, a fényszóróállítást, és alulról hiányzik a takarólemez, vagyis műanyag
Mivel voltak advisory-k, és amikor átment, ezek eltüntek, valszeg Black MOT-on csúszott át. Persze nem biztos, de ezeknek nézz utána.
Ha nincs alul a burkolólemez, akkor Black MOT volt nagy valószínűséggel.[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Black MOT eléggé divat az UK-ban, bár most pár éve szigorítottak. Én vittem át pár autót, az elmúlt pár évben Mármint, mint tulaj. 80-100 körül ment feketén, és átment akkor is, ha utána szétesett.
Aztán most kicsit szigorúbb, olyan 55-60 körül fizetsz, de a fő dolgoknak jónak kell lennie. A lengőkar pl benne van.
Ja, a front brake disc mondjuk nem gáz, bár nem is értem, hogy hogyan nem kopott le, amíg odaért A fékcsövek macerásabb, már ha magadnak csinálod, mert aláfekvős, és egyáltalán nem kényelmes. Mondjuk én 203-ast hajtok, de nem lehet sokkal más az sem.
Index meg gondolom búracsere, azt kakukkITT néztem a TotalCarCheck-en. A MOT historyhoz be kell regelni. Azt a bordó mercit kerestem ki, amit posztoltál, P242RHY
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
-
-
nagyúr
Persze! A jobb és baloldali zárban, továbbá a csomagtér nyitómechanikában is van elektromos vezérlése a központi zár szivattyújának, de van vezérlés a műszerfalról is. Bárhová rá lehet patkolni a távirányító kimenő jelét.
Sőt, a villanyablak vezérlést is tudja, ha van benne komfort modul!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
A műszerfalon az ajtón nyitó gombnál, mert az a vezérlés nem szabotázs védett. És a riasztó beszereléséhez, úgyis ki kell bontani a fél lábteret! Ja igen! Akkor már tényleg immobilizeres riasztót rakj a vasba. Egyszerű megszakításosat semmi bonyolult motorelektronika blokkolósat (csak szopás lesz később ha beszarik) mert ha már feltörik a kecskét akkor ne lehessen default módon elkötni (sajna a régi merciket elég könnyű, a kormányzáruk az erősségük) A szirénára ne költs; a duda reléje megteszi, olyan hangos, hogy összekiabálja az a szomszédságot egy perc alatt!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
barnam_
nagyúr
Én is néztem ezeket az univerzális központi vezérlőket, de végül egy kis WD40 helyretette a zárakat, utána meg nem foglalkoztam vele.
Kulccsal nem lehet nyitni? Én inkább afelé hajlanék, és nem erőltetném a távirányítóst, a kulcs nem nagyon tud elromlani (feltéve ha néha kap egy kis olajozást a zár).
Én ma autóztam egyet, Pest - Dobogókő - Esztergom - Zsámbkék - Pest volt Fenn Dobogókőn volt egy kis hó, lehetett kicsit csúszkálni Sajnos képet nem készítettem, de gyönyörű volt, ahogy haladsz felfele, egyre inkább havas lesz minden.
-
barnam_
nagyúr
Áhá, mivel neked van gombos központi zárad, a kulcsra csak az egyik ajtót nyitja. Nekem zárja az összeset, de csak kulccsal működik a központi zár, nincs távirányító.
(#11029) MurdR:
Ha megjön a telefonom, akkor az újon fog menni a Waze, a régi meg jó lesz menetrögzítő kamerának, csak majd ki kell találnom valamit a rögzítésre. -
Templomegere
senior tag
Ha valamit nem tudsz akkor ne okoskodj.
Írtam váltója válogatja, tehát nem mindegyik váltó.
Mercinél elég sokáig kihajtási oldalon is volt szerelve Egy szivattyú a váltóban, ez azt jelenti ha a kardán forog akkor szivattyú is forog és már van is oljanyomás abban a váltóban pont azért hogy vontatható legyen az az autó, illetve még be is lehet húzni. Én, veled ellentétben mindkét dolgot jópárszor csináltam, W123, W126 autókkal így nyugodt szívvel írom, mondom, állítom hogy mit lehet és mit nem ezekkel, és ilyen váltókat szereltem is. Tehát nem mindegyik váltóval lehetséges ez, az ujabb típusok már nem tudják ezt a jópofa dolgot sajnos. -
batmanéhes
tag
most akkor kisétáltam a kocsihoz. idéznék a "300GD Betriebsanleitung"-ból (ez OM617, mint a 123-as)
"Anschleppen" azaz behúzás
"Fahrzeuge mit MB-Automatic-Getriebe"
-kormány kinyit, izzítás elalvást megvár
-N-be rak
-hidegen 25 km/h, melegen 40 km/h kb. 2 percig tartani, amíg öldrukk tádá
-2-be rak. gázt csak akkor nyom, ha beröffen
-amint beröffent újra NAchtung! ha nem ugrik be pár mp alatt, akkor újra N és folyamat megismétlése.
a vontatásról szummázva annyit lehet megtudni, hogy semmiképp nem akarja tekertetni a váltót (g-n az osztóműnél szét tudod kapcsolni, illetve leszedeti a kardánt).
-
Templomegere
senior tag
Lehet neked kolléga , én had ne legyek már az . Ő szükségesnek érezte ezt a "bizonyítást" , én elégnek éreztem azt hogy leírtam az igazat . Kulturáltan . Ha az okoskodás szó érzékenyen érintett , ezzel nem tudok mit kezdeni .
A lényeg még mindig az hogy vannak olyan automata váltók amik fel vannak készítve a behúzásra és a vontatásra is .
-
nagyúr
Sok mindent kijavítottak ami a 210-es hibája volt, de sok minden a tartósság rovására is ment.
Igazából a 211-es az első "agyonelektronikázott" középkategóriás (E) autója a mercinek, de ennek ellenére nincsen az elektronikai komponensekkel sok macera. Nekem 2002-es első szériás 211-esem van E270CDI, a szokásos tipushibákon kívül nincsen vele gondom. Sőt -lekopogom- nekem az SBC is rendesen üzemel, pedig már olyan 550 van a kocsiban. Ha fussa akkor 2005 utáni, tehát facelift-es 211-est vegyél, abban már nincsen SBC, de ott a részecskeszűrő (amit a réven, azt a vámon) pár agyonbonylított dolgot leegyszerűsítettek (komfort elektronikát, pár kényelmi szirszart) és sok tipushibát kijavítottak (elrakták a leválasztó reléket az esővízlefolyóból ) stb...
Az alaktrészárak nevetségesek, - a 211-esem előtt egy igazi fillérb..szónak tartott H Astrám volt (1.7 CDTi ISUZU motoros) na, az nyelte már a pénzt 180 ezer kilométerrel - nem maga az alaktrészek olcsók, hanem, hogy javítható az autó és a legtöbb szervizben meg is tudják csinálni. Jó példa erre, az Astra kerékcsapágya tönkre ment persze csak az ABS jeladóval egyben lehet cserélni: 45.400,- Ft a mercihez egy keréagycsapágy (gyári beszállítótól) meg 8.900,- Ft mert ott nem kell a fél kocsit kicserélni hozzá. Az Astrából kihullott (5 évesen!!!!) menet közben a tükör, 47 ezer bele a tükörlap, mert fűthető és csak egyben van a fűtő modullal és asztrikus.... A mercibe a tükörlap 9.300,- Ft aszferikus, SŐT! fényre sötétedős, fűthető. Ami fosdrága: a karosszéria elemek! Egy krómléc 84 ezer Ft meg ilyenek. De az ember nem össeztörni veszi a kocsiját
Ha gondolod hívj fel, a telószámom az aláírásomban, meg az adatlapomon.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
bucihost
senior tag
Na hát ez jó kérdés. A kedves volt párja cserélte ki neki. A srácnak egy c220 kombi, a csajszinak meg c200 sedan van. A srác akkor azt mondta neki, hogy be kell kopni azért nyikorog.... de azóta vagy 30.000-t ment vele a csaj, és ugyan úgy nyikorog... Bennem már az is megfordult, hogy a srác a sajátjába rakta bele az új szettet, az csajsziéba meg a sz*r-t.... Most kellene vinni a kocsit műszakira neki. Ezért átengedik még, vagy nem? Kedden műszaki, szerdán meg utaznia kellene ~400 km-t temetés miatt...
-
Chal
addikt
Kaptam most egy kollégámtól egy BT-set. A tipikus kék plexi házas ELM327. Találtam youtube-on pár w203-as videót ahol tök ugyanilyet használnak (persze belül lehet hogy más, vagy más firmware). A jelenség ugyanaz: a Torque Pro látja a modult, de adat nem jön tőle.
Lehetséges hogy halott az OBD port az autóban úgy, hogy táp azért van rajta? (mert ugye a modulok bekapcsolnak, hiszen látom őket wifin/BT-n)
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
Tudom, tisztában vagyok a költségekkel, nem egy swift kategória. Engem is az retten el a bálnától, hogy sokan eladják inkább, vagy menekülnek tőle. A TC-s bálnát ahogy említettem, nem veszem figyelembe, hisz az ossze volt gányolva, és nagyon olcsón vették.
Amúgy sincs idehaza nagy választék: egy S320. amink a hátulját furcsállom kicsit,
egy S500 sec, felni alapján meg színe miatt nembiztos hogy megvenném,
És volt még egy S500 Lorinser optikával, de szerintem azt már el is adták.
És itt ki is fújt a választék ...124-es kupék közül melyik ajánlott? Abból se nagyon látok nagy választékot Ezekből is kerülni kell a sor6os 3-3.2-eseket?
-
GabN73
addikt
-
Eugene Roe
őstag
Igen, ezzel az ellentmondással én is találkoztam, szóval szinte biztos, hogy 5 (1-2-3-4 kiválasztós, a pápaszemes vizes festésű rohadós, annyi hogy ez garázsban állta 18 évét, emlékezetből mondtam)
Az a 300 ezres dolog lehet, amire te gondolsz?
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
Puma K
veterán
Igen, maximum 25km vagy rövidebb 13km vagy ettől is kevesebb-kisebb távokat megtéve egy nap 4-5 alkalommal.
Nagyjából 3 hónap alatt megtett távok-tankolások alapján jött ki ez az érték, úgy hogy változóan egyedül vagy 4 fővel az autóban teli pakolt vagy üres csomagtartóval jöttem-mentem.
Ja és 4 sebességes kézi váltós.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Jim Tonic
nagyúr
Részben ez a bajom. Valahol 3500Ft-os olajat írnak, de valaki szerint kiváló minőségű olajok vannak már 2000Ft/l-ért is.
De a meló maga 1 óra állítólag, átmosással együtt (német fórumokon írták a kérdésemre). Tehát akkor is meg kellene állnia itthon 45k körül, ha drága olajat tesznek bele.@Aggregátor: köszönöm. Az nagyon a másik oldal, de ha nem lesz jobb, akkor marad ő.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-Solt-
veterán
Az, hogy nem mutatja a fogyasztást még feldolgozom... spórolós paraszt matekozzon tankolás után. De, hogy egy ennyire fontos információ rejtve legyen, ez számomra nonszensz, mint ahogy a részecskeszűrő regenerálására figyelmeztető jelzés hiánya is.
Nagy buszon jelzi a műszerfalon, hogy regenerálás jön, elfogadod? Ha nem jó, mert éppen a városban pöfögsz, akkor el lehet halasztani... Értem én, hogy átlag autósnak nem tesznek fel ilyen kérdéseket, de azért egy haszonjárműben a vízhőfok kijelzés elhagyása elég arcátlan húzás.
www.smart-bus.hu
-
szilchi
őstag
Köszönöm,erre rákeresek .Eddig én is sok pozitív és csak kevés negatív dolgot olvastam a W211-ről.Írták,hogy ez a motor megbízható.És hogy nincs az a lánckerék hiba mint a V6-os motoroknál szokott lenni.Fogyasztása olyan amilye (átlag 11-12 liter),de ez ugye nálam most harmadlagos.Viszont negatívumként olvastam,talán itt a fórumban olyan 2017 körül említette valaki,hogy az a bizonyos SBC vezérlő hajlamos lehet probléma okozására.Na arról találtam sok mindent.De ahogy néztem mostanra sokminden egyszerűen javítható,mint pl. a fékpedál lenyomás számlálójának törlése.De találtam egy olyan videót egy amcsi fickótól,aki SBC hibával felkereste a helyi Mercedes kereskedést és ott (állítólag) azt mondták nekli,hogy a Mercedes 25 évre garanciát vállal az SBC blokkra a 2000-s eleji E-Klasseban és hiba esetén gariba kicserélik azokat.De erről mást nem találtam,csak ezt a videó bejegyzést a New Yorkban élő orosz akcentussal beszélő Iván nevezetű fickótól .De ahogy nézegettem,egy SBC blokk 1000 dollár körül van,Mercis viszonylatban nem annyira horror ár (szerintem),ha ki kellene cserélni.
Nekem is nagyon bejön a hangja,na meg a formája is .Az automata váltó meg ez az SBC lehet nagyobb para,szerintem.Nem volt még automata váltós autóm,így meg kéne néznem hogy viselkedik egy jó meg egy rossz automata váltó.Van egy ismerősöm,az jártasabb a csillag témában.Őt mindenképp el akarom vinni.Meg egy multimétert meg esetleg egy ODB II adaptert.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...